Jenant! Asta e cuvantul pentru meciul facut de Bayern aseara.

Pare de necrezut dar Bayern a fost aproape sa fie eliminata dupa 3:1 la Londra! Desi au dominat steril, au tras foarte mult pe poarta (dar prost!), apararea a fost foarte slaba si am luat iarasi 2 goluri acasa din vreo 4 ocazii ale oaspetilor, ca si cu Fortuna Dusseldorf, prin multe greseli: de plasament, de marcaj etc. Atacantii nu s-au concentrat deloc in atac iar mijlocul a fost lent si previzibil. Per total: toata echipa a jucat slab. Meciul a inceput practic de la 0:1 pentru ca Giroud a marcat in min. 2, scorul final fiind stabilit de Koscielny in min. 86. Iar finalul a fost unul nedemn de o echipa precum Bayern: a tras de timp sa nu primeasca golul de 0:3! Acasa!

Una peste alta, a fost o calificare umbrita de meciul jenant de aseara si acum poate ca fanii lui Bayern inteleg de ce Bayern are nevoie de un super-antrenor cum e Guardiola. Heynckes nu a avut nici o reactie pe intregul meci iar cum au jucat baietii am vazut …

Cred ca ar trebuie tras un semnal de alarma dupa acest meci pentru a nu se mai intampla asa ceva.

Notele celor de la BILD sunt urmatoarele: Neuer 4, Lahm 4, Van Buyten 4, Dante 5, Alaba 5, Martinez 5, Gustavo 5, Kroos 3, Muller 3, Robben 4, Mandzukic 5. Au mai jucat Gomez 5 si Tymoschtschuk (fara nota).

Iata statistica de la UEFA:

Posesia mingii:54%-46%

Suturi (pe poarta): 21-5 (8-3)!

Cornere:6-1

Ofsaiduri:3-1

Faulturi:13-25!

Cartonase galbene:3-6!

A faultat cel mai mult: Arteta – 10!!!

Cel mai faultat jucator: Robben – 6

Cele mai multe suturi: Robben – 7 (doar 2 pe poarta si acelea in portar!)

0 0 vote
Article Rating
32 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
gery76
15 March 2013 3:34

@bavarezul13:
-Am avut o mare bucurie cand ti-am citit comentariul[am avut noi doi cateva mici contre legate de unii jucatori],iar dupa ce am citit parerea ta mi-am dat seama ca nu esti un tip ranchiunos[in primul rand era vorba de Thomas Muller,pe care eu mereu il laudam pentru abnegatia sa fantastica,iar tu nu prea-l suportai pentru lipsa de charisma sa-i zic asa in joc],desi aveam si un punct comun -criticile la adresa lipsei de implicare in joc a lui Tony Kroos.

-Daca mai era nevoie aseara Muller chiar daca n-a prins cea mai buna zi a carierei sale ,s-a zbatut enorm si a reusit cateva faze de exceptie[ pasa cu calcaiul ”in orb”catre Robben,lasandu-l singur cu portarul si o fenta superba ,urmata de plecarea ”sanie”a fundasului ,din pacate a urmat un sut aparat de portar].

– Cu Schweini si Ribery reveniti in primul 11+o concentrare superioara dublei cu Arsenal ,eu sunt convins ca Bayern ramane una dintre primncipalele pretendente la castigarea CH.League!

flo
flo
15 March 2013 0:32

Bine ca ne-am calificat. Se vede foarte tare absenta lui Ribery si Schweini… S-a ratat foarte mult, ocazii au fost. Asta e. MIA SAN MIA

andreifcbm
andreifcbm
14 March 2013 21:42

Urat ce am vazut aseara, sper sa fie doar cateva cazuri izolate ultimele meciuri ale noastre. Trebuie sa ne revenim repede. Parerea mea este totusi ca echipa nu are tarie de caracter, ne-au dovedit asta de destule ori. Pana si tinutul mingii in colt acolo mi se pare o dovada de lipsa de tarie de caracter, iti e frica sa pasezi sa nu pierzi mingea. Sper totusi sa isi revina jucatorii, acum sa vedem cum va gestiona aceste momente Heynckes. Ce ma nelinisteste este ca anul asta am jucat mai prost acasa decat in deplasare, atat in Europa cat si in campionat. Pai anul trecut nu se atingea nimeni de noi acasa, in UCL am castigat tot acasa.

