Bayern a castigat al 3-lea meci din ultimele 4 si asta ne mai da si noua puterea sa zambim. Am facut-o destul la meciul cu Freiburg. Cei care au urmarit meciul pe Eurosport 2 cred ca au ras o data cu mine. Comentatorii meciului (din respect nu le dau numele) “au comis-o” rau de tot.  “Demichelis, unde e Demichelis?!?” – asa am putea sa rezumam gafele lor. Totul a plecat de la titularizarea surpriza a argentinianului in centrul apararii, in locul lui Badstuber, care s-a lovit la incalzire. E drept ca si grafica dinaintea meciului l-a dat titular pe Badstuber, dar sa nu-l recunosti pe Demichelis… “are si el o prestanta, are si el o aroganta”.  Un sfert de ora, comentatorii nostri au tinut-o pe a lor: “Demichelis, rezerva de lux alaturi de X si Y”, “Badstuber respinge din marginea careului”, “Ce bine urca Badstuber la mijlocul terenului”…  PS: Era Ottl cel cu care il confundau.   Dar, totul e bine cand se termina cu Zoom. Demichelis a fost lovit si a ramas intins pe jos. “Cred ca Pranjic s-a accidentat”, zice senin unul dintre comentatori. Celalalt cred ca s-a prins. A tacut ca pestele. Il iau doctorii pe targa pe argentinian, astia nimic. Apoi se aude un “mda… Demichelis trebuie sa-si revina, altfel va intra Van Buyten”. Totul a mers mai departe ca si cand nimic nu s-ar fi intamplat.  A urmat apoi faza cu Klose: “s-a lovit si va mai lipsi cateva zile – poate o saptamana”, zic baietii.  Pe prima pagina a site-ului oficial, dar si pe www.fcbayern.ro scrie clar ca atacantul revine abia peste 3 saptamani. Deci 3 > 1, sau mai mic, dar in niciun caz egal.

Si am mai ras de ceva la Bayern – Freiburg. Dar de data asta am ras de ceva foarte foarte inteligent. Tipic nemtesc. Sponsorul principal al lui Bayern, Deutsche Telekom, a gasit o metoda originala de a-si face reclama. A imbracat in alb mai multi suporteri platiti, probabil, si i-a plasat fix in coltul tribunei a doua in forma literei  T, urmata de 3 puncte, exact ca pe tricoul bavarezilor.  Dovada mai jos:

0 0 vote
Article Rating
6 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Bogdan
Bogdan
3 November 2010 22:44

rectific : * la Toate meciurile de acasa…bineinteles

Bogdan
Bogdan
3 November 2010 22:43

la faza cu sponsoru Rhadhoo27 aici tu ai facut o “gafa” . Aceasa metoda de reclama este la TOATE meciurile lui bayern din bundesliga. daca nu la toate, la majoritatea in orice caz. Ciudat ca abia acum ai observat.

Stefan1331
Stefan1331
31 October 2010 14:35

De acord cu cele zise in primul paragraf dar cum a zis si Catalin, faza cu spectatorii (toti in alb, in foma de T si 3 puncte) o stiu de mai bine de un an pe Allianz Arena. Ma mir ca deabea acum ai observat.

Cătălin
30 October 2010 14:00

“Pe prima pagină a site-ului oficial, dar și pe http://www.fcbayern.ro scrie clar că…” – ei bine, chestia asta m-a făcut să zâmbesc. Altfel, obiceiul de a folosi spectatori pentru reclame pe Allianz Arena se practică încă de la inaugurarea stadionului.

alin bondrea
alin bondrea
30 October 2010 0:52

ingenioasa faza cu sponsorul, iar despre comentatori… mai au si ei zile proaste,totusi comentariile de pe eurosport2 mi se pare printre cele mai bune din tara, pentru mine raman cu 3 clase peste cei de comenteaza ucl la tvr1.

Subscribe via Email

Introdu adresa de e-mail pentru a primi notificare pentru orice postare noua adaugata pe site

Urmareste-ne pe Facebook
Parteneri
Help us run this site…
6
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x