10659058_976169535733071_2362151872213131997_o

 

Xabi Alonso a semnat cu FC Bayern Munchen un contract valabil pe 2 ani si va purta tricoul cu numarul 3. Actual castigator al UCL si fost castigator al campionatului mondial a fost transferat la clubul nostru iubit de la Real Madrid pentru 5 milioane de lire. Acesta evolueaza pe postul de mijlocas central. Multa bafta la Bayern ! Speram sa ramana castigator al UCL si dupa acest sezon.

Mia san mia

0 0 vote
Article Rating
34 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Catalin
31 August 2014 0:41

O sa mor de ciuda daca Bayern vă folosi toți spaniolii pe care îi avem într-un meci.
Nu-mi imaginez asa ceva…

synp
synp
30 August 2014 15:53

@florins: Da, scuze, ai dreptate e gresita exprimarea.
Cred ca am vrut sa spun “echipa pe care o sustin”, dar “al carei suporter sunt” probabil era cea mai buna exprimare.

florins
florins
30 August 2014 15:31

synp: Cand scriam “mica catastrofa” nu la accidentarea unui jucator ma gandeam,ci la rezultate… Iar formularile “tip tribuna” trebuie intelese ca atare, aici. Ele indica o stare de spirit, nu o dorinta de materializare.

florins
florins
30 August 2014 15:27

synp: Fraza asta nu am inteles-o: “Asa sunt eu, ma supara parerile care reflecta imaturitate si o rautate nejustificata fata de echipa pe care o suport”. Despre ce echipa vorbesti? Ai vrut sa spui, oare, “al carei suporter sunt”?

Ribery7
30 August 2014 14:31

Martinez e un jucator bun, de lot. Isi face treaba.
Bernat e praf. Pe plan ofensiv pierde nenumarate baloane, pe plan defensiv e inofensiv.
Reina e degeaba, ne-a mers bine de cand e Neuer la noi, numai guardiola si-a putut imagina mutarea asta. Starke e la fel de bun si se multumeste cu 1,5 mil salariu
Thiago e inca un exemplu, pe langa alonso, de spanil salvat de Guardiola de pe banca de rezerve

Ribery7
30 August 2014 14:20

Si eu imi doresc sa stea cat mai departe de gazon posibil. Nu numai ca e un jucator praf, care se plimba pe teren si.face sub 10km(deci pe plan defensiv e nul), dar e si spaniol si vine tocmai de la real. Daca vroiam jucatori spanioli, stil.de jos spabiol, simulari si golgheteri facuti din penaltiuri tineam direct cu varzelona

olikahn
olikahn
30 August 2014 14:18

alonso=tymoschuk=prepelita

synp
synp
30 August 2014 13:39

@florins: Nu, nu pot sa inteleg cum un fan isi doreste ca un jucator sa aiba ruptura de ligamente.
Nu pot sa-i doresc nici unui jucator un asemenea lucru, de la nici o echipa.
Dar pot sa accept ca exista asemenea pareri.
Care parte nu ai inteles-o?

florins
florins
30 August 2014 13:14

Greu de inteles ce ai vrut sa spui, synp! olikahn (pe care, chiar daca nu il cunosc, il iubesc chiar si doar pentru numele pe care si l-a ales) s-a exprimat “ca in tribuna fanilor” si ar trebui sa intelegi asta. Ba, mai mult, ca fan iti poti dori o mica catastrofa la echipa, daca prin ea se evita una mai mare, nu crezi? Si intelegi la ce catastrofa mai mare ma gandesc…

synp
synp
30 August 2014 12:25

@olikahn: Asa sunt eu, ma supara parerile care reflecta imaturitate si o rautate nejustificata fata de echipa pe care o suport.

olikahn
olikahn
30 August 2014 12:16

ce te-ai ofuscat asa fanule, fiecare are dreptul la o parere,eu unul nu suport pe oricine ar veni de la real madrid mai ales unul de 32 de ani care nu mai are loc la AIA de ne umilira anul trecut, vreau sa vad si eu tineri ca la barcelona doar deaia avem atatia in lot,crek neam de neamul lkui nu visa ca la 32 de ani sa semneze cu bayern pe 2 ani,banii de l-au dat pe el plus salariul isi permiteau sa-l tina pe kross inca un an si-l vindeau dupa daca tot vroiau poate si mai scump,kroos de la 25 de ani nu poate decat sa mai creasca,alonso in schimb… asa ca ii doresc o accidentare sa poata sa joace rode

iliecristian
iliecristian
30 August 2014 12:09

: Excelent comentariu. Si daca am castigat trofee, am castigat in proportie de 75% pe baza unui schelet de jucatori germani. Vedeti ce nationala are Anglia.