bavarezul13
bavarezul13
14 March 2013 21:35

Marea dezamagire de aseara vine din partea lui Heynckes!Ma bucur enorm ca nu l-am sustinut niciodata,nici macar cand majoritatea fanilor incepeau sa regrete ca acesta va pleca din vara.Ce motiv poti avea la 0-1 in min 80,cand adversarii aveau nevoie de 2 goluri,nu doar de 1,sa faci schimbare defensiva???Si asta nu ar fi asa dureros daca nu mi-ar aminti ca acelasi lucru l-a facut in finala UCL de anul trecut,cu DVB in locul lui Muller la 1-0 in min85.De asemenea,oricata rabdare ai avea cu un jucator,au fost cateva faze dupa care Robben trebuia schimbat imediat,La 0-2 nu face a trei schimbare sa mai treaca timpul,ce sa zic numai decizii extrem de proaste.Si poate ca voi nu ati observat,amagiti de rezultate,insa de ceva timp Bayern a inceput sa cedeze posesia destul de des cand e in avantaj!Au fost meciuri mai ales in deplasare cand ne retrageam,desi anul trecut nu se intampla asta.Exemplul de aseara cu doar 54%posesie e graitor,mai ales daca e sa tinem cont cum a fost obtinut acest numar:prin pase ale fundasilor centrali intre ei si apoi pasa inapoi… Citeste mai mult

bavarezul13
bavarezul13
14 March 2013 21:20

De cei de la Digisport ce sa mai spun.jalnici ca de obicei,eu propun chiar sa postam toti pe facebook-ul moderatorului sa nu se mai vorbeasca niciodata despre Bayern in emisiune!O asemenea lipsa de cultura fotbalistica greu mi-a fost dat sa vad la “specialisti”!Mai intai in timpul meciului comentatorul a spus ca Bayern are potentialul de a ajunge la nivelul Realului si Barcelonei.Pai mi-as permite sa-i spun incomstientului ca Real si-ar dori sa fie la nivelul lui Bayern,Real care in ultimii 10 ani nu a ajuns in vreo finala de UCL,in timp ce Bayern a ajuns de 2ori in ultimii 3 ani(si ambele finale trebuiau castigate,Bayern fiind echipa mai pozitiva in finala cu inter si de 10ori mai echipa decat Chelshit anul trecut!).La finalul meciului Gabi Balint cel putin a avut bunul simt sa spuna ca nu simpatizeaza cu Bayern,lucru ce era evident de vreme ce el nu cred ca vede 5jocuri ale lui Bayern pe an.Ilie Dumitrescu aseara s-a abtinut,desi de obicei si el se face de ras de cate ori vorbeste despre Bayern!Insa Florin Bratu,un “neica-nimeni” isi permite sa… Citeste mai mult

bavarezul13
bavarezul13
14 March 2013 21:06

Legat doar de meciul de aseara se poate spune ca Bayern a fost echipa mult mai buna(da,asa cum vedeti) desi a facut unul dintre cele mai slabe meciuri din sezonul asta.Sincer eu intotdeauna am considerat ca fara Ribery suntem 0 in atac,iar de Schweinsteiger nici nu cred ca mai trebuie sa spun.Practic omul asta si in cele mai nefaste perioade ale sale este detasat cel mai bun mijlocas al nostru si unul din primii 2-3 din lume!Culmea e ca eu care de obicei sunt foarte “acid” cand vine vorba de unii jucatori,nu ma pot plange de meciul de aseara.Intr-adevar nu am avut pic de inspiratie in atac(lucru normal fara Ribery dupa parerea mea,sper sa nu mai aud pe nimeni ca Bayern nu mai e dependenta de niciun jucator!Atat Ribery,cat si Schweinsteiger si Lahm sunt indispensabili,practic fara ei 3 cred ca am fi o echipa ce cu greu ar prinde locurille de UCL in Bundesliga) insa nimeni nu poate spune ca am avut vreun moment emotii privind calificarea!Arsenal a marcat un gol foarte repede,dupa ce Alaba a alunecat,iar Dante a primit… Citeste mai mult

