Conform Bild, Bayern Munchen va face o oferta pentru Manuel Neuer şi Benedikt Howedes.

neuer

Bavarezii sunt interesati de multa vreme de portarul lui Schalke, Manuel Neuer, care a atras interesul cluburilor din Europa datorita prestatiilor excelente în Bundesliga şi Liga Campionilor.

Viitorul antrenor a lui Bayern, Jupp Heynckes, este un admirator al lui Howedes, şi a cerut conducerii bavareze aducerea fundasului de 23 de ani.

Agentul lui Howedes, Volker Struth, a fost in Munchen pentru a finaliza prelungirea contractului lui Toni Kroos în această săptămână, şi la întâlnirea cu oficialii clubului bavarez, a discutat si despre un eventual transfer a lui Howedes la Bayern.

Rapoartele indică faptul că o sumă de 30 de milioane euro, i-ar tenta pe cei de la Schalke să-si vanda duo-ul din cauza problemelor financiare. Din aceasta suma, 20 de milioane de euro ar fi pentru Neuer şi 10 milioane de euro pentru Howedes.

0 0 vote
Article Rating
28 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
fcdm3
fcdm3
9 April 2011 15:21

@Peter – ai dreptate, toti marii portari au gafat dar acum nu e cazul de experimente. Pentru ca mie Kraft mi se pare un experiment! Nu mi-l doresc neaparat pe Neuer in poarta dar vreau un portar valoros cu experienta, de exemplu Lloris, de la Lyon. Van Gaal a adus prea multi tineri la echipa dintr-odata! Si, dupa ce au inceput f. bine, Badstuber si Muller sunt in pierdere mare de viteza. Iar rolul portarului intr-o echipa e mult mai important decat al unui mijlocas oarecare sau chiar atacant. Portarul trebuie sa aiba o anumita experienta: cum sa-si dirijeze zidul la lovituri, cum sa-si dirijeze si sa-si cunoasca f. bine fundasii (el are un alt camp vizual decat fundasii), cand sa sara la minge, cand s-o prinda si cand s-o respinga etc etc. Din aceasta cauza un portar mare ajunge dupa 27-28 de ani. Si eu as vrea ca Bayern sa aiba numai bavarezi in echipa dar Bayern nu are pepiniera Borussiei Dortmund si daca va promova numai jucatori de la tineret nu va castiga nici un trofeu, niciodata. Numai… Citeste mai mult

gery76
9 April 2011 15:07

@Peter Sa le luam pe rand,ai spus de greseala lui Kahn din 2007 dar avea deja 37 de ani,iar la worldcup 2002 nu a indraznit nimeni ,nici cel mai fanatic suporter german sa-i puna in spate acea gafa[la golul lui Ronaldo] din simplul motiv ca Olli Kahn a fost singurul portar din istoria fotbalului care in proportie de peste 50%a dus o nationala in finala campionatului in speta Germania -dovada cea mai buna fiind acordarea ”balonului de aur”al mondialului indiferent de deznodamantul acelei finale[de remarcat cu atat mai mult performanta lui Kahn cu cat Germania a avut la acel turneu final una din cele mai slabe echipe din istoria fotbalului german]. Eu admir la tine Peter ideea cu cat mai multi bavarezi [ idee apropiata foarte mult de Athletic Bilbao]si Kraft este un bavarez dar un mare portar nu trebuie sa aiba doar reflexe de senzatie ci trebuie sa impuna prestanta ,siguranta coechipierilor,un joc de picior f.bun ,un fizic impresionant toate aceste calitati le are Manuel Neuer si din pacate nu le are Kraft si nu le au nici alti… Citeste mai mult

Peter
Peter
9 April 2011 14:12

@gery:Kraft a inchis poarta la Milano cu superinterventii. Golul lui Sneijder din Munchen a fost la fel ca si golul marcat de Seedorf in 2007 in poarta lui Kahn, si nu poti spune ca Olli nu a fost un portar magnific. @fcdm:Si Kahn a facut greseli in meciuri extrem de importante:Finala CM2002 si meciul cu Real din 2004(sau cand a fost, nu mai stiu exact). Neuer a gresit si el de cateva ori, prima sa gafa memorabila fiind cu Hansa Rostock in primul lui an.Si acum cu Gladbach a facut doua mari greseli si echipa a pierdut pe mana lui. Iar Kraft a gresit doar la golul trei a lui Hannover si a facut penalty cu Roma. In rest, a aparat de 4 ori 1 la 1 cu atacantii lui Basel, o data 1 la 1 cu Guererro sau Petric, si a inchis poarta la Milano, ca sa nu mai vorbim de cele doua penaltyuri aparate in acest sezon. Cat despre trecerea de la Regionalliga in Champions League, la fel a facut si Muller, si Badstuber cu intermezzo Bundesliga, si… Citeste mai mult

hippy
9 April 2011 11:05

& fcdm3

asta e parerea voastra , Kraft eu un portar bun , o certitudine .
sper ca Neuer sa nu semneze cu FCBayern .
comparatiile dintre Kraft si Neuer sunt exagerate , avem nevoie de fundasi nu de portari .

