5,w=583,c=0.bild

In etapa a 7-a pe Allianz Arena, campioana recordurilor („rekordmeister”) a castigat clar meciul cu Hannover si i-a administrat un sec 4:0. Acum toata gruparea bavareza poate sarbatori in voie la Oktoberfest!

Bayern a avut un start fulger si a clarificat repede lucrurile: Lewandowski a deschis scorul in min. 6 la a 2-a atingere a mingii, dupa o pasa lunga a lui Rafinha peste toata apararea oaspetilor, iar Robben l-a majorat in min.13. Apoi Lewa face „dubla” in min.38, dupa o pase asemanatoare cu cea de la primul gol, numai ca servatul a fost Shaqiri si ridica scorul la 3:0. Prima repriza a fost de-a dreptul senzationala cu numeroase ratari, inclusiv una de la jumatatea terenului (Alonso si-a incercat norocul dar Zieler a respins-o cu greu)! Repriza a doua a fost tot la discretia bavarezilor insa nu au mai fortat asa de tare ca in prima, Robben inscriind pentru 4:0 in min.79. In tricoul lui Bayern, cifrele olandezului sunt incredibile: 110 meciuri, 59 goluri si 42 assisturi!

Dupa acest meci, Bayern s-a distantat la 4 puncte de Hoffenheim(locul 2), la 5 puncte de Leverkusen si la 10 puncte de Dortmund! Dupa doar 7 etape! Data fiind situatia actuala, cred ca Bayern se poate considera campioana Germaniei…

Notele celor din BILD: Neuer 2, Benatia 3, Dante 2, Alaba 3, Lahm 2, Alonso 1, Rafinha 2, Bernat 3, Robben 1, Lewa 1, Shaqiri 2.

Statistica din BILD:

Suturi spre poarta: 23-6

Sprinturi: 203-146

Posesia mingii: 67%-33%

Dueluri castigate: 50%-50%

Faulturi: 4-11

Cornere: 11-1

Cartonase galbene: 0-0

Cele mai multe pase: Alonso – 132

Cele mai multe suturi: Robben – 10!

Cele mai multe sprinturi: Robben – 37

Cel mai rapid: Lewandowski – 33 km/h

Lewandowski, la cel mai bun joc al sau pentru Bayern, dupa prima dubla pentru Bayern: „sunt foarte multumit si sunt foarte bucuros pentru ce am realizat azi!”

1Lewa, facandu-si un selfie cu suporterii bucurosi…

0 0 vote
Article Rating
35 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
florins
florins
7 October 2014 10:26

Eu cred ca alternanta titular – rezerva nu le face bine, in general, jucatorilor, iar in cazul unora dintre ei poate influenta/genera predispozitia pentru accidentari, pt ca ei nu reusesc sa mentina un ritm constant de implicare.
LoanShark: sunt de acord cu tine, Martinez ne-a fost foarte util ca inchizator pe parcursul unui intreg an, dar faptul ca a fost tinut atata timp rezerva si apoi introdus pe un post diferit de specializarea sa, care cere un alt ritm de joc, l-a “ajutat” sa se accidenteze (chiar daca la Bilbao a mai jucat ca fundas). El este unul dintre preferatii mei din actualul lot al lui Bayern, dar se pare ca nimeni altcineva de acolo nu mai are “ochiul” lui Heynckes in ce il priveste.

LoanShark
LoanShark
7 October 2014 0:21

@gery76: E un antrenor foarte inteligent si muncitor asta e clar dar atunci de ce se incapataneaza sa schimbe unii jucatori pe posturi care nu dau randament?(Lahm,Alaba si la Martinez se vedea din avion ca nu e de fundas)
Despre saracul Martinez un ghinion teribil…in primul rand antrenorul a preferat sa il tina pe banca si cand la introdus in teren s-a accidentat…
Lui Goetze nu ii poate gasi un loc fix in primul 11 si atunci mai bine il tine rezerva…eu sincer cred ca ar juca bine in spatele varfului un playmaker.
Multe se pot spune dar timpul le rezolva pe toate,traiti momentul cum e..bun..rau dar fiti alaturi de echipa tot timpul.

