Atacantul în vârstă de 26 de ani crede că Bayern a obtinut o victorie meritată împotriva fostei sale echipe, Vfb Stuttgart.

Bavarezii s-au deplasat pe Mercedes-Benz Arena în ultimul meci al etapei a 16-a, pentru a încerca să se distanteze la trei puncte de principalele urmăritoare, Borussia Dortmund si Schalke 04. Bayern München a fost condusă cu 1-0, dar a revenit pentru a se impune cu 2-1, într-un meci în care gazdele au evoluat mai bine de o oră cu un om în minus si în care Mario Gomez i-a administrat o dublă fostului său club, ajungând astfel la cota 15 în Bundesliga.

Chiar dacă au controlat repriza secundă, münchenezii puteau fi egalati pe final, atunci când Cacau a ratat de putin tinta: “Câteodată fotbalul este o nebunie. Unul dintre jucătorii lor a fost eliminat si noi controlam jocul cu autoritate. Spre sfârsitul jocului am fost un pic neatenti si Vfb a transformat jocul într-unul mult mai strâns. Am avut noroc la faza în care Cacau nu a marcat. Totusi, cred că am meritat victoria”, au fost cuvintele golgeterului competiției

Bayern începea partida stiind că Borussia Dortmund pierduse două puncte prețtioase pe teren propriu cu Kaiserslautern si toată lumea de la echipă era montată pentru obtinerea celor trei puncte: “Înaintea partidei, am spus că trebuie să câstigăm. Stiam că ne va fi greu să evoluăm pe terenul lui Stuttgart. Victoria este una extrem de importantă, pentru că ne dorim să rămânem primii în clasamentul Bundesligii. Acest succes este un motiv de bucurie pentru noi”, a recunoscut Arjen Robben.

sursa: tv.eurosport.ro

0 0 vote
Article Rating
31 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
gery76
16 December 2011 22:22

@fcdm3: Foarte corecta observatia ta,mai ales ca Thomas Haessler ,chiar avea toate calitatile din lume pentru a fi continuatorul lui Littbarski [ tehnica de manual,ruperi de ritm,juca si in centru si in banda dreapta cu aproape aceleasi rezultate+cum ai spus foarte bine si tu executa magistral lovituri libere la Euro’92 transformand exceptional astfel de lovituri si in meciul cu C.s.I si in meciul cu Suedia in semifinale],mai putin ca si Litti ,fizicul ce nu-l avantaja de nici o culoare! -Parerea mea e ca Haessler a fost putin nedreptatit ,in ceea ce priveste mediatizarea,inclusiv in fotbalul german,dar a facut si o mare greseala,aceea ca a plecat mult prea devreme in Italia[ oricum pana la 25 de ani],un fotbal atunci in anii de debut ai ’90,inca cel mai puternic din lume in ceea ce priveste echipele de club si cel mai bun exemplu este prezenta legendarei triplete de aur a fotbalului german -Matthaus,Brehme si Klinsmann,jucatori ce au scos dintr-o mediocritate evidenta un club de renume al Italiei -Inter Milano ce intrase in pana la venirea celor trei germani si a lui Trappatoni… Citeste mai mult

Sorin
Sorin
16 December 2011 19:38

Trecutul lui Thiago Silva și nu numai al său demonstrează că există fotbaliști (mai ales fundași) care explodează mai târziu. Nu știu câte echipe se bat pentru el, din moment ce e la Milan, unde tocmai și-a prelungit contractul până în 2016, ceea ce sugerează că dorește să rămână la club. Milan e un club mare, istoric, cu potență financiară, care luptă pentru trofee importante. Milanezii nu pare dispuși să-și vândă cei mai importanți fotbaliști (Thiago Silva e clar că e în primii 5 fotbaliști ca importanță, din lotul Milanului). În ultimii 5 ani, doar unul singur au cedat, Kaka… și acela datorită sumei. Dacă era la un club de mâna a doua, mai ziceam, dar totuși joacă la Milan, așa că nu înțeleg de ce tot încearcă lumea să-l transfere. Echipele care încearcă să-l transfere, mai bine și-ar îndrepta atenția spre jucători disponibili, care joacă la echipe dispuse să negocieze un transferuri. E greu să cumperi de la Milan, Juve, Inter, City, Utd, Barca, Real, Chelsea, etc… adică cluburi mari care nu vând jucătorii importanți. Iar dacă vând, preţul… Citeste mai mult

fcdm3
fcdm3
16 December 2011 19:00

@gery76: l-ai uitat pe “piticul atomic” Thomas Hassler, cel care a castigat C.M. din 1990 cu Germania, un super executant al loviturilor libere 🙂 @Sorin: eu nu am spus ca trebuie adus musai Thiago Silva. Am dat un exemplu de super-fobalist de clasa pe postul de fundas central. Consider ca trecutul lui Thiago Silva nu are nici o relevanta atata timp cat cota lui de piata este de 30 mil. euro si se bat atatea echipe pe el. Am observat ca Heynckes formeaza cuplul de fundasi centrali cu Badstuber si Van Buyten, trimitandu-l mereu pe Boateng pe dreapta. Scuza-ma, dar cu acest cuplu nu putem spera la prea multe. Bastuber este inca necopt suficient iar belgianul este greoi si nu face fata unor atacanti tehnici si vitezisti, mai ales in CL. Eu ma gandeam ca decat sa jucam cu van Buyten, mai bine un fundas central de top, cu experienta, care sa dea siguranta apararii. Nu era decat o ideea de-a mea pentru ca sefii lui Bayern fac tot ce considera ei, adica fara vreun transfer in aceasta iarna. De… Citeste mai mult

gery76
16 December 2011 15:37

F.C.Koln,a fost in copilaria si adolescenta mea una dintre cele mai spectaculoase echipe din Europa ,nu numai din Bundesliga,meciurile Koln-ului din cupele europene erau niste adevarate festinuri indiferent de numele adversarelor intalnite,televiziunea yugoslava de cele mai multe ori transmitand aceste mari dueluri si unde mai ales la Koln pe teren propriu era aproape imposibil sa pleci fara o sacosa de goluri. -Au fost doua generatii senzationale,din prima facand parte Harald[Toni]Schumacher,olandezul van de Korput si marii internationali germani Pierre Litbarski,Klaus Allofs si Stefan Engels,iar dupa ’86 incoace au urmat marele portar Bodo Illgner,precum si internationalii Paul Steiner,Uwe Bein,Frank Ordenewitz ,dirijati in continuare de cel mai tehnic fotbalist din istoria fotbalului german campionul mondial din ’90 -Pierre Littbarski ,care dupa un scurt periplu in Franta la Matra Racing Paris,s-a intors la marea dragoste fotbalistica F.C.Koln. -Din pacate pentru acest club,dupa retragerea lui Littbarski,niciodata F.c.Koln n-a mai redevenit echipa de odinioara,ba trecand si prin 2 Bundeliga! -Eu zic ca victoria in seara acesta este obligatorie,Koln este destul de puternica,insa mai degraba la Koln,in deplasari nefiind o sperietoare,in ciuda numelui Podolski nu cred ca… Citeste mai mult

Sorin
Sorin
16 December 2011 15:31

Cât despre cuplul de mijlocași centrali, sper să fie format din Schweinsteiger (mijlocaș închizător) și Kroos (mijlocaș box-to-box), după revenirea lui Bastian. Din păcate, cred că Heynckess e prea fricos să joace cu Schweini mijlocaș defensiv, pentru că nu e postul său de bază. Preferă un mijlocaș recuperator autentic, gen Tymoshchuk.

Petraru Vlad
Petraru Vlad
16 December 2011 15:18

@gery76: Am observat problema cu schimbarile pe care le face Heynckes inca din perioada petrecuta la Bayer Leverkusen si m-i se par foarte bizare. Cea mai ciudata m-i s-a parut atunci cand la introdus pe Usami pe teren si la scos dupa cateva minute(fara ca acesta sa se fi accidentat) pentru a introduce un fundas central.

Sorin
Sorin
16 December 2011 15:18

Thiago Silva e prea scump și nu e nevoie de un fundaș central de super clasă, ci de două rezerve (dacă pleacă Breno) pentru cuplul Boateng-Badstuber și un fundaș dreapta titular. Cel puțin în apărare, cam de asta ar fi nevoie. Rămân la părerea că Breno are calități, dar nu a fost folosit cum trebuie. Nu știu dacă a legat 3-4 meciuri consecutive ca titular. După plecarea lui Lucio, în 2009, el trebuia să devină titular, având în vedere potențialul său și suma care a fost investită în el, însă s-a preferat cuplul Van Buyten-Demichelis, care și-a arătat limitele în finala CL și nu numai. Breno a fost folosit sporadic și nu i s-a acordat încredere. A jucat pentru că nu era cine altcineva să joace. Și Badstuber a avut evoluții slabe și a fost contestat de mulți, dar a continuat să fie titular. Thiago Silva a fost achiziționat de Porto pe vremea când avea 19 ani și nu a prins nici un meci, iar după un an a fost cedat la Dinamo Moskova. Nici acolo n-a jucat deloc un… Citeste mai mult

gery76
16 December 2011 15:13

-Este clar ca van Buyten,Tymo sau Olic au fost doriti in continuare de Jupp Heynkes,de la inceputul sezonului ucraineanul fiind printre cei mai folositi jucatori,de cele mai multe ori castigandu-si locul in fata lui Luis Gustavo,dar sincer mie nici unul nu-mi inspira foarte multa incredere,pe faza ofensiva fiind foarte limitati,iar van Buyten a fost folosit si el destul de des ca fundas central ,desi se vedea din avion ca impotriva unor adversari puternici este extrem de lent si rigid,formula optima in opinia multor specialisti fiind aceea cu Boateng si Badstuber-centrali,Rafinha si Lahm pe laterale!
-Aici in schimbarea permanenta a jucatorilor pe mai multe posturi vad eu marea greseala a lui Heynkes,ba mint, mai am o problema cu Heynkes ,anume aceea a efectuarii schimbarilor care mi se pare ca le face catastrofal:de cele mai multe ori prea tarziu,alte ori cu tenta preponderent defensiva,ceea ce ne face ca mereu finalurile de joc sa le traim cu emotii mai ales in deplasare si a treia categorie-cand nu le face de loc indiferent de cum decurge jocul!

Alex31
Alex31
16 December 2011 15:12

Inafara de meciurile cu Gladbach si Dortmund , am obtinut numai victorii acasa si am oferit mereu spectacol .

Petraru Vlad
Petraru Vlad
16 December 2011 15:07

Eu ii urez lui Podolski sa ne dea un gol( este un jucator care imi place foarte mult si il admir pentru ce face la Koln) dar sa castigam noi cu vreo 4, 5 goluri diferenta.

fcdm3
fcdm3
16 December 2011 15:03

Diseara, la 21.30, BAYERN primeste pe Allianz Arena vizita lui FC Koln, echipa pe care n-a invins-o niciodata pe acest stadion! Au fost 3 egaluri si o victorie a celor din Koln. Este singura echipa din Bundesliga care a plecat neinvinsa de pe Allianz Arena de fiecare data! Sper in prima victorie impotriva lui Podolski & Rensing, fostii bavarezi. Si sa fie una la scor!

fcdm3
fcdm3
16 December 2011 14:51

Breno (22 ani, 1.87 m) a fost cumparat de Bayern de la Sao Paolo in vara lui 2007. A jucat pana acum: – in Bundesliga 28 de meciuri, din care 21 la Bayern si 7 la Nurnberg (imprumutat), – in C.L. – 9 meciuri – in DFB – 3 meciuri. Consider ca i s-au dat destule sanse si ca valoare lui (daca a avut vreodata) este in continua scadere. Acum cota lui de piata, conform TRANSFERMARKT este de doar 2 mil. in conditiile in care a fost cumparat cu vreo 12, daca imi aduc bine aminte. Las la o parte faptul ca este implicat in lucruri necurate (a fost bagat la inchisoare cateva saptamani acuzat fiind ca si-a incendiat singur casa pentru a beneficia de asigurare) iar Hoeness & Rummenigge s-au implicat personal scotandu-l pe cautiune iar Heynckes a spus ca se va baza pe el din sezonul viitor. Eu consider ca mai bine se cumpara un alt fundas central mai cu experienta, de exemplu Thiago Silva (27 ani, 1.83 m, Milan), decat pastrarea lui Breno dar daca aste vor… Citeste mai mult

Sorin
Sorin
16 December 2011 11:32

În privința lui Sattelmaier, nu cred că se poate reproșa ceva, pentru că al treilea portar nu poate fi unul foarte valoros, din moment ce nu apără deloc. Dacă va pleca la vară, rămâne oricum Riedmuller al treilea portar. Iar ca rezervă pentru Neuer, ca să nu se cheltuie bani, ar trebui luat în seamă portarul naționalei U20 a Germaniei, Kevin Muller, titular la divizionara secundă, Hansa Rostock, care va deveni liber de contract în iunie 2012.
Eu unul pe Breno l-aș păstra, deoarece cred în potențialul său și consider că, alături de un antrenor care ar fi dispus să-i acorde atenție și ar ști cum să-l pună în valoare, ar putea confirma la Bayern. La doar 22 de ani, mai are destulă marjă de creștere.

fcdm3
fcdm3
16 December 2011 9:52

@Sorin: Butt a vrut initial sa-si puna ghetele in cui anul trecut dar, la rugamintile sefilor, a acceptat sa mai raman un an la club. El a fost pastrat la club pt. ca NIMENI nu dorea sa fie rezerva lui Neuer, stiind ca nu ar avea nici o sansa sa mai apere. Inclusiv Kraft, cand a auzit ca vine Neuer le-a zis tuturor: “atunci eu plec!” Insa, de ce au fost pastrati van Buyten, Tymo sau Pranjic si pentru mine e o enigma, mai ales ca acesta din urma vrea sa plece din iarna si nu e lasat! Si eu consider ca Olic nu o sa mai poata ajuta echipa si, desi este cerut cu insistenta de Magath la Wolfsburg, nici el nu e lasat sa plece! Mai mult, nu inteleg de ce nu sunt vanduti jucatorii care nu prea mai intra in vederile antrenorului, contractul lor expirand peste 1 an! Aceasta intrebare e valabila de mai multi ani. Mai bine sa ai la dispozitie un jucator nemultumit ca nu joaca decat sa iei niste bani pe el? Chiar daca… Citeste mai mult

bavarezu13
bavarezu13
15 December 2011 18:13

@Sorin: bravo eu chiar apreciez ce ai spus.E cazul Barcei si a Realului in Spania,o sa fie cazul lui City in Anglia iar noi ne-am batut toate recordurile anul asta pe cand pentru barca,real si man utd e o chestie obisnuita sa aiba o linie de clasament 10-1-1 sa zicem.Si cu arbitrajul ai dreptate(cel putin in cazul meciului Real-Barca).Pur si simplu sa spui ca barca a fost avantajata meciul ala te face oligofren(a spus-o cineva nu stau sa ma mai uit cine)

Sorin
Sorin
15 December 2011 13:21

Bayern are un lot format din jucători de super clasă, jucători tineri/mediocrii și jucători care nu fac față datorită vârstei și a formei sportive, dar sunt păstrați deoarece conducerea a fost prea conservatoare la acest capitol. Butt, Van Buyten, Tymoshchuk sau Pranjic nu au ce căuta la acest club. Motivul pentru care au fost păstrați este un mister pentru mine, mai ales că la vară toți vor deveni liberi de contract, iar Bayern se va afla în imposibilitatea de a recupera o parte din suma investită în acești jucători. Olic nu mai este la același nivel după accidentare, adăugând aici și vârsta de aproape 32 de ani, vârstă la care un atacant este în scădere de valoare de la sezon la sezon. Am susținut de o grămadă de ori că MULLER NU ESTE MIJLOCAȘ, ci este un atacant la origine, iar Bayern nu joacă 4-2-3-1, ci 4-4-2, atunci când Muller joacă în centru. Cel puțin asta e părerea mea. Muller este o combinație între un număr 9 (de exemplu, Gomez) și un număr 10 (de exemplu, Ozil), adică este un… Citeste mai mult

fcdm3
fcdm3
15 December 2011 9:25

Intr-adevar, avand in vedere ca Bayern este un club cu o uriasa potenta financiara, la mare distanta de Dortmund sau Schalke 04, ar trebui sa arate lucrul acesta si pe teren, in meciuri castigate si trofee. Tocmai de aceea, de exemplu, eu nu m-am bucurat ca am batut doar cu 2-1 pe Stuttgart, in conditiile in care o buna parte din meci am dominat net dar steril, fara sa atacam poarta adversa. Ar fi trebuit sa castigam la 5-6 goluri diferenta acel meci, nu sa tremuram pe final la atacurile svabilor. Inca mai cred ca trebuie lucrat la stilul echipei dar si inlocuirea unora dintre cei vechi care sunt oarecum uzati si plafonati. Rummenigge & Co au spus de nenumarate ori:”noi vrem calitate, nu cantitate” referitor la transferuri. Abia astept sa vad “calitatea” noilor veniti din vara. Deasemena, coruptia in fotbal incepe sa iasa la iveala atat la nivel de arbitraj cat si la nivel de pariuri sportive sau conducatori de cluburi. Printre tarile implicate amintesc “doar” Germania, Italia, Turcia, Polonia, Portugalia, Elvetia, Bulgaria, Romania si Croatia dar si suspiciunile… Citeste mai mult

gery76
15 December 2011 1:30

@Sorin:
Pe de alta parte ,pe plan european Bayern Munchen este singura echipa cu adevarat competitiva din Germania,indiferent de forma pe care o arata in competitia interna,Bundesliga,cand iese in Europa, Bayern este singura echipa care da cu adevarat fiori oricarei mari echipe la tragerea la sorti ,iar uriase echipe precum Manchester United sau Real Madrid [ chiar daca s-a intamplat marea nedreptate din ’99]au adevarate cosmaruri cand au ca adversar pe Bayern Munchen!

Sorin
Sorin
14 December 2011 23:54

Toate aceste probleme s-ar putea rezolva prin introducerea tehnologiei în arbitraj, dar nu se vrea asta, din cauza intereselor și nu se va schimba asta prea curând, așa că… asta e. Valorea dintre Bayern și restul din Germania nu ar trebui să fie echilibrată, pentru că Bayern este mult peste restul din punct de vedere financiar, motiv pentru care ar trebui să fie peste și din punct de vedere sportiv, însă nu este așa. Referitor la chestia cu 10 puncte, era vorba doar de Bayern și motivam acest lucru prin superioritatea financiară a bavarezilor față de orice alt club din Germania. Bayern este singurul club mare din Germania, cu un buget în jurul a 300 milioane de euro pe an, pe când Schalke sau Dortmund, care sunt următoarele din Germania la acest capitol, au un buget puțin peste 100 de milioane. Diferența este uriașă, însă din punct de vedere sportiv, lucrurile nu stau așa… cel puțin pe plan intern. Dortmund a compensat prin gestionarea excepțională a transferurilor și încrederea acordată tinerilor, plus serviciile unui antrenor de excepție, Jurgen Klopp.

gery76
14 December 2011 21:47

Chiar daca arbitrajul este in opinia unora un subiect controversat si ar trebui evitat,in ideea ca exista o lege a compensatiei in arbitraj,nu trebuie uitat sub nici o forma ca singurele personaje implicate constant in marile scandaluri de coruptie din fotbalul mare ,sunt acesti asa zisi cavaleri ai fluierului,inclusiv in Germania,unde au fost arestari si chiar tentative de suicid! -In Italia arbitrii ,foste ecusoane F.I.F.A au primit ani de puscarie cu executare[ chiar Pairetto a luat vreo 3 ani si ceva daca nu ma insel],asa ca nu este lipsita de relevanta aceasta problema a arbitrajelor tendentioase. -Ultima problema pusa de Sorin,ca o mare echipa ar trebui sa termine cu 10 puncte avantaj ,indiferent de cum este arbitrata,este un falsa,echipa ca a Barcelonei acum ei n-au mai avut niciodata in toata istoria lor,aceasta problema a fost si in cazul lui Bayern Munchen intre 1974-1976 sau in cazul lui A.c Milan in ’89si90 sau Ajax Amsterdam intre 1971-1973,cand aceste echipe fantastice au beneficiat de cele mai bune generatii din istoria lor! -In fotbalul actual in care valorile s-au echilibrat mult fata de… Citeste mai mult

Sorin
Sorin
14 December 2011 18:56

Faza cu roșul la Messi mi se pare o jumătate de adevăr, deoarece primul galben la Messi e dubios. Sunt de acord că pentru proteste la adresa arbitrului TREBUIE să se dea cartonaș galben, dar de ce s-a aplicat acest lucru doar la Messi, în meciul de sâmbătă? Dacă s-ar fi ținut cont de această regulă în mod egal, 90% din jucătorii aflați pe teren ar fi primit cartonaș galben, dar nu a fost așa. Cât despre offside-ul la golul doi al Barcei, vreau să văd o reluare care demonstrează FĂRĂ DUBII că, la momentul devierii lui Alexis, Fabregas se afla în offside. Barca a fost avantajată de arbitraj, uneori, dar alteori a fost dezavantajată, însă nimeni nu vorbește despre dezavantaje, ceea ce demonstrează că lumea fotbalului este departe de a fi obiectivă, iar aici mă refer la fani. Vezi dubla cu Inter de anul trecut (gol din offside validat la Inter și gol regulamentar care aducea calificarea Barcei în retur, gol anulat pe pe motiv de henț, deși s-a văzut clar că mâna lui Toure era într-o poziție firească… Citeste mai mult

gery76
14 December 2011 15:06

Din punctul meu de vedere,Arjen Robben este pe acelasi palier valoric cu Messi,diferenta intre ei este facuta de fragilitatea incredibila a lui Robben,ce l-a impiedicat sa aiba o continuitate mai buna in evolutii!!!

cristi090
cristi090
14 December 2011 10:30

este un star

fcdm3
fcdm3
14 December 2011 10:00

BILD face o analiza a celor mai urati jucatori de fanii echipei adverse. De la Bayern a fost ales Arjen Robben, cel care a fost huiduit tot meciul cu Stuttgart. Mai mult decat atat, BILD face un sondaj de opinie despre olandezul nostru: “Este Robben un SUPERSTAR (care nu poate fi oprit decat prin fault) sau un ACTOR (care simuleaza)?
Pana azi, 14.12.2011 ora 10.00, au raspuns 104.000 de useri. Rezultatele mi s-au parut halucinante:
– 52% considera ca e un STAR
– 48% considera ca e un ACTOR!

fcdm3
fcdm3
14 December 2011 9:41

: eu nu m-am referit la valoarea echipei de fotbal Barcelona, valoare care nu poate fi contestata de nimeni. Eu m-am referit STRICT la arbitraje care, ii cam sunt favorabile catalanilor. Si pot sa vin cu argumente. Insa, in ceea ce priveste strictetea si disciplina financiara mi-e teama ca si Barcelona se afla in aceeasi situatie cu Real Madrid. In Germania cele doua nu ar avea nici o sansa de existenta. Ambele sunt super-favorizate atat de Liga Spaniola cat si de Guvernul Spaniol si alti factori de decizie din Spania si nu numai. Daca vrei, ma interesez si pot sa-ti argumentez. Probabil ca interesele o fac pe Barcelona sa fie “mai tare” ca Real Madrid. Si, fac pariu, ca Barcelona va castiga atat campionatul Spaniol cat si CL. Inca o data, nu contest valoarea super-jucatorilor catalani dar in fotbal nu castiga intotdeauna cel mai bun, stii bine!
Dar noi suntem pe site-ul lui BAYERN MUNCHEN, nu Barcelona. Asa ca eu consider ca nu e cazul sa dezvoltam acest subiect.

gery76
13 December 2011 23:54

@fcdm3:
In general multe din opiniile exprimate de tine ,mie mi-au venit manusa ,poate si invers,dar aici nu pot fi de acord sub nici o forma cu tine,Barcelona este o echipa mult prea frumoasa din punct de vedere strict fotbalistic pentru a fi comparata cu Real Madrid[ atentie Real -ul lui Mourinho cel care toata viata a sacrificat fotbalul spectacol, fotbalul adevarat, cu ajutorul meschinariei si antijocului pentru a-si atinge obiectivele ]si daca vorbim de interese ,o echipa precum Real Madrid ,care intr-o tara anglo-saxona veritabila , cu reguli stricte si disciplina financiara nu ar mai fi existat, datorita nenumaratelor matrapazlacuri financiare la care a apelat de-a lungul anilor si un club caruia i-au fost sterse datorii catre fisc de peste 500.000.000.de Euro de catre guvernul de la Madrid ,doar ca este echipa fanion a nationalismului spaniol ,ar trebui sa fie ultimul etalon de corectitudine!!!!

fcdm3
fcdm3
13 December 2011 20:36

, ai dreptate. Si mai gasisem un comentariu pe un site nemtesc cum ca acel meci ar fi fost cam ciudat. Eu de mai mult timp am urmarit cum arbitrii “trag” pe fata sau mai pe furis cu Borussia Dortmund dar am zis ca nu suntem in “Liga lu’ Mitica” sa ne legam de arbitraje plus ca spiritul bavarez nu este sa se lege de arbitraje dar uite ca incepe sa se sara calul si in Germania, ca si la anumite meciuri de C.L.
Apropos de CL. Am facut un pariu cu un coleg de serviciu ca Barcelona va fi ajutata iarasi de arbitrii in derby-ul cu Real Madrid. Iarasi am avut dreptate: Messi trebuia eliminat in min. 44 iar al doilea gol al catalanilor a fost marcat dintr-o faza care a pornit din ofsaid. De alte greseli mai mici nu mai comentez. In fotbalul de acest nivel sunt prea mari interesele, se vehiculeaza prea multi bani, nu poti sa lasi totul la voia intamplarii…

gery76
13 December 2011 16:02

Mai degraba aceasta faza ne arata inca o data ca Borussia Dortmund este de departe cea mai favorizata echipa din Bundesliga din punct de vedere al arbitrajelor!

radu
radu
13 December 2011 15:22

ce consolare:))

fcdm3
fcdm3
13 December 2011 13:56

Pentru ce-i care-l acuza pe Gomez de ratarea monumentala cu poarta goala din meciul cu Stuttgart am o surpriza pentru ei. Ratarea lui Gomez nu este cea mai mare din istoria Bundesligii! 🙂 Cea pe care BILD o considera CEA MAI MARE DIN ISTORIA BUNDESLIGII a avut loc pe 20.11.2010 in meciul Freiburg – Dortmund 1-2 unde, in min. 85, Kuba Blaszczykowski (Dortmund) a ratat cu poarta goala de la circa 11 m, singur-singurel, nefiind jenat de nimeni! La inceputul filmuletului se vede cum portarul lui Freiburg este agatat de un atacant al lui Dortmund dar faza merge mai departe, mingea ajunge la polonez care rateaza incredibil!!!
Ratarea o puteti vedea aici:

Subscribe via Email

Introdu adresa de e-mail pentru a primi notificare pentru orice postare noua adaugata pe site

Urmareste-ne pe Facebook
Parteneri
31
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x