Zvonurile cu privire la schimbarile din lotul bavarezilor incep a lua amploare dupa plecarea lui Van Gaal. Presa olandeza anunta ca Daniel Pranjic se intoarce in Eredivizie.

pranjic

Pranjic a venit la Bayern in 2009 fiind unul din primii jucatori doriti de van Gaal. Suporterii au fost miscati de faptul ca Pranjic a platit si el o suma de bani doar pentru a avea posibilitatea sa joace la Bayern. Insa el nu a reusit sa devina titular la bavarezi si de aceea este foarte posibil ca urmatorul sezon sa-l inceapa la alta echipa, mai ales ca nu intra in planurile lui Heynckes pentru sezonul viitor.

Ajax este foarte interesata de transferul croatului. Pretul care va trebuia sa-l plateasca echipa olandeza este de 4 mil de euro. O alta varianta ar fi includerea in afacere a lui Gregory van der Wiel, care etse dorit pe Allianz Arena.

Pranjic a jucat pentru bavarezi 69 meciuri, inscriind un gol si dand 9 pase de gol.

Articol scris de: FanBayern



0 0 vote
Article Rating
28 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Peter
Peter
19 April 2011 15:00

PS. Cu asta n-am vrut sa compar Liga 1 cu Bundesliga, ca nu se pot compara, dar am vrut sa evidentiez un lucru, ca performantele europene te fac echipa mare, nu campionatul intern.

Peter
Peter
19 April 2011 14:59

@gery:E adevarat ceea ce spui cu nationala Olandei, dar la Barcelona ceea ce a lasat in urma a prins radacini sa da roade acum.El este un continuator al fotbalului propus de Kovacs Istvan(Stefan Kovacs), cum a recunoscut si el, iar Mourinho este cel care continua ceea ce a facut el, cu exceptia ca el vrea doar rezultate cu orice pret, van Gaal nu. In legatura cu Hitzfeld, si el a fost indepartat destul de usor, el fiind acuzat ca este prea moale si ca se intelege prea bine cu jucatorii. Apoi a fost rechemat, a facut treaba extraordinara, si dupa 2-2 cu Bolton a fost criticat dur de Rummenigge, fapt care l-a facut sa renunte la finalul sezonului.Si vreau sa iti reamintesc ca in perioada lui Hitzfeld s-au intamplat multe scandaluri in cadrul echipei, episodul Lizarazu-Matthaus fiind cel mai memorabil dupa parerea mea.Dupa parerea mea, asemenea lucruri n-au ce cauta la un loc de munca, (caci pentru fotbalisti este loc de munca) ca colegii sa se bata. Daca ar fi dupa mine, dupa un episod de genul, jucatorii ar zbura… Citeste mai mult

gery76
19 April 2011 14:36

Peter Van Gaal este un mare antrenor dar mai ales un mare descoperitor de talente,aici sunt de acord cu tine ,dar sa nu uitam ca Bayern i-a intins o mana lui van Gaal cand steaua lui era spre apus dupa doua esecuri usturatoare pentru cariera oricarui antrenor mare si anume vrem nu vrem esecul de la Barca[a fost umilit in semifinalele Ligii Campionilor,a folosit jucatori care erau departe de nivelul Barcei in primul rand ”epava”Bogarde,l-a folosit pe Rivaldo anapoda si s-a certat cu toata lumea],apoi dezastrul de nationala Olandei cand la fel s-a certat cu toata lumea ,vrand sa intinereasca echipa cu orice pret,schimband componenta echipei la fiecare meci din grupa si atragandu-si antipatia publicului si divergente acute cu vedetele echipei si astfel o generatie de exceptie a Olandei[ fratii de Boer,Cocu,Overmans,]a fost privata de participarea la mondialele 2002 doar din cauza incapatanarii si orgoliului nemasurat al lui van Gaal.Aceeasi greseala a facut-o si la Bayern,nu a dat dovada de pedagogie intrand des in conflict cu starurile echipei ,folosind jucatori pe posturi total nepotrivite si insistand cu fotbalisti mediocrii Pranijc… Citeste mai mult

Peter
Peter
19 April 2011 12:39

@fcdm:Si ce are daca jucam in Europa League? Liverpool poate, Barcelona a putut, cade cerul daca jucam acolo? Faza ar fi sa jucam acolo un an, ca sa se caleasca tinerii jucatori creati de club, si dupa 2-3 ani sa dominam Europa. Liverpool joaca multe sezoana in Europa League, si cand vine in Champions League, castiga trofeul sau joaca finala. Asta ar trebui sa primeze, nu banii, ca bani sunt destui la Bayern.Nu se are rabdare cu tinerii proprii, dar se dau milioane pe jucatori gen Karimi sau Hashemian, ca doar Hashemian a dat 16 goluri la Bochum.In fine, treaba lor, dar macar sa se tina de cuvant. In legatura cu Uli Hoeness, el le-a promis fanilor ca nu-i va mai ajuta pe rivali. Si acum a facut-o, uite si dovada(cum am zis, cred ca stii germana):http://www.kicker.de/news/fussball/bundesliga/startseite/550872/artikel_uli-hoeness_22ich-war-schockiert22.html N-am zis niciodata ca Hoeness nu iubeste echipa, dar ca in ultimul timp se poarta ciudat. Daca este cineva la Bayern, care chiar simte pentru echipa, sigur ca Hoeness este acela. Dar daca el isi permite sa critice fanii si chiar si Federatia… Citeste mai mult

fcdm3
fcdm3
19 April 2011 11:52

@Peter, sa o luam sistematic: – sunt de acord cu principiile clubului si mai ales cu acela de a fi “cel mai corect club din lume”, din punct de vedere financiar, conform unui articol de acum cateva luni din PROSPORT. De asemenea, ca este cea mai fair-play echipa, cea mai cinstita… – ai declarat de cateva ori ca Hoeness i-a ajutat pe cei de la TSV 1860 iar cand te-am intrebat, concret, cum ai zis ca “nu stiu sigur”. Ar fi bine sa vii cu argumente clare cand afirmi ceva. Daca nu ai dovada ca Hoeness a mintit, cum poti sa-l acuzi??? Eu am o cunostiinta in varsta la Wolfsburg (fan Bayern) si stie aproape tot ce “misca” acolo. Mi-a zis ca Hoeness si-ar da si viata pentru echipa asta, ceea ce nu poate sa spuna de Rummenigge…Da-mi voie sa-l cred. – cu Van Gaal a fost altceva. Omul pierduse orice urma de ratiune, deja se credea D-zeul clubului, ajunse sa-i afideze pe toti sefii lui Bayern iar pe jucatori ajunsese sa-i umileasca (cineva povestea ca o data, la vestiar,… Citeste mai mult

vladt
vladt
18 April 2011 22:56

@Peter: in legatura cu : “Mi-am promis cand am fost mic ca voi sustine echipa pana in panzele albe, dar cu doua conditii: sa nu faca aranjamente(blaturi) si sa nu devina o echipa gen Inter sau Arsenal. Daca care se va adeveri, cred ca n-o sa ma mai uit la fotbal in veci.” am exact aceeasi parere,eu cred ca este jenant pentru o echipa care isi reprezinta tara in competitile europene sa nu aiba in componenta primului 11 jucatori nascuti in acea tara sau macar de nationalitate.

Peter
Peter
18 April 2011 22:52

@fcdm:Hoeness a incercat sa-i ajute si din cate stiu a cautat investitori pentru TSV. Nu stiu sigur, dar suporterii care locuiesc acolo stiu mai bine. In fine, pe mine nu ma deranjeaza ca-i ajuta, pe mine ma deranjeaza faptul ca a mintit. Si in legatura cu van Gaal, dupa 9 ani am scos iarasi capul in Champions League, iar el ca rasplata este dat afara. Chiar daca i se promitea in iarna la Adunarea Generala a Mitgliedurilor ca va ramane pana in 2012 si acum trei saptamani erau 120% ca ramane pana in vara. Ce inseamna asta daca nu minciuna? Din cate am dedus pana acum, presupun ca stii germana. Te rog sa citesti principiile Bayernului si spune-mi daca este continuitate la Bayern pe banca, conform principiilor clubului. Pe mine ma deranjeaza enorm cand se spune ceva si se face cu totul altceva.Stiu ca pare ceva SF, dar pretind sinceritate din partea unui club pe care il iubesc de mic copil, fara sa stiu de performantele anterioare, de istorie si de toate.Adica eu nu voi trece la alta echipa chiar… Citeste mai mult

fcdm3
fcdm3
18 April 2011 21:29

, concret, cu cat a ajutat Hoeness pe TSV 1860? Eu am citit ca deja a venit un seic iordanian, Hasan Abdullah Ismaik, care va cumpara 49% din TSV 1860 Munchen si pt. care va da 13 mil. euro.
In legatura cu van Gaal, eu zic sa nu-l mai laudam atata: daca la inceput a facut treaba pe unde s-a dus, in final si-a facut numai dusmani(vezi articolul din Prosport) iar bucuria lui Ribery dupa golul marcat cu Leverkusen (luat pe brate de colegi ca un nou-nascut) e elocventa: s-a nascut a doua oara!!! Cum iti explici altfel prima repriza cand jucatorii au explodat pur si simplu, daruindu-se la maxim?