Adolf
Adolf
6 October 2014 15:27

@Gavril Vasile : sunt perfect de acord cu tine! Am mai spus-o aici, nu trebuie sa ne erijam in calaii lui Guardiola sau in a-l ridica in slavi. Pur si simplu trebuie sa ne sustinem echipa la fiecare meci. Fie ca e vorba de Bundesliga sau UCL, ne bucuram de victorii si ne intristam la infrangeri. Nu cred ca exista in acest moment o echipa in Europa care sa poata domina categoric in toate competiile in care este angrenata.
In acest moment, chiar daca Bayern alterneaza meciurile senzationale cu altele ceva mai slabe, ar trebui sa ne bucuram de fotbal si atat. La urmatoarea intalnire cu Hannover, ne vom aminti de scorul meciului precedent (4-0!), nu de cum a jucat echipa noastra. La fel si in cazul dezastrului cu Real. Ramane scorul, nu faptul ca in tur am jucat mai bine decat ei….
Mia San Mia!

synp
synp
6 October 2014 8:56

@LoanShark: Am spus ca pentru mine a fost un sezon de succes, nu ca a reprezentat o surpriza. Dar asa faci tot timpul, inventezi niste vorbe ca si cum ar fi ale interlocutorului pe care mai apoi sa i le reprosezi. Tocmai, ce spuneam: Isaila, Ionut Popa, esecul cu Real, meciurile slabe cu ManU…acelasi discurs repetat la nesfarsit. Deci am spus ca pentru mine a fost un sezon de succes ca si pentru conducere de altfel si imi inchei comentariile cu ceea ce spunea Rummenigge (am selectat doua intrebari potrivite pentru discutia noastra) si link-uri pentru interviu. fcbayern.de: Mr Rummenigge, before the start of the season you definitely had one or two doubts about the ability of the team to remain hungry after winning the treble. And this campaign has ended with FCB winning the double… Karl-Heinz Rummenigge: I think we can look back on an excellent rather than just satisfactory season. You’d expect the season following a treble to be very difficult. You’re slightly short in terms of motivation, commitment and determination. But it was quite the opposite for… Citeste mai mult

iliecristian
iliecristian
6 October 2014 7:49

: Ai punctat exact esentialul problemei, Guardiola foarte putin, chiar deloc se pliaza pe profilul fotbalistilor “germani” si incearca sa-i forteze pe acestia sa se plieze pe profilul sau, in felul acesta deregland foarte multi jucatori care erau obisnuiti sa joace alceva.

gery76
gery76
6 October 2014 1:02

Eu zic ca aceste replici acide ale celor ce sunt fani Pep contra celor care n-au o parere foarte buna despre spaniol nu trebuie sa nasca conflicte intre noi suporterii lui Bayern.

-Eu am mai spus-o,cred in continuare ca Guardiola este un tip extrem de inteligent si un mare antrenor,dar trebuie neaparat sa se plieze pe specificul fotbalistilor germani,iar acest specific trebuie sa insemne VERTICALIZAREA JOCULUI si exploatarea calitatilor fizice exceptiomnale ale fotbalistilor germani,nu cred ca-i asa greu sa-si calce pe orgoliu si sa imbine jocul colectiv,de posesie cu fotbalul agresiv si perpendicular pe poarta,iar cel mai mare of al meu este lipsa aproape totala a suturilor de la distanta si semi distanta.

-MIA SAN MIA!!!