AlexFCBM
AlexFCBM
14 March 2013 20:14

@dany: eu nu i-am auzit zicand ca arsenal a dominat jocul,dar Wenger a pregatit foarte bine echipa pentru meciul de aseara fata de Jupp

dany
14 March 2013 20:12

Scorul este unul mincinos,mai ales cand is auzi pe cei de la digi ca arsenal a dominat :))Sa fim serios au avut un noroc imens (3 suturi pe poarta si 2 goluri).

AlexFCBM
AlexFCBM
14 March 2013 20:01

A fost un haos total in teren aseara,trebuie sa uitam repede de acest meci si sper sa avem noroc maine la tragere(imi doresc asta pentru ca vreau sa ajugem in semifinala cu o echipa puternica) Hai Bayern !

West
14 March 2013 19:29

Nu pot sa inteleg ce sa intimplat cu apararea aseara iar atacul 0 noroc ca ne-am calificat HAI BAYERN MUNCHEN

DarkMac
14 March 2013 18:44

@Cristi: corect, cel mai disctractiv a fost la un meci de acum 1-2 ani cand un comentator a spus ca la balon este Gustavo confundandu-l CULMEA cu Schweini. Acum … sa zicem, confunzi pe Kroos cu Schweini (aproape blonzi amandoi, posturi apropiate cat de cat, etc.) dar sa confunzi un jucator de culoare cu Schweini… e JENANT. Referitor la meci, cea mai mare problema este ca cineva, il pune pe Lahm capitan. Ma uit de zeci de ani la echipa asta si nu imi aduc aminte sa fi avut Bayern un capitan mai “pasnic” ca Philip. Este un jucator deosebit cu o rezistenta fizica remarcabila tinand cont de statura sa. E un jucator sigur, unul care urca des in atac, dar fratilor, amintiti-va de Kahn. Pai dupa un meci ca asta tremura toata Germania de urletele lui din vestiare. Nu mai zic de ani 70 – 90 cand Augenthaler speria pana si pe comunisti. Lista capitanilor adevarati poate continua cu Beckenbauer sau KHR. Pur si simplu NU avem pe cineva care sa imbarbateze jucatorii cand acestia au o perioada mai… Citeste mai mult

Cristi
Cristi
14 March 2013 16:22

Pe langa jocul mizerabil facut aseara de Bayern, am remarcat idiotenia fara limite a comentatorilor de la digi, care habar nu au de fotbalul german si se dau mari cunoscatori.. de prin minujtul 50 am cedat si m’am uitat fara sonor. Sunt a fel de idioti ca niste copii de 10 ani care au auzit doar de Barca si Real

Ribery7
14 March 2013 15:21

Heynkes e antrenor bun, pregateste bine tactic meciurile, alege bine primul 11, problema lui e legata de schimbari, reactii pe timpul meciului! e inadmisibil ca intr-un meci in care echipa ta risca eliminarea din competitie tu sa faci doar 2 schimbari tot meciul! Eu il scoteam pe Robben si-l bagam pe Shaqiri. Si nu-mi prea convine ca nu mai roteste jucatorii ca in tur, sa nu uitam ca toata lumea,chiar si el, spunea k asta e secretul sirului bun de victorii.

botias
botias
14 March 2013 13:01

@bavarezul: Sunt de acord cu tine, Mandzukic nu a primit mingi utile. Dar a muncit si pe faza defensiva, ceea ce Gomez nu stie sa faca. Pe Martinez l-as pasui putin, chiar daca aseara a fost de nerecunoscut: pase gresite, greseala flagranta la golul doi etc. L-as mai adauga aici pe Lahm, care nu reuseste sa organizeze echipa in teren, ca un capitan veritabil. Acest lucru doar Schweinsteiger, in primul rand, si Rybery pot sa il faca dintre cei pe care ii avem acum. Dar, voi i-ati vazut figura buimacita a lui Dante, cand aveam prim-planuri cu el? Ca sa nu zic de Gustavo si Alaba: pareau parasutati in acest meci! Si ma intreb: ce s-o fi intamplat cu echipa aceasta inainte de meci? Si am mai vazut ceva: reactia vehementa a lui Sammer dupa una dintre ratarile lui Robben. Gesturile lui ma fac sa sper ca ii vor da drumul la vara (sigur, nu il poti demoniza si apoi sa-l vinzi, pt ca e vorba de milioane de euro la mijloc). Iar noi, sa nu ne ingropam echipa dupa… Citeste mai mult

CiprianPH
CiprianPH
14 March 2013 12:59

@Irinel: La primul gol greselile au fost ale lu’ Alaba si Dante. Primul a fost surprins de faza si cand a schimbat centrul de greutate s-a trezit pe jos, iar Dante a primit mingea printre picioare.

Eu unul mi-as dori sa picam cu Real sau cu Barcelona. Sa demonstram ca meritam intradevar sa ajungem in ultimele faze ale competitiei si nu sa ne calificam printr-o conjunctura favorabila.

annya
annya
14 March 2013 12:55

robben iar ne-a facut-o din pacate,insa, per total nimeni nu a jucat extraordinar,muller a avut cateva sclipiri, poate si lahm cateva centrari si cam atat…
sper sa isi revina echipa, urmeaza meciul cu leverkusen si avem de luat revansa:D

bavarezul13
bavarezul13
14 March 2013 12:40

@fcdm3: Multe din lucrurile observate de tine le-am spus si eu mai demult si mi-ati sarit in cap ca eu as vrea sa schmbam toti jucatorii(desi era vorba doar de 3 pozitii atacant,10 si aripa dreapta).Am spus despre Robben ca pur si simplu nu mai poate face nimic bun pentru aceasta echipa,ca nu as mai vrea sa-l vad in vata mea pe teren,ca e un dezastru,a venit golul din finalul de la Wolfsburg apoi si golul din cupa cu Dortmund si ati inceput toti sa-l laudati,asa ca am lasat balta subiectul,desi dupa meciul cu Dortmund am spus ca,in ciuda golului marcat,a ratat alte ocazii care puteau sa ne coste.Revin si o spun inca o data:Robben nu are ce cauta la Bayern,nici la echipa a doua,eu as da si bani altui club numai sa-l ia de pe capul nostru.Tot atunci i-am criticat pe Muller,Kroos si Martinez.Daca in ultimul timp am recunoscut ca Martinez a crescut mult in joc,chiar si Muller(asa inestetic) a inceput sa-mi placa,avand destule reusite in ultimul timp(chiar si aseara cand mi s-a parut de departe cel mai bun… Citeste mai mult

botias
botias
14 March 2013 12:05

@Irinel: Ziceam de Malaga pt ca este tot echipa spaniola. Oricat ar parea de avantajoasa Galata, nu-mi doresc un joc cu aceasta echipa din cateva motive:
– nu vreau sa aud turcii fluierand-o pe Bayern la Munchen;
– nu vreau sa i se mai acorde vreodata sansa lui Drogba sa paseasca pe terenul unde Chelsea a castigat UCL, cea mai neagra amintire a mea ca suporter de fotbal (prin ’77 – ’78 am mai suferit asa, dupa ce Romania a fost invinsa acasa, de Yugoslavia, cu 4 – 6!!!).
Aseara (si apoi o buna parte din noapte!) am fost, la fel, un pachet de nervi si mi-a parut rau de “tratamentul” la care au fost supusi spectatorii de pe Fussball Arena, umiliti si ei de atitudinea echipei din ultimul sfert de ora!
Aseara am vazut cat de nasol este sa lispseasca in acelasi meci si Rybery si Schweinsteiger. Heyndkes a cam fost batut tactic de Wenger…

tequila everiday
tequila everiday
14 March 2013 11:27

si mie mi-a mers rau pe 13. 03. 2013. bayern nu s-a putuu concentra din cauza acestei date calendaristice 131313131313131 e clar ? FORZA BAYERN!

olikahn
olikahn
14 March 2013 11:18

fcdm3 ai vazut alt meci muller a jucat foarte bine, laba ajucat prost fara ribery robben nu prea se apara il lasa mereu singur, kross a vut ceva suturi este bine sa ai unul care si trage mai da si gol mai si rateaza dupa mine cel mai suspect a fost mandzukic care de obicei facea pressing aseara afost mortaciune o fi obosit si el dupa 3-1 in tur putea sa inceapa cu gomez sa-si mai intre si el in forma-despre buyten si robben vreau sa plece si cat mai repede

GnXxUbik
GnXxUbik
14 March 2013 10:44

@DevilMayCry: sper din tot sufletul sa ai dreptate. P.S. poate reusim sa ne intalnim prin Bucuresti sa vedem meciurile din UCL macar.

DevilMayCry
Admin
14 March 2013 10:04

@GnXxUbik: Bayern inca poate invinge Barcelona, Real, Man Utd. Doar ca de vreo 3 meciuri e intr-o forma proasta. Toate echipele au momente cand joaca mai putin bine si jocul nu le iese.

GnXxUbik
GnXxUbik
14 March 2013 10:00

Inainta acestui meci credeam ca dipsuta cu Fortuna Dusseldorf a fost o intamplare si ca putem distruge echipe precum Barcelona, Real, Manchester, Milan…nu este normla ca o ehipa sa stea intr-un singur jucator (Ribery).

Irinel
Irinel
14 March 2013 9:48

@botias: si Galata ar fi ok

Irinel
Irinel
14 March 2013 9:46

Martinez a comis-o la ambele goluri ale lui Arsenal (de noroc chior >99,9%). Pana la faza din prelungiri cand au tras de timp , Arsenal a fost o echipa made in china de genul 3 la 10.000 lei vechi. Ca dobitocii aia 2 de Robben si Kroos au ratat in disperare, e altceva…da, relaxare de kko , in cel mai tipic stil nemtesc, la modul “suntem prea buni, jucam acasa…ii facem varza numai daca intram pe teren”. Aici, antrenorului ar trebui sa i se ceara demisia…ah! pleaca ,oricum…poate ca d’aia.

botias
botias
14 March 2013 9:43

Jenant, cu adevarat! Cineva sa ne scape de Robben, fratilor, care ne mai poate ingropa un sezon! Baiatul asta chiar nu intelege ca nu mai poate fi copil teribil si ca trebuie sa se integreze in atacul lui Bayern, nu sa vrea sa insemne el insusi(singur) atacul lui Bayern! Egoismul lui, dorinta de a ne arata tuturor ca este la fel de bun ca altadata fac rau echipei. Pana la urma, nu a convins la nici unul dintre cluburile mari la care a jucat! Cu Alaba a fost o problema aseara, dar noi mai avem o problema, pe termen lung: Toni Kroos! Nu este omul pe care sa te bazezi, sa faca diferenta, atunci cand lipsesc Rybery si Schweini! Altfel, destul de spilcuit, baiatul acesta! Iar Jupp aseara a fost depasit cu totul de situatie, de vreme ce a putut sa se gandeasca sa scoata coordonatorul de joc si sa-l introduca pe betonierul Tymosciuk, CA SA SALVAM REZULTATUL DE 0 – 1! Nu l-am salvat, era cat pe ce sa fie chiar 0 – 3 si acea mutare a fost… Citeste mai mult

therock2dany
14 March 2013 9:40

nu inteleg de ce sau relaxat chiar si la 1-0 nu si-au schimbat atitudinea sper sa numai vad jocul asta dupa meciu cu Bate Borisov aceasta a fost cel mai slabb

DevilMayCry
Admin
14 March 2013 9:37

Dupa meciul asta trebuie neaparat ca jucatorii sa se trezeasca. Si cu Dusseldorf s-a ratat in prostie dar acolo am avut si noroc cu golul pe final. In Champions League nu o sa avem parte de acelasi noroc.

Subscribe via Email

Introdu adresa de e-mail pentru a primi notificare pentru orice postare noua adaugata pe site

Urmareste-ne pe Facebook
Parteneri
32
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x