Peter
Peter
17 April 2011 15:10

@gery: Nu cred ca sunt rautacios, aproape la fiecare meci este la fel, nu conteaza scorul, dar se grabesc ca sa se evite imbulzeala.Astia nu sunt suporteri adevarati, daca Bayern ar retrograda, nici jumatate nu ar mai veni la stadion, astia cred ca suporter inseamna sa cumperi articole cu sigla Bayern. Ala care isi fluiera jucatorul cand acesta nu joaca nimic, face numai rau, pentru ca jucatorul va fi si mai demoralizat.Dar cand ai vazut tu ca cei din tribune sa-si incurajeze echipa cand era 0-2? Numai peluzele sunt alaturi de echipa si la bine si la rau, si lor li s-a promis ca TSV nu va mai fi ajutata, si totusi, Hoeness s-a implicat. Suporterii nu cer ce jucator sa se cumpere, cer doar ca Manuel Neuer sa nu fie cumparat, dar nu se tine cont: Cum te-ai simti tu, daca omul care te-a ponegrit in multe ocazii, care se poate sa fi si batut o ruda de-a ta(in cazul acesta un suporter al lui Bayern) sa vina sa iti apere casa pentru bani? Poate este un exemplu putin… Citeste mai mult

gery76
17 April 2011 14:38

Peter
Ca suporter inversunat tu ai perfecta dreptate,insa marea masa a suporterilor care tu zici ca vin in min.5 si pleaca in min.70[desi esti putin rautocios aici]sunt totusi foarte importanti si setea lor de trofee interne ca si rivalitatea existenta trebuie satisfacute.
Eu mai am o parere si anume aceea ca implicarea lui Rummenigge ori este prea mica ori la Rummenigge doar partea financiara a clubului primeaza in dauna laturii sportive.

Peter
Peter
17 April 2011 13:53

@gery:Cum sa nu-mi fac griji, cand “onestii” nostri conducatori n-au rabdare cu nimeni. Daca nu era Felix Magath, Lahm nu se intorcea la Bayern, Schweinsteiger era vandut, la fel cum s-a procedat cu Hummels si cum se va proceda cu Kraft. Pentru ca la Bayern avem nevoie de campionat si cupa, dar de trofee europene nu, nu se are grija de jucatorii crescuti de Bayern. Cuvantul dat nu valoreaza nimic, motourile echipei la fel nimic.Se minte, se poarta grija rivalei de moarte si se uita una doua performantele trecutului. Nu se da doi bani pe adevaratii fani ai echipei, care sunt actionari, care se duc cu echipa pana in capatul lumii, care nu-si fluiera echipa niciodata si care stau pana la sfarsitul meciului in stadion. Cei de la tribune sosesc la 5 minute dupa ce a inceput meciul, si pleaca incepand cu minutul 70, fluiera daca se paseaza in spate si incurajeaza echipa cand aceasta conduce deja comfortabil. Ii datoram mult lui Uli Hoeness, dar fara aportul fanilor, fara banii lor si fara implicarea lor nu facea treaba nici el.… Citeste mai mult

FanBayern
17 April 2011 9:13

@gery76:
Da de acord ca de acolo au pornit dar cand au fost cumparati nu erau de valoare si experimentati…foarte talentati da, dar nu mai mult de atit!

gery76
17 April 2011 2:01


Coentrao si Falcao pot fi solutii viabile si eu cred ca sunt doi jucatori valorosi care pot face fata la nivelul lui Bayern,mai ales ca pe Altintop si Tymo nu-i mai vad continuand si din vara la Bayern.
@Fan Bayern
Luis Figo,Rui Costa,Paulo Sousa,Fernando Couto,Vitor Baia,Cadete,Pedro Pauleta chiar si insuportabilul[ pentru mine]Cristiano Ronaldo ,toti acestia au pornit din campionatul Portugaliei si au scris istorie pe unde au jucat ,deci nu este nici un impediment apartenenta la campionatul portughez pentru ca un jucator sa faca performanta la o mare echipa.

Nu trebuie sa-ti faci probleme , Bayern nu va ajunge niciodata ca Arsenal sa Inter si asta pentru ca scoala de fotbal germana in general si academia lui Bayern in special vor continua sa produca fotbalisti si OAMENI DE MARE VALOARE!!!