LoanShark
LoanShark
5 October 2014 23:59

@synp: La investitiile care sau facut pentru tine e o surpriza castigarea Bundesligii si a Cupei?cred ca pentru tine jocurile cu United au fost superbe,ce sa mai zic de umilirea cu real…dar nu…trebuie sa avem incredere in antrenorul care castiga 12 mil pe sezon:))si Ionut Popa care e antrenor bun castiga Bundesliga si Cupa.

synp
synp
5 October 2014 23:29

@iliecristian: Nu-l ridica nimeni in slavi pe Guardiola (asa cum de exemplu il ridica pe Klopp). Pur si simplu din cate am vazut s-a bucurat lumea pentru un joc sau pentru jocurile bune din ultimele partide. Chiar daca inceputul de sezon a fost unul reusit voi nu incetati sa amintiti cu fiecare ocazie despre cat de esuat a fost sezonul trecut si sa ne spune-ti cu o certitudine aroganta ca iar vom fi demolati de ceva echipa mare.
In primul rand nu aveti de unde sa stiti cum o sa jucam in primavara. Iar in al doilea rand mai este mult pana atunci, timp in care eu unul si probabil si altii o sa savuram victoriile cu City, Hannover sau Koln.
Sezonul trecut pentru mine a fost unul de succes asa cum a fost si pentru conducerea lui Bayern de altfel.

iliecristian
iliecristian
5 October 2014 23:27

@FCBM_81: Ai dreptate, ai nevoie si de noroc, in special la meciurile tari, tocmai de aia am spus ca daca parasesti competitia, macar sa o faci cu demnitate, nu sa pierzi cu 5-0, ca atunci nu mai este vorba de noroc. Tot la fel de bine se putea si in finala din 2012, sa nu egaleze Drogba in min. 89 si Bayern castiga UCL. Problema mai este si jocul echipei, in sezonul in care Bayern a castigat UCL, a calcat tot in piciare, mai putin pe Bate Borisov, pe cand sezonul trecut jocul a cam avut de suferit, iar cand a intalnit o echipa de top(Real Madrid) s-a facut de ras, asta ca sa nu mai spun ca in Bundesliga era campioana, daca nu ma insel cu vreo 7,8 etape inainte si dobora recorduri dupa recorduri.

iliecristian
iliecristian
5 October 2014 23:06

: Nu este chiar asa, toti ne bucuram de victoriile lui Bayern indiferent de adversar, dar acum nici sa-l ridicam in slavi pe Guardiola, pana la urma dupa niste victorii normale(ma refer in Bundesliga) pe care eu cred ca Bayern le-ar fi obtinut cu oricare alt antrenor pe banca. Am spus-o sezonul trecut si o repet si acum, valoarea lui Bayern se vede in UCL, nu in Bundesliga, unde joaca cu echipe care valoreaza una singura cat un jucator de-al lui Bayern. Cand va reusi Guardiola sa calce in picioare echipe precum Real Madrid, PSG sau Chelsea, chiar de nu castiga UCL, dar macar sa o paraseasca cu demnitate, nu cum a facut-o sezonul trecut in cel mai deplorabil mod, atunci dovedeste ca este un mare antrenor. Ca sa castige doar Bundesliga si cupa Germaniei, Bayern il putea angaja si pe Isaila antrenor si platit doar cu 200.000 euro/sezon, nu cu 17 mil. euro, asta sa mai si glumim putin.

FCBM_81
5 October 2014 23:04

@ Ribery Se poate spune ca tot NOROC am avut si cu arbitrul in finala CL din 2013 când Dante trebuia eliminat la scorul de 1 la 1 pentru o intrare criminala asupra lui Reus parca.Daca pierdeam acea finala tare curios as fi fost sa vad ce mai ziceati

FCBM_81
5 October 2014 22:52

Si inca ceva când echipa pierde ar trebui criticati si jucătorii nu numai antrenorul ca doar nu joaca Guardiola in locul lor
Oricum eu unul ma bucur de jocul prestat si de faptul ca nu mai primim deloc gol.