florins
florins
30 August 2014 11:54

Pep Guardiola exagereaza, iar conducerea Bayernului lasa impresia ca i-a dat mana libera, prin contract probabil. Echipa facuta de Guardiola nu va mai avea spirit bavarez in ea, asa cum a avut pana la venirea lui. Aducerea lui Xavi Alonso va crea tensiune, va pune presiune pe Schweinsteiger si nu avem nevoie de asa ceva. Insusi Muller voia sa plece la un moment dat, din cauza sistemului/stilului de joc impuse de Guardiola, ce se va intampla daca se merge pe linia aceasta? Eu vreau un Bayern german, cu spirit bavarez in el si care sa ramana baza nationalei Germaniei, nu un Man City, colonie de vedete. Daca este sa pierd, sa o fac cu oamenii iubiti de mine, nu cu cei adusi de Guardiola!

bavarezul13
bavarezul13
30 August 2014 10:12

Ma baieti am luat-o eu razna sau voi vorbiti de alt Xabi Alonso? Nu e ala de la ireal care dormea pe teren? Nu e ala de la CM statea pe teren si se uita la meci? Avea dreptate cineva mai bun era cineva din zweite, chiar din andorra. Xabi Alonso a fost jucator foarte bun, insa de 2 ani a murit, in momentul asta nici la echipa de mioare din Romania n-ar avea loc. Hai sa lasam dracu scuzele, ca e bun, ca e plomba etc. Pai decand a venit Guardiola toti jucatorii buni sunt spanioli, da-o dq de treaba! Au venit Gotze, Lewa si Rode adusi de conducere, iar Guardiola a adus pe Thiago, Bernat, Reina si Xabi. Hai ma sa stim o treaba sa nu se mai joace fotbal decat in spania daca doar aia sunt buni. Sunt dezgustat de toata.situatia asta, inclusiv de conducere, par niate incompetenti de cand l-au adus pe pepito.

iliecristian
iliecristian
30 August 2014 8:59

@FCBM_81: La ce salariu ii da “acestui batranel”, intr-adevar, este un transfer foarte bun pentru Alonso, urmeaza sa vedem daca si pentru Bayern. Sa speram ca va fi bine. Bafta Bayern!

iliecristian
iliecristian
30 August 2014 8:52

: Pentru ca Guardiola in noul sistem(3-4-3 sau 3-3-3-1) nu joaca cu doi mijlocasi la inchidere. Iar Alonso nu are cum sa fie peste Kroos, acesta din urma a fost unul dintre cei mai buni mijlocasi de la CM.

FCBM_81
30 August 2014 8:44

Eu cred ca a fost adus din cauza accidentarilor.Cum sa-l scoata pe Schweini din echipa cand acesta e mai mereu accidentat in ultimmul timp? Schweini lipseste o buna parte din turul campionatului ,Martinez cred ca vreo 6-7 luni,Thiago se accidenteaza foarte repede,Ribery la fel.In concluzie eu zic ca e un transfer bun daca nu chiar foarte bun mai ales tinand cont si de suma platita pe el
@all Hai sa fim cu totii mai increzatori in aceasta echipa mai ales in conducerea echipei ca stiu ei ce fac

synp
synp
30 August 2014 0:12

@darkmac: Tocmai! Cu cat esti mai experimentat cu atat te adaptezi mai repede.
Probabil Thiago nu e cel mai bun exemplu, nu din cauza varstei, ci din cauza ca Pep i-a mai fost antrenor.
Javi Martinez e un exemplu bun. In mod cert nu i-a luat un an sa se adapteze.

gery76
gery76
30 August 2014 0:09

@darkmac:
-Daca vrea incet ,incet sa-l scoata din echipa pe Schweini,inseamna ca Pep in primul rand se da singur afara,pe Schweini,Muller si Lahm n-ai voie nici macar sa-ti treaca prin minte sa-i dai afara ei sunt SPIRITUL BAVAREZ!

darkmac
Admin
29 August 2014 23:55

Thiago are….23 ani ?? 😀

synp
synp
29 August 2014 23:42

@darkmac: Adaptarea variaza. Thiago s-a adaptat intr-o saptmana, distribuia mingile de parca juca de o viata in echipa aia. Sigur, asta pentru ca stie filozofia de joc a lui Guardiola.
Ce poate aduce bun? Stabilitate defensiva la mijloc. Parerea mea, de amator. Sa joace, si dupa aia mai vedem.

darkmac
Admin
29 August 2014 23:27

Da, corect, dar joaca la Bayern de o vesnicie (Lahm), iar adaptarea unui jucator dureaza MINIM un an (nu o spun eu spun specialistii). Daca a semnat pe 2 ani, un an adaptarea… ce poate aduce el la Bayern bun?

synp
synp
29 August 2014 23:10

@darkmac: Lahm si Ribery s-au retras din echipa nationala. Pentru echipa de club asemenea decizii sunt benefice.

synp
synp
29 August 2014 23:09

@darkmac: De acord, nu ma astept ca toata lumea sa gandeasca ca mine.
N-am spus sa intervina. Am spus ca as fi curios sa aud o parere din partea lor, indiferent care ar fi aceasta.
Practic as vrea sa faca ce ai facut tu, adica sa-si exprime parerea.
Nu trebuie sa fie neaparat limbajul inadecvat ca sa intervina moderatorii.