FanBayern
16 April 2011 23:02

@fcdm3: Aceasta discutie incepe sa ma oboseasca…in sa vreu sa iti demonstrez ca gresesti…gresesti in primul rind cand crezi ca o sa incep sa jignesc…nu voi cobori niciodata la asta! In al doiale as vrea sa-mi spui ce inseamna pentru tine talie mondiala? Pentru mine in talia mondiala intra doar vrio 6 jucatori…iar tu imi enumeri jumatate din campionatul portughez la acesta clasa…Video cu Falcao nici nu vreau sa-l vad…poate sa de si 40 goluri pe sezon in portugalia, pentru mine el va ramine tot nimeni pentru ca portugalia nu este la un nivel corespunzator pentru jucatorii de talie mondiala! tot ce se cumpara din liga portugheza se cumpara pentru perspectiva, nu ca jucatori valorosi si experimentati! Si daca ai urmari mai mult Bundesliga decat liga portugheza ai observa ca Marco Marin, Marco Reus, Luis Holtbi sua Benedict Howedes nu sunt cu nimic mai rai decat cei enumerati de tine! In ultimul rind vreau inca o data sa-mi cer scuze pentru gramatica si exprimarile incorecte pentru ca citind toate articolele sportive in limbi straine imi vine cam greu sa ma… Citeste mai mult

Peter
Peter
16 April 2011 21:56

@fcdm: S-ar putea ca FanBayern sa aiba alta nationalitate decat cea romana si sa nu stapaneasca limba romana la fel de bine ca si tine.
Sunt de acord ca cei enumerati de tine sunt jucatori valorosi, dar eu nu vreau sa vad Bayernul plin de straini. Pur si simplu, nu vreau sa arate ca Inter si Arsenal, cu majoritatea sau toti jucatorii fiind straini.
Mi-am promis cand am fost mic ca voi sustine echipa pana in panzele albe, dar cu doua conditii: sa nu faca aranjamente(blaturi) si sa nu devina o echipa gen Inter sau Arsenal. Daca care se va adeveri, cred ca n-o sa ma mai uit la fotbal in veci.

fcdm3
fcdm3
16 April 2011 21:15

Uite aici un TOP 10 al lui Radamel Falcao sau cum “a ras” columbianul de fundasii si portarii adversi: http://www.youtube.com/watch?v=qGuhiWTJfAk&NR=1.

fcdm3
fcdm3
16 April 2011 21:04

@FanBayern: Ai ras din plin? Daca vrei sa fiu rautacios as putea sa spun ca si eu am ras din plin la incredibilele greseli gramaticale (“dami”, “sati”) plus cuvinte de Messenger, plus incoerenta in exprimare de multe ori …aceste lucruri nu sunt permise pentru cineva care face niste traduceri de pe site-uri straine sau scrie articole sportive. Daca vrei sa fiu rautacios din nou, greselile gramaticale pe care le faci se invata in gramatica de clasa a 5-a, ceea ce mi se pare penibil. Daca numai eu iti fac observatie nu inseamna ca ceilalti nu vad si nu rad pe ascuns. Asa ca, prietene, dintre noi doi in mod clar tu esti de ras, nu eu. In ceea ce priveste cei 3 jucatori de la Benfica si Porto, vreau sa-ti spun ca urmaresc de vreo doi ani campionatul portughez si acest Falcao e de talie mondiala (uita-te pe YOTUBE sa vezi ce goluri a dat), Coentrao este declarat “de talie mondiala” de o gramada de personalitati (inclusiv Kaiser Franz), fiind cel mai bun fundas dreapta de la CM trecut iar… Citeste mai mult

FanBayern
16 April 2011 20:03

@fcdm3:
Vreau sa-mi cer scuze pentru greselile gramaticale pe care le fac…am anuntat echipa saitului din timp de asta! Daca sunt atit de grave pot sa incetez scrierea articolelor.
-Nu este clar daca va veni Neuer la Bayern asa ca Kraft inca nu a pierdut toate sansele.
-Dzeco isi arata adevaratul sau nivel acum la City…este un copil pe linga actualul Gomez.
-Klose la cei 33 ani ai sai inca nu a spus ultimul cuvint, daca va prelungi contractul ii vor taia din salariu…La un antrenor poatrivit cum este Jupp poate incepe a inscrie ca inainte!
Despre jucatorii tai valorosi si cu experienta am ris din plin)))) Neuer si Lloris inca mai merg, dar ceilalti din campionatul portughez sunt ridicoli…Ce valoare si experienta are Falcao? sau Luizao care doar la benfica a jucat? Mai in scurt avem pareri diferite despre fotbal!