Ribery7
5 October 2014 22:44

Chestia aia cu… la infrangere antrenorul trebuoe demis, iar la victorie adversarul era prea slab e total aiurea, n-am mai auzit-o pana acum, imi cer scuze. Faza era in felul urmator: la infrangere antrenorul e demis, la victorii este ridicat in slavi si trebuie sa-i fie prelungit contractul. Asta e 1. 2… se da urmatoarea situatie. Ai o echipa perfecta, un lot perfect, te bucuri de sprijin total din partea staffului, conducerii si a jucatorilor, insa dupa mai bine de un sezon ca antrenor, echipa ta tot nu joaca nimic lucid. Se vede de la o posta ca golurile vin neasteptat, fie din cauza geniului unui jucator(tura asta au fost Lewandowski si Robben), fie de pe urma unei greseli de marcaj a adversarului, si in niciun caz datorita vreunei tactici geniale a antrenorului. S-au format 2 grupuri. Sustinatori ai lui Guardiola, si cei care nu fac decat sa observe ca echipa inca nu joaca nimic(nici nu e vorba de victorii/puncte. Pur si simplu jocul echipei noastre) iar rezultatele de pana acum au fost in mare parte dezamagitoare (campionat si cupa… Citeste mai mult

synp
synp
5 October 2014 21:46

@fcdm si eu apreciez articolele si comentariile care sunt foarte bune si dupa parerea mea.
@FCBM_81 Guardiola e antrenorul meu preferat. E singurul antrenor in care am incredere totala.

Pentru cei care asteptati ca Bayern sa joace pe contraatac cat timp e Guardiola aici puteti sa asteptati mult si bine pentru ca asta nu se va intampla.

Normal ca nu comenteaza multi pentru ca majoritatea care comenteaza sunt hateri Guardiola care doar sa critice stiu si sa “arunce cu rahat” dupa cum spunea cineva. Il demit dupa un meci slab (de parca vorbim de Concordia Chiajna aici) iar cand echipa castiga si joaca frumos, adversarul a fost prea slab si prin urmare nu conteaza. Hai sa nu ne mai bucuram si sa ne entuziasmam pentru ca lotul nostru e prea bun si pentru ca era normal sa castige. Atunci sa mai vindem niste jucatori sa se mai echilibreze lucrurile in Bundesliga ca sa ne putem bucura si noi de victorii.

FCBM_81
5 October 2014 21:11

@ fcdm3 Ti-as da 1000 de like-uri daca as putea pentru articolele si comentariile tale foarte bune si corecte
@ Gavril Vasile Foarte bun comentariul tau ,ar trebui sa comentezi mai des
@ synp Ma bucur ca nu sunt printre singurii care inca mai crede in Guardiola

FCBM_81
5 October 2014 20:58

Nu sunt de acord cu majoritatea care il critica pe Guardiola si as vrea sa stiu de ce criticati antreenorul si echipa chiar si atunci cand castiga?In acelasi fel a fost criticat si Heynckes dupa finala pierduta cu Chelsea si Joachim Löw pentru jocul cu 4 fundasi centrali si iata ca acum sunt cei mai buni antrenori.
@ majoritatea : Mereu spuneti ca tragem concluzie la meciul urmator din CL si chiar daca o sa castigam si cu Roma tot o sa fiti nemultumiti.
Cred ca ai fi surprins sa afli ca sunt foarte multi care urmaresc acest site chiar daca nu comenteaza

iliecristian
iliecristian
5 October 2014 20:02

Cand o lua si Guardiola jucatori anonimi, pe sume infime si-o sa faca ce-a facut Klopp la Dortmund, atunci poate fi un mare antrenor, dar cand ai la dispozitie toata spuma din Bundesliga si ai la dispozitie probabil cel mai valoros lot din Europa, chiar o fi atat de greu sa invingi Paderborn sau Hannover cu 4-0? Oricum, sa fim optimisti pentru ca urmeaza o dubla foarte grea cu Roma, dupa care mai tragem concluzii despre jocul lui Bayern. Bafta!