darkmac
Admin
29 August 2014 22:57

: daca tu ai alta parere nu inseamna ca moderatorii trebuie sa iti impartaseasca parerea. Intr-adevar vorbeste prostii dorindu-i probleme de sanatate vreunui jucator. Dar asta nu iti da tie dreptul sa ceri ceva de la moderatori. Moderatorii intervin cand limbajul nu este cel adecvat. Moderatorii NU fac operatii pe creier si nu fac educatie !

darkmac
Admin
29 August 2014 22:53

Cum dracu` sa fie un transfer bun. Cum sa semnezi un jucator de 32 ani pe o perioada de 2 ani, mai ales cand acesta tocmai si-a anuntat retragerea din fotbalul international?!?
Pep vrea sa il scoata incet incet pe Schweini din echipa. Este singura ipoteza pe care o vad plauzibila. Plus ca da… avem 5 spanioli… prefer sa ia din Zweite decat astfel de caractere.

synp
synp
29 August 2014 21:30

Cred ca in momentul asta varsta lui Alonso constituie un avantaj, nu un dezavantaj.
Avem jucatori tineri care promit mult (Hojbjerg, Gaudino) dar care nu sunt inca de nivelul lui Bayern (in sensul de piese de baza), dar peste 2 ani probabil ca for fi. Daca venea un jucator mai tanar, reprezenta probabil un impediment pentru dezvoltarea lui Hojberg sau a lui Gaudino.

synp
synp
29 August 2014 21:19

N-ar trebui sa fie o anumita limita pana la care sa va aratati indignarea?
Ar trebui sa respectam orice parere, atata timp cat e civilizata si contine un anumit nivel de rationalitate.
Ori, in momentul in care iti doresti ca un anumit jucator sa aiba ruptura de ligamente mi se pare ca nu mai esti nici civilizat si nici rational.
Totusi Bayern Munchen nu are ciobani in conducere, dar dupa unele comentarii ai impresia ca e o adunatura de incompetenti acolo, ceea ce nu e cazul. La orice nivel se mai intampla sa se greseasca in perioada de transferuri, desi in acest caz o sa vedem la finalul sezonului daca s-a gresit sau nu.
Nu stiu cine sunt moderatorii dar sunt curios sa aflu cum vad si ei lucrurile.

iliecristian
iliecristian
29 August 2014 21:12

In momentul de fata, la Bayern sunt 5 spanioli, daca nu ma insel. Dupa parerea mea, nu-si justifica locul la Bayern decat Martinez, ceilalti au fost adusi doar pentru ca avem antrenor spaniol.

iliecristian
iliecristian
29 August 2014 21:06

: Alonso impreuna cu Schweini n-au cum sa joace, ori unul ori celalalt. Am mai spus, daca mai sta mult Guardiola la Bayern, o sa faca colonie de spanioli. Ganditi-va doar atat: Kroos plecat de la Bayern si titular la Real, iar Alonso nu mai are loc la Real dar titular la Bayern. Care echipa este mai castigata din acest “schimb”? Sa nu mai spun ca Kroos (24 ani) este german, iar Alonso(32 ani) este spaniol si spre apus de cariera, si nu in ultimul rand, campioana mondiala este totusi, Germania.

olikahn
olikahn
29 August 2014 20:24

e praf am dat pe kross ca sa-l luam pe obositu de alonso, pe aia tineri la dracu ii mai ia daca nu-i joaca l-au luat pe rode am avut pe emre can pe hjojberg astia cand o sa joace sa frece banca,daca trebuie sa iesim din grupe ca sa-l dea afara pe guardiola atunci asta imi doresc ii doresc ruptura de ligamente lui alonso sau orice sa stea cat badstuber cel putin

Grigoras
Grigoras
29 August 2014 19:09

E un transfer destul de bun si de ieftin. Sincer, il vroiam mai mult pe Khedira.
@Marius09: nu cred ca este un inlocuitor pentru Martinez, din moment ce Javi era jucat pe pozitia de fundas central, Benatia este acela. Alonso vine pentru pozitia de mijlocas defensiv, unde ii mai avem pe Schweini, Thiago, Rode, Lahm si cam atat. Tinand cont ca primii doi sunt indisponibili si cam au probleme cu accidentarile,inclusiv Rode, eu zic ca e un transfer bunicel. Poate il mai vedem si pe Lahm fundas dreapta, asta daca Pep va jucam cu 4 fundasi. Dar daca va juca cu 3, acestia ar trebui sa fie toti centrali si aici cred ca ar mai fi trebuit unul.

Subscribe via Email

Introdu adresa de e-mail pentru a primi notificare pentru orice postare noua adaugata pe site

Urmareste-ne pe Facebook
Parteneri
Help us run this site…
34
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x