fcdm3
fcdm3
16 April 2011 17:40

@FanBayern: intai de toate o sa te corectez din punct de vedere gramatical. Nu se scrie “dami”, ci “da-mi”. Crede-ma, este rusinos ca de la o varsta sa scrii cu astfel de greseli gramaticale, mai ales daca tu esti si cel care scrii articolele pe un astfel de site. Despre cei jucatori: – Kraft nu cred ca va accepta sa fie rezerva noului portar care va veni la Bayern si va pleca singur (deja vor sa-l achizitioneze Hamburg si Hertha Berlin); – Gomez este cel mai penibil atacant pe care l-au avut bavarezii in ultimii ani, greoi,lent, previzibil, lipsit de tehnica si de inteligenta a ratat cel putin inca de 20 de ocazii rarisime pe care un Dzeko (daca ar fi vrut sa-l ia Hoeness si Rummenigge) nu le-ar fi ratat; – Klose face in iunie 33 de ani, are un salariu urias (vreo 4 mil. euro) si a reusit “performanta” sa marcheze doar un gol in campionat, ca atacant. Jenant! Dintre jucatorii valorosi si cu experienta care sa vre sa joace la Bayern as mentiona doar: Neuer sau Lloris… Citeste mai mult

lordi211
lordi211
14 April 2011 20:12

@Rhadhoo27:
da de acord.

FanBayern
14 April 2011 14:05

Kraft, Gomez si Klose…nu trebui lasati sa plece pentru ca inca pot aduce mare folos echipei…ceilalti pot fi lasati sa plece dar nu toti pentru ca mai avem nevoi si de banca de rezerve! Si dami niste exemple de jucatori valorosi si cu experienta care ar veni la Bayern…

fcdm3
fcdm3
14 April 2011 9:08

Din punctul meu de vedere, pentru ca Bayern sa devina o super-echipa si sa traga la castigarea C.L., trebuie sa se desparta de urmatorii jucatori:
– KRAFT (portar) – daca nu vrea sa fie rezerva noului portar.
– BRENO (fundas)
– VAN BUYTEN (fundas)
– PRANJIC (mijlocas)
– ALTINTOP (mijlocas) – liber de contract
– TYMOSHCHUK (mijlocas)
– OTTL (mijlocas)
– KLOSE (atacant) – liber de contract
– GOMEZ (atacant).
In locul acestora trebuie adusi jucatori valorosi, cu experienta. Cum spuneam si in alte comentarii, acum e momentul ca sefii lui Bayern sa bage mana in buzunar, sa faca adevarate achizitii!

fcdm3
fcdm3
14 April 2011 8:05

Pranjic este unul din cei mai slabi fundasi/mijlocasi stanga pe care i-a avut Bayern in ultimii ani. Are viteza dar ii lipseste stiinta jocului, nu are forta, nu stie sa centreze, este depasit usor de adversari in duelurile 1:1. In concluzie, cei 7,5 mil. euro, cota lui de piata pe transfermarkt.de, mi se pare prea mare pt. valoarea lui reala. Faptul ca Hejnckes nu si-l doreste in lot este o veste f. buna. Poate scapam de el! Bineinteles, cu conditia sa luam unul mai bun!!!

gery76
14 April 2011 0:03

In conditiile in care Bayern a avut jucatori de banda stanga de calibrul lui Breitner,Brehme,Pfulger,Bender,Lizarazu,Salihamidzic ,prezenta lui Pranijc la Bayern mi se pare o blasmefie la adresa celor enumerati mai sus.Concluzia este clara ne trebuie neaparat un jucator de certa valoare pe postul de fundas stanga.

FanBayern
13 April 2011 20:18

Pentru banca e bun…dar nu mai mult de atit!

Rhadhoo27
Moderator
13 April 2011 19:50

S-ar putea sa intre in afacerea Van der Wiel. Ar fi bun un schimb, bineinteles cu niste bani in plus platiti de Bayern.

Pranjic e un super baiat, dar din pacate nu e la nivelul pe care il vrea toata lumea la Bayern… adica o campioana a Europei.

Subscribe via Email

Introdu adresa de e-mail pentru a primi notificare pentru orice postare noua adaugata pe site

Urmareste-ne pe Facebook
Parteneri
Help us run this site…
28
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x