florins
florins
5 October 2014 19:47

In urma ca aproape un an, am vazut o incercare de comparare a rezultatelor obtinute de Guardiola si de Heynckes (in editia anterioara), articol scris cu un exces de zel simpatic. Era perioada premergatoare meciurilor tari din UCL, serie din care nu am iesit deloc bine. Nu am invatat nimic atunci, de ne entuziasmam dupa un rezultat bun in fata uneia dintre victimele preferate ale lui Bayern in Bundesliga? Nu vreti sa-l aplaudam pe Guardiola abia dupa ce castiga UCL si cu Bayern? Ca, tare mi-e teama ca fara Messi, Iniesta, Xavi si alti cativa, el nu o castiga niciodata pana acum.
Remarc aici excelentul comentariu al lui Ribery7. Si, da!, cu doar 2 jucatori germani in primul “11”, Bayern risca sa nu mai fie ce a fost, echipa fanion a Germaniei.

florins
florins
5 October 2014 19:33

Fiind plecat in concediu in ultimele trei saptamani, nu am mai scris aici, mai ales pt ca nu am vazut meciurile echipei din aceasta perioada (nici macar pe cel de ieri). Dar, ma simt vizat de primul comentariu, pt ca am fost printre primii useri care au aplaudat (!) stilul de joc al lui Klopp, dupa ce am vazut ce face Guardiola la Bayern. Si reiterez opinia ca Jurgen Klopp este printre cei mai valorosi antrenori din lume la ora actuala, intr-un top in care nu il mai vad si pe Guardiola. Stilul de joc practicat de elevii sai este modern, spectaculos, in masura sa le puna in valoare calitatile jucatorilor, multi dintre ei adusi ca veritabili anonimi. In opozitie, cu lotul pe care il are la dispozitie, Guardiola ar trebui sa aiba deja o echipa cu un joc precis, constant (bun) si spectaculos. Or, nu este deloc asa in realitate. Chiar daca Dortmund-ul are un inceput slab de campionat, sa nu uitam ce prestatie are in UCL. Daca nu ma insel, pana acum scorul Klopp vs Guardiola este de… Citeste mai mult

darkmac
Admin
5 October 2014 18:46

Revenind ontopic, eu unul sunt mulţumit de meci , chiar dacă într-adevăr am jucat cu o echipă de nivel mai scăzut.
: da, bvb deplorabilă. Chiar dacă mai este mult din campionat, cred că pt. ei … cam adio locul 2.

darkmac
Admin
5 October 2014 18:40

@Gavril Vasile: fani patetici ? Nu mai jigni persoanele care comentează aici.

CiprianPH
CiprianPH
5 October 2014 18:21

@Ribery7: Mai interesant este cand o data pe luna/an, apare cate unul care are dreptate. De cei care comenteaza de ani de zile mult pentru statistici si prost pentru ca aceea le este valoarea suntem satui. Unii…

synp
synp
5 October 2014 18:21

@Ribery7: Daca tot critici antrenorul cel putin critica-l pentru fapte reale.

synp
synp
5 October 2014 18:17

@Ribery7: In doua meciuri au fost tinuti pe banca titulari sau oameni de baza si anume cu Hamburger (Gotze, Lewa si Alonso) si ieri cu Hannover (Muller, Gotze, Boateng).
Boateng a fost schimbat dupa 50 de minute in meciurile cu Koln si Paderborn pentru ca a avut probleme la inghinali daca bine tin minte. Cu Boateng nu a vrut sa se mai riste in ultimele doua meciuri.
In ultimele 20-21 de zile Bayern a avut 7 meciuri, dupa cum stii, astfel ca era normal sa roteasca jucatorii. Desi nici nu facut-o asa mult.
E total incorect ce spui tu: “O gramada” si respectiv “in fiecare etapa stau pe tusa cel putin 3 titulari”.