fcdm3
fcdm3
8 April 2011 19:18

– sunt de acord cu tine intrutotul!

gery76
8 April 2011 15:23

Diferenta dintre un portar bun si un portar de exceptie este exact diferenta dintre Kraft si Neuer.Pe cand Kraft a luat gol parabil de la Sneijder si astfel i-a reintrodus pe broscari in meci,Neuer s-a opus la patru situatii unu contra in returul cu Valencia si i-a calificat pe Schalke in sferturi.Kahn intr-un moment dificil pentru Bayern cu Real in 2001 in deplasare a inchis poarta si am invins la Madrid cu 1-0 ,jurnalistii spanioli afirmand dupa meci ca meciul putea dura o saptamana si Kahn tot nu lua gol desi Real avusese vreo 20 de suturi pe poarta.De astfel de portari capabili de meciuri memorabile are nevoie un club de talia lui Bayern mai ales ca eu am avut privilegiul sa-l prind aparand la Bayern si pe Jean-Marie Pfaff [uluitor in semifinala cu Real 1987 4-1 la Munchen cu 2 goluri Matthaus si 0-1 la Madrid cand Juanito exasperat de paradele lui Pfaff l-a calcat pur si simplu pe fata pe Matthaus].In concluzie eu sper ca Neuer sa devina urmasul legendarilor Maier,Pfaff si Kahn si astfel Bayern incepand cu… Citeste mai mult

fcdm3
fcdm3
8 April 2011 13:49

Pentru cei ce va pare rau de banii lui Bayern: va rog sa cititi si comentarii fanilor nemti de pe transfermarkt.de sau tz-online.de! Una din replicile unui fan Bayern mi-a placut f. mult: “eu sunt fanul unei banci sau al unei echipe?” Se referea, bineinteles, la faptul ca Bayern e al 3-lea cel mai bogat club de fotbal din lume si nu a cheltuit nici un ban de un an de zile! Deci, e cazul sa cheltuie! Si, daca vrea sa castige trofee, trebuie sa cumpere vedete, valori, certitudini nu tinere sperante sau jucatori de care nu a auzit nimeni!!!

Cata
Cata
8 April 2011 13:23

Nu mi-am dat seama ca la serviciu am un user (Cata) si acasa, altul (fcdm3). Tot eu sunt!Scuze!

Cata
Cata
8 April 2011 13:21

, sunt fan Bayern de 20 de ani. Pana acum 2-3 ani, Bayern tot timpul a avut un super-portar cu experienta, iar Kraft este in mod clar necopt pentru marele Bayern. Cum poti sa te lupti cu Barca, Chelsea, Inter cand Kraft iti gafeaza cu Hannover, Freiburg sau mai stiu eu ce echipa mica. Kraft a confirmat doar in cateva partide, nu in toate, cum zici tu. Acum un an Kraft apara in RegionalLiga. Nu crezi ca e cam brusca trecerea de acolo in Ch. League? Uita-te la meciurile viitoare ale lui Bayern si ai sa te convingi ca, Kraft are momente de ezitare si gafeaza..Poate peste 3-4 ani se poate vorbi de valoarea lui Kraft, nu acum!

hippy
8 April 2011 11:38

iti pare Kraft a fi un experiment ?
dupa cum am mai spus , sunt PRO Kraft .
Kraft a confirmat in partide pe care Bayern le-a disputat in acest sezon .

fcdm3
fcdm3
7 April 2011 18:48

Bayern nu are nevoie de experimente si pentru anul viitor! Nu poti ataca Ch.League sau Bundesliga cu Kraft! Are unele reflexe extraordinare dar mai face si gafe. Este prea crud pentru a-l arunca in lupta cea mare. Trebuie un portar cu experienta! Van Gaal a promovat destui tineri anul trecut, cand echipa nu a cumparat nici un jucator. De data asta trebuie sa cumpