Cu avantaj de un gol după meciul tur şi cu 60.000 de fani în tribune, bavarezii nu credeau nici în cele mai negre coşmaruri că vor pierde calificarea.

bayern

Duelul dintre finalistele Ligii Campionilor de anul trecut a debutat cum nu se poate mai spectaculos. Eto’o a marcat în minutul 4, însă din poziţie de ofsaid, deschizând jocul.

Bayern a întors rezultatul în mai puţin de 10 minute. Mario Gomez (21) a profitat de eroarea lui Julio Cesar şi a egalat, pentru ca în minutul 31, Thomas Muller, găsit excelent de Robben, l-a învins pentru a doua oară pe portarul brazilian.

A urmat un sfert de oră incredibil, în care bavarezii şi-au bătut joc de ocaziile create. Ribery, Gomez şi Robben au trecut de puţin pe lângă gol, în minutul 50, Ranocchia salvând de pe linia porţii.

Elevii lui Van Gaal nu s-au mai regăsit în partea secundă şi totul a însemnat o cursă contra cronometru pentru revenirea Interului. Sneijder (64) a reuşit să egaleze la doi cu un şut superb la colţul lung, iar două minute mai târziu, Ranocchia a irosit o şansă uriaşă din patru metri.

Lovitura de graţie a fost dată cu un minut înainte de finalul meciului, la scurt timp după ce Chivu a fost înlocuit. Samuel Eto’o a pătruns în careu, i-a trimis excelent lui Pandev, iar macedoneanul, a trimis un şut sub bară, aducând biletele Interului pentru sferturile de finală.

0 0 vote
Article Rating
35 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
ion
ion
17 March 2011 16:21

@DevilMayCry: lipseste substanta, si echipele mari au noroc si sunt ajutate de catre arbitri.corect e: mediocra+arbitri+noroc.

Casian Florin
Casian Florin
16 March 2011 23:32

@shadower: da tu cu cine tii?,de spui ca ati avut?

kahn
kahn
16 March 2011 22:00

@Peter: da ai drepotate dar nush parerea mea nu prea poti avea rabdare la un club k bayern nu e rapid e un club cel mai mare club din germania si nu poti sa nu iei nimic intr-un sezon k asa e nu se poate sa faci reconstructie k borcea

Peter
Peter
16 March 2011 21:37

@kahn:Este dreptul tau de a injura, dar eu am inteles ca pe mine. E clar, Bayern putea castiga, dar cred ca ai vazut si tu cum a fost arbitrajul. Pe mine nu ma intereseaza daca cineva face misto de mine pentru ca tin cu Bayern. Treaba lor, pe mine ma doare ce se intampla cu Bayern si atat. Dar totul trebuie vazut in ansamblu, nu doar la ultimele meciuri. Bayern a facut si meciuri senzationale cu van Gaal, nu au pierdut totdeauna. Sigur, a facut greseli, dar este un mare antrenor. Cand a fost adus, el a zis ca este un antrenor de proces, si rezultatele sa se ceara dupa 2-3 ani. Anii aceea nu au trecut, si totusi, sefii lui Bayern au uitat. Stiau ce aduc, si totusi acum fac ceva tipic romanesc, nu au rabdare. Nu pun totul pe mana arbitrului, dar arbitrii sunt din ce in ce mai rai. Si nu doar romanii fac tamtam pe arbitraj, la fel si italienii, spaniolii si altii. Germanii prefera sa dea vina pe jucatori si antrenor, si de aceea de… Citeste mai mult

Serban
Serban
16 March 2011 21:23

Imi venea sa rup televizorul in doua

kahn
kahn
16 March 2011 20:42

@Peter: asta cu arbitraju e cv romanesc si nu ai cum sa critici arbitraju cand ai avut 2000 de ocazii si ei au avut 3 suturi pe poarta si normal k il injur pe van gaal cum sa nul injur kand te face sa mori de nervi si sa faca toti misto de tn k tea batut inter kand ai avut 1-0 in deplasare si 2-1 akasa u nu ai fi nervos

gery76
16 March 2011 20:07

@Kahn
Injuraturile nu au tinut niciodata loc de argumente ,sunt caracteristice mai mult unor oameni de joasa calitate gen Materazzi si nu unor simboluri precum Kahn!!!

Peter
Peter
16 March 2011 19:59

@Claudia: Golul doi nu mi s-a parut parabil, doar printr-o megainterventie, dar este parerea mea, avand in vedere ca sutul a fost putin deviat. Dar golurile Interului au semanata izbitor cu golurile Milanului din 2007, Inzaghi inscriind din offside si Seedorf tot cu un sut asemanator.
Cu asta vreau sa inchei discutia despre acest meci, tot ce putem face este sa fim alaturi de echipa, care a luptat exemplar aseara, si sa speram ca anul viitor vom avea alte meciuri de Champions League despre care sa discutam. Ar fi urat sa fim in afara Ligii in sezonul in care finala va fi la Munchen.Si mi l-as dori pe Magath inapoi, acum ca a fost si el dat afara de la Schalke, unde s-a uitat ce a facut pentru ei. Si daca vine Magath, atunci, daca se vrea, si Neuer va veni. Sper insa sa i se dea credit lui Kraft, deoarece vad un potential urias in el.

gery76
16 March 2011 19:58

Kraft ,repet este un portar mediu ,cu reflexe destul de bune dar cu o serie de minusuri evidente cum ar fi plasamentul slab spre foarte slab,joc de picior mediocru si un aspect foarte important la marii portari si anume prestanta si siguranta data coechipierilor care in cazul lui Kraft lipseste cu desavarsire.Acum ca experimentul Kraft s-a cam terminat in coada de peste pot spune fara teama ca i se poate imputa inclusiv golul lui Sahin din meciul cu Dortmund,unde de asemenea a aratat lipsa plasamentului si al aprecierii traiectoriilor,cel putin un gol la Hannover si in mod clar are vina la golul lui Sneijder,un mare portar nu primea niciodata acel gol.Cat despre Pranijc ….fara cuvinte sunt jucatori la Hertha sau Augsburg cu trei clase peste ”ajutorul ”de fotbalist croat.Si in final sa mai descretim fruntile vreau sa spun ca, cu toate rezultatele obtinute in ultimii 2 ani de Inter nu mi-as dori nici o clipa sa fiu suporterul celei mai oribile reprezentante[Inter] a celui mai slinos si meschin fotbal de pe mapamond[Italia],o echipa Inter care va ramane detasat in istoria… Citeste mai mult

Peter
Peter
16 March 2011 19:44

Pt cel care are neobrazarea sa se autointituleze kahn: Nu vreau sa ma cert cu tine, dar te rog sa fii respectuos. Si eu m-as bucura pentru Hitzfeld, dar nu este cum vrem noi. Eu doar cer sa-l respectam pe Louis van Gaal, un antrenor cu un CV impresionant. Stiu ca este greu sa formulezi ceva, dar macar incearca, poate reusesti. Nu ma cunosti si injuri ca la usa cortului. Te autocaracterizezi, dar cred ca nu vei intelege nimic din ce am scris eu aici. In legatura cu arbitrajul, daca nu crezi, consulta un specialist si vezi cine are dreptate.

aaaaa
aaaaa
16 March 2011 19:08

@shadower: ai dreptate nimeni nu poate contesta valoarea interului, un lucru insa e foarte trist…si chiar rusinos…ca inca mai au succes si ajung in faze superioare astfel de echipe mediocre( pentru ca asta e valoarea interului si a fotbalului italian in general), in fotbal asta e cel mai mare pacat, ca privitorului…iubitorului de fotbal sa ii se ia placerea de a vedea un meci adevarat , dandu-i-se “sansa” de a vedea echipe care pur si simplu isi bat joc de acest sport, hranindu-se din noroc si din gresele grave ale adversarilor, nefiind in stare sa realize nimic bun pt fotbal.

Claudia
Claudia
16 March 2011 18:31

@Peter: Dar nu avem niciun motiv de cearta. Este doar un schimb de opinii. Iar opinia mea este ca Bayern a jucat mai bine in prima repriza, atat. Nu discut arbitrajul. Bayern a jucat multe meciuri in care a fost vaduvita de arbitraj dar nu invinsa. Daca invingeau aseara, nu mai facea nimeni caz de arbitraj. Kraft a gresit aseara la golul 2. Era minge de aparat. Intotdeauna are probleme cu baloanele pe care le primeste pe colturi, sta prea iesit din poarta si degajeaza defectuos. S-a vazut aseara.
Aspectul asupra caruia suntem de acord cu totii este ca Bayern are nevoie de o reconstructie aproape de la 0, un antrenor capabil sa o puna in practica si fani care sa fie alaturi de echipa.

Peter
Peter
16 March 2011 17:46

@Claudia:Nu vreau sa ma cert, dar si Robben si van Buyten s-au accidentat. Motta trebuia eliminat, la fel si Sneijder in tur. Ciobani de pe maidan. Nu stiu ca Kraft ce aveti, goluri imparabile, nicio vina. Eu admit ca van Gaal face greseli, dar trebuie stiut ca nu a avut mana libera totala.Cand l-au adus pe Gustavo in vara, a spus ca 99% mai vine un jucator, si conducerea nu a adus pe nimeni. Ceea ce nu inteleg eu, de ce se da numai in van Gaal, care ne-a readus in elita Europei anul trecut, nimeni nu vede ca Robben si Ribery nu fac faza defensiva deloc. Si ce tot dati si in Pranjic? Este un jucator cu suflet, care fuge mult, dar in aparare nu este ajutat deloc de Ribery, si fuge si in atac ca Ribery sa piarda mingea in sirul interminabil de driblinguri.Stiu ca Ribery si Robben sunt senzationali in atac cateodata, dar nu ajuta defensiva.Iar Bayernul pe care l-am cunoscut eu era o echipa pragmatica prin excelenta, cu putine faze de poarta, dar marca cand avea… Citeste mai mult

Claudia
Claudia
16 March 2011 16:55

@gery76: Supararea si frustrarea mea vine tocmai din faptul ca meciul nu s-a pierdut, neaparat, din cauza greselilor unora dintre jucatori (fotbalul e un joc de echipa si greseala unuia poate fi acoperita de jocul bun al celorlalti. Nici Neuer n-ar face minuni daca ar avea in fata popice gen Breno si Badstuber) ci din cauza abordarii gresite de catre antrenor a unei situatii ce era, evident, in favoarea noastra.

gery76
16 March 2011 16:27

@Claudia Eu cred ca polemicile acestea poate ne fac sa trecem mai usor peste aceste momente pe care eu nu le-am mai trait cum am spus si aseara de la alt episod negru pe care l-am trait prin ’92-’93la redebutul lui Matthaus la Bayern contra modestei echipe engleze Norwich City cand am fost invinsi pe stadionul olimpic,iar si atunci aveam niste varfuri destul de ineficiente ca Adolfo Vlencia sau Labbadia dar parca nu mi-au scos asa peri albi ca ”Minus”Mario Gomez.Spunea Florin mai sus ca nu putem sa-l acuzam prea mult pe Kraft ca are 10 jucatori in fata lui .Cel mai solid contraargument este acela ca Neuer la Schalke a avut in fata lui de cele mai multe ori 10 jaloane si totusi ,Manuel Neurer de unul singur i-a dus in finala cupei si in sferturile Ligii ducandu-i pe spaniolii de la Valencia in pragul nebuniei cu interventiile sale senzationale.Asa am fost si noi la Bayern tot timpul am avut rezultate mari si pe perioade lungi de timp atunci cand am avut portari de mare valoare cum a fost… Citeste mai mult

Claudia
Claudia
16 March 2011 15:54

Peter, e absurd sa nu-i gasesti niciun pic de vina lui Van Gaal si sa nu admiti ceea ce e evident pentru toata lumea: partida a fost pierduta din cauza lui. Cum e posibil sa ai la pauza scorul de 2:1 si tu, ca antrenor, sa stopezi atacul echipei si sa preferi un joc defensiv cand stii ca era suficient sa marchezi un singur gol pentru ca Inter sa fie nevoita sa marcheze doua ? Cum e posibil sa-l scoti pe Robben si sa-l introduci pe Altintop ? Nu mi s-a parut accidentat atat de grav incat sa necesite repaus. Dupa iesirea lui Robben, macaronarii au reusit, din cauza spatiilor largi neacoperite de nimeni, sa ajunga din doua pase in poarta lui Kraft care, apropo, e un incepator pe care vad ca Van Gaal l-a pus sa dobandeasca experienta aparand in CL in timp ce pe experimentatul Jorg Butt il tine spectator. Din nou, incepe cu Pranjic titular si nu inteleg de ce pentru ca jucatorul asta nu arata nimic indiferent pe ce post e jucat. Il scoate pe Van… Citeste mai mult

Peter
Peter
16 March 2011 14:09

@Andy: Esti sigur ca van Gaal chiar si-i doreste pe acei jucatori? Sunt numai speculatii de presa.Eu unul m-am saturat de super vedete,care nu fac faza defensiva.Ribery si Robben or fi facand atacuri frumoase, dar cu ce folos, daca nu se concretizeaza? Mai bine jucatori normali, care indeplinesc fisa postului. In alta ordine de idei, e clar, Bayern trebuia sa marcheze din numeroasele de ocazii, dar si arbitrajul a contribuit enorm la calificarea Interului. Fara golul lui Eto’o nu mai intrau in meci. Iar in meciul cu Fiorentina de anul trecut Klose a marcat din offside un gol, in retur Fiorentina a marcat doua din offside. Aici, Bayern a marcat trei goluri perfect valabile, Inter unul din offside, si la ultimul a fost pui de fault in atac.In asemenea meciuri e nevoie de arbitraj pe masura, nu ca arbitrii sa faca diferenta. Toata lumea da in van Gaal, dar uita urmatoarele: In meciul cu Dortmund gol perfect valabil anulat si un penalty neacordat, cu Schalke penalty neacordat, cu Hannover penalty neacordat, si aseara gol din offside, plus Motta trebuia eliminat,… Citeste mai mult

Andy
Andy
16 March 2011 13:34

@Peter: Eu sunt de acord cu gery76,adica Van Gaal a fost dat afara si de la Barcelona si de la nationala Olandei,din aceeasi pricina,dar gandeste asa,noi avem nevoie de cel putin 2 fundasi,iar el vroia sa cumpere jucatori de flanc precum Ashley Young,Eden Hazard sau blestematul de Pandev!!

shadower
shadower
16 March 2011 12:05

Daca sunteti fair-play, acceptati infrangerea indiferent cum a venit ea. A fost un meci frumos, deschis, cu multe ocazii clare de ambele parti, cu jucatori geniali si de o parte si de alta… un adevarat “Clash of the Titans”. La general ati avut un joc foarte bun (pentru care va felicit), chiar superior in unele momente, dar ati fost persecutati si de unele greseli personale (marcarea lui Eto’o la golul 3). Nu cred ca poate contesta in fond nimeni valoarea Interului, iar fotbalul dupa cum stim se joaca pe goluri si pe eficienta pana la urma.

elber..tristete maxima
elber..tristete maxima
16 March 2011 11:18

@gery76: nici eu nu l suport pe gomezzzz!!!!! miro era fantastic sezoanele trecute si o fost trecuta pe bara prea usor..sa nu zic ca ne lipseste olici..un luptator..forza bayern..

Catalin
16 March 2011 10:59

O seara de cosmar… nu-mi vine sa cred ce sa intimplat. (( la cite ocazii am avut in prima repriza… cu siguranta nu este vinovat doar Van Gaal aici… in aparare avem errori foarte mari cu breno in frunte..la ultimul gol se impiedica in fata lui Eto–o pff…praf din asa aparator,in asa moment important sa cedeze..Gomes la fel putea inchide meiul in prima repriza cit si in a doua..daka pasa cind erau 3 la 1 .se incheia meciu,iarasi naivi si zgircit .

Despre Van Gaal cu siguranta trebuie Demis..a facut lucruri frumoase in sezonul trecut dar in asta ne-a ingropat mai tare .

Multumim echipei dar in Special lui Robben care este un jucator extraordinar.. fara el nu ajungeam nicaieri .

Bayern Nr. 1

WuRTeK
WuRTeK
16 March 2011 10:55

Pacat..s-au jucat cu ocaziile in prima repriza…macar in budesliga sa traga tare…apararea e la pamant….si nu inteleg dc nu il mai baga pe klose….hamit saracu` era aerian rau…asta e …`data viitoare` cu mai mult noroc si alta organizare…

Robben
Robben
16 March 2011 9:41

dai naibi ca ne-au furat au tinut arbitrii cu inter tot meciu si nu inteleg de ce la scos pe robben si pe van buyten dupa teren altfel castigam meciul

Andra
Andra
16 March 2011 9:29

Si-au batut joc de ocazii, si-au batut joc de munca lor, si-au batut joc de suporteri. Nu trebuie sa gasim vinovati pt ca toti sunt vinovati, fiind o echipa toti sunt vinovati. Unii au o parte mai mare din vina, dar asta e. Nici acum nu pot intelege cum au putut rata calificarea. Ce dezamagita sunt de ei! Dar cu toate acestea: FCB – du wirst niemals untergehen, weil wir in guten wie in schlechten Zeiten zu einander stehen !!!

Florin
Florin
16 March 2011 9:00

Sa luam totul pe rand, in primul rand cred ca toata lumea este de acord ca principala vina in acest joc este a lui Van Gaal, Robben trebuia sa aibe o accidentare destul de dura ca sa-l scoti de pe teren in minutul 60 si ceva si sa-l bagi pe Altintop, in acel moment era clar ca Ribery va fi imobilizat imediat, se pare ca am avut dreptate cand am spus mereu ca Robben este principala piesa de la Bayern si ca la echipa sunt multi jucatori pentru care Bayern este o palarie prea mare. Un al doilea aspect referitor la tactica lui Van Gaal este obsesia asta a lui de al tine pe Mario Gomez in teren tot meciul, este clar ca Gomez a facut o prima repriza destul de buna facandu-si datoria prin inscrierea unui gol superb, faza care numai un atacant cu un oarecare simt al portii si stapanire de sine in momentele cheie putea sa o produca, deasemenea la voleul acela din pasa lui Ribery nu putea face nimic mai mult decat a facut, este un… Citeste mai mult

Casian Florin
Casian Florin
16 March 2011 1:55

Trebuie macar 3 achizitii in ceia ce priveste apararea acolo trebuie umblat cel mai mult!

Casian Florin
Casian Florin
16 March 2011 1:52

Eram sa stric televizorul din cauza italienilor astia de norocosi ce sant!Sper sa schimbe antrenorul asta,pt ca nu stie sa tina macar de un rezultat. Am ratat cit pentru 3 meciuri si tot nu ne-am calificat! SPER SA CADA CU BARCELONA LA TRAGEREA LA SORTI! TIN ENORM DE MULT LA ECHIPA ASTA DAR IN SEARA ASTA MI-A FACUT NISTE NERVI,DIN CAUZA RATARILOR! FORZZA BAYERN MUNCHEN,PT MINE NUMBER 1!

Casian Florin
Casian Florin
16 March 2011 1:43

Ghinion…eu zic ca Hamit Altintop nu are ce cauta la Bayern,dupa ce la scos pe Robben nu s-a mai vazut nimic in atac! Nu pot sa cred ce bulan au italieni astia,si mai dau si gol din offside. Sper sa ajungem macar pe locul 3 in campionat!

gery76
16 March 2011 1:37

@Peter Stii foarte bine ca am fost printre putinii care nu am dat cu pietre in van Gaal dar nu putem sa-l exoneram de orice vina cand intri cu 2-1 la pauza si ai in fata o echipa total debusolata cum era Inter nu ai voie sa pierzi calificarea decat daca faci grave erori de stategie ceea ce s-a si intamplat cu Bayern dupa pauza.Spui ca nu mai puteau alerga jucatorii nostri dar si daca ar fi asa nu este decat vina lui van Gaal caci pentru asemenea probleme nu este vinovat decat antrenorul desi daca te-ai uitat atent la 2-1 pentru Bayern, Maicon abia mai putea sa respire deci problema fizica eu cred ca pica la Bayern.Este in primul rand vorba de aceeasi incapatanare care l-a curatat si la Barcelona si la nationala Olandei si care la varsta lui se pare ca este iremediabila.Numai orgoliul exacerbat l-a facut sa nu-l bage macar la 2-2 desi trebuia bagat la 2-1 pe Klose stiindu-se ca este un jucator de contraatac mult mai util decat Gomez,iar italienii erau disperati cu apararea in… Citeste mai mult

Rava
Rava
16 March 2011 1:22

Of… parca am simtit ceva la pauza…Sunt multe de spus….Calificarea trebuia transata inca din prima repriza…DACA intram cu cel putin 3-1 la pauza….dar asta ne este norocul anul asta…trebuie sa ne adunam si sa incercam sa fortam cel putin locul 3 in Bundesliga…Cat despre Inter,acelasi bulan italian…vineri la tragerea la sorti le doresc sa cada cu Barcelona…sunt convins ca spaniolii or sa dea de pamant rau de tot cu ei…au si de ce….

gery76
16 March 2011 0:45

N-am mai trait o asemenea seara neagra de la eliminarea rusinoasa a lui Bayern de catre modesta echipa engleza Norwich dupa infrangerea rusinoasa de pe stadionul olimpic prin 92 sau ’93.Putem invoca pe buna dreptate ghinionul din prima repriza ca si greselile repetate de arbitraj-dar ultimul aspect este irelevant atata timp cat anul trecut am beneficiat de ajutorul arbitrilor in aceeasi faza a competitiei contra Fiorentinei.Este inadmisibil pentru o mare echipa sa rateze cu atata usurinta ocazii unu contra unu cu portarul dar si singur cu poarta [la Gomez devine obisnuinta a rata cu poarta goala-deh ! mai mult de o pomana pe meci e totusi greu sa se intample la acest nivel].Si cum micile amanunte pot decide marile meciuri putem face doar o mica comparatie intre Etoo si ”unicul”Gomez si vom observa ca unul in speta Etoo din doua jumatati de faza a marcat un gol[adevarat din ofsaid dar demarcarea a fost senzationala]si a creat golul doi, iar celalalt Gomez a marcat un gol marca inregistrata cu brevet-”golul pomana” ,a ratat trei ocazii si si-a batut joc la 2-2… Citeste mai mult

Peter
Peter
16 March 2011 0:26

@Andy: Tu n-ai vazut ca Robben s-a accidentat? Si nu ti-ai dat seama ca nu mai puteau fugi jucatorii? Nu stiu ce aveti cu van Gaal, un om care sezonul trecut ne-a readus la viata. Treaba e ca nu a fost lasat sa lucreze cum vrea el, nu a avut mana libera totala. Eu pun totul pe seama arbitrului, care nu l-a eliminat pe killerul de Motta si a validat golul clar din offside al lui Eto’o. Si Sneijder trebuia eliminat in tur, astfel nu era nici acum. Si de cate ori nu a fost lasat avantaj, a fost si faza cand ramaneau 2 contra unu jucatorii lui Bayern. Si nu se poate juca 90 de minute la foc automat, cum a jucat Bayern in a doua repriza. Ca sa nu mai zic ca daca ultima faza era in careul lui Inter, se dadea fault in atac.

Andy
Andy
16 March 2011 0:09

Stiti ce cred eu…nu stiu daca sunteti de acord cu mine,dar eu zic ca VAN GAAL e varza!!Dupa ce vezi ca 70%,daca nu mai mult,din partide le pierdem in a 2-ua repriza,pt ca ne bagam in propria jumatate!Dc naibii sal scoti pe Robben?Cand a avut un meci EXCELENT,daca nu chiar PERFECT! Van Gaal,e o epava,care a esuat in Bavaria,si trebuie neaparat sa facem ceva in privinta asta!

Subscribe via Email

Introdu adresa de e-mail pentru a primi notificare pentru orice postare noua adaugata pe site

Urmareste-ne pe Facebook
Parteneri
Help us run this site…
35
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x