Ribery7
5 October 2014 17:01

Interesant cum, o data pe luna, rasare cate cineva care , vezi dom’le, urmareste site-ul de la inceputurile sale, insa abia acum comenteaza in legatura cu ceva ce se intampla de ani buni fara incetare

Ribery7
5 October 2014 16:56

O gramada. In momentul de fata avem 5 accidentati, si noi vedem in acel meci, de obicei unul singur pe saptamana, jucatori precum Rafinha, Bernat, Shaqiri(chiar Dante si Alonso, dar pe posturile sunt jucatori accidentati) in primul 11, iar jucatori precum Muller, Gotze si Boateng raman pe banca pn la ultimul fluier, iar in situatia asta se regasesc cel putin 3 jucatori de top, etapa de etapa.
Nu am vrut sa zic ca un singur jucator este menajat meci de meci, ci ca in fiecare etapa stau pe tusa cel putin 3 titulari. Nu mi se pare corect sa o vedem pe Bayern in formula de lupta doar in primavara Champions Lg si in dubla cu Dortmund. Normal ca nu se incheaga relatii de joc intre ei. Cum sa lege Gotze si Muller un sir de 4 pase dintr-o atingere atunci cand se afla in fata defensivei lui City, Psg, etc, cand ei au jucat ultima data impreuna la Mondial.

synp
synp
5 October 2014 15:21

@Ribery7: Care titular de drept a fost menajat meci de meci?

Gavril Vasile
5 October 2014 14:32

Așa-i românul: cînd echipa pierde, aruncă cu rahat în ea. Cînd echipa cîștigă, adversarul e slab și așteptăm iar să piardă să mai aruncăm cu niște căcat. Citesc acest site încă de la primele sale articole și spun cu mîna pe inimă că fani mai patetici ai lui Bayern nu am văzut nicăieri. În afară de cîțiva oameni care au tact și își dau seama ce înseamnă fotbal, toți ceilalți sunt niște pseudo-fani, antrenori genii, care știu meserie nu glumă. Păcat că la conducerea lui Bayern stau niște proști și nu stau să citească comentariile de aici. Poate și-ar da seama că sunt aici o pleiadă de copii antrenori, care joacă fifa și care sunt mai buni decît Guardiola. Păcat de fcdm3 că s-a întors, mai bine ar crea un grup pe facebook, eu aș citi cu plăcere articolele sale. Aici, sunt umbrite de egoul tipic românesc al majorității, care le știu pe toate, dar ca atare nu știu nimic. PS: reciviți-vă comentariile din primul mandat a lui Heynkess, toți ăștia care acuma îl ridicați în slăvi, poate învățați ceva… Citeste mai mult

Ribery7
5 October 2014 14:18

Cum era vorba aia? Un gol il atrage pe altul? In orice caz, ati inteles ce vreau sa zic. Ori cum sa marcheze Gotze(de exemplu) in fata unei defensive de temut cand tu ii furi bucuria de a marca impotriva unor echipe de mijlocul clasamentului? Si chiar daca nu marcheaza, tot se va regasi in situatie de 1-1 cu portarul de cateva ori, iar in viitor va sti sa suteze mai bine, va sti sa exploateze situatiile de gol

Ribery7
5 October 2014 14:13

Si eu sunt de parere ca victoria asta nu inseamna mai nimic. Un meci frumos, atmosfera amicala (niciun cartonas galben). Singurul beneficiu este moralul ridicat pt Lewa si Robben. Se intampla exact cum am zis. Guardiola foloseste un sistem in meciurile usoare, iar cand intalnim adversari puternici ii tremura picioarele si se intoarce la un sistem mai aproape de era Heynkes. Ori daca jucatorii astia joaca altceva in 90% din timp, iar titularii de drept sunt menajati meci de meci, cum sa dea randament atunci cand ii trimiti direct in fata unor jucatori de valoare apropiata cu a lor, dar in forma. Bayern nu are un grup unit, echipa nu isi formeaza relatii de joc. Si ma intreb eu, chiar este cazul sa incepi etapa de etapa cu rezervele in primul 11 si jucatori de zeci de milioane de euro pe banca? Mai ales avand invedere ca baietii astia castiga un salariu bunicel zic eu, ca sa JOACE. Nu sunt de acord cu rotatia asta. Ok, menajezi oamenii importanti in cupa germaniei, dar nu etapa dupa etapa. Sa-mi spuna mie… Citeste mai mult

iliecristian
iliecristian
5 October 2014 13:55

Au mai fost astfel de entuziasti si sezonul trecut care nu mai conteneau cu laudele la adresa lui Guardiola si la jocul echipei, dar repet pentru a nu stiu cata oara, la ce lot are Bayern in comparatie cu celelalte adversare din Bundesliga, mi-ar fi rusine sa ma laud ca antrenor al acestei echipe doar cu astfel de performante(Bundesliga si cupa Germaniei). Iar referitor la Klopp, desi Dortmund are un inceput catastrofal de sezon, pentru mine este un antrenor urias si sunt convins ca-si va redresa echipa.

bavarezul13
bavarezul13
5 October 2014 12:55

Tare se mai entuziasmeaza unii dupa victorii impotriva unor echipe mult inferioare. Desi am avut numai adversari slabi pana acum, doar victoriile cu Paderborn si Hannover au fost convingatoare. Stai linistiti ca si cu mine antrenor defila echipa in campionat, vedem in UCL cum ne chinuim iar adversari mai slabi. Nu uitati ca anul trecut cu mare noroc am trecut de un United intro forma jalnica, iar cu ireal nici nu mai spun. De ce e asa bun Pep, ca ii baga pe Bernat, Lahm la mijloc, Rafinha, Shaqiri (toti fiind zero, null, lipsa)? Cu Hannover nu-i problema ca si asa castigi, dar cu 3 fundasi centrali, cu jucatorii amintiti mai sus pe teren(in cazul lui Lahm trebuie sa fie pe teren, dar nu la mijloc) mai vedem ce mare branza face in UCL. Xabi a juca extraordinar pana acum, dar sa-l vedem ce iute se repliaza cand ne prind jucatori de calitate, de viteza pe contraatac. Asta e Bayern pe care vreti sa il vedeti? Castigand cu 4-0 in fata celor din Hanovra, insa avand doar 2 jucatori germani… Citeste mai mult

Pupp3tMast3r
Pupp3tMast3r
5 October 2014 12:34

Pentru mine Klopp e cel mai bun atrenor,iubesc stilul lui de joc.De ce il judecati dupa un inceput slab de campionat si stergeti cu buretele tot ce a facut el in ultimii ani?Daca ar fi dupa mine l-as da pe Pep in schimbul lui Klopp fara sa ma gandesc. Va entuziasmati prea tare pentru niste victorii impotriva unor echipe mult inferioare noua(cu exceptia victoriei contra lui Man City,care oricum a venit in ultimele minute).Eu raman pesimist,cu jocul asta iar vom fi macelariti de Real. Bundesliga/Cupa Germaniei pot fi castigate de majoritatea antrenorilor din lumea asta cu lotul pe care il are Bayern.Champions League,acolo isi va dovedi valoarea Pep,si deocamdata a ramas dator,nu neaparat prin faptul ca am fost eliminati in semifinale ci prin maniera in care am fost umiliti!NU spun ca e antrenor slab,spun doar ca nu este potrivit pentru Bayern(filozofia si stilul de joc pe care incearca el sa le impuna nu se pot integra in aceasta echipa). Parerea mea e ca vom castiga lejer campionatul,posibil si cupa(depinde de o posibila intalnire cu Dortmund,eventualitate in care nu as fi… Citeste mai mult

Subscribe via Email

Introdu adresa de e-mail pentru a primi notificare pentru orice postare noua adaugata pe site

Urmareste-ne pe Facebook
Parteneri
Help us run this site…
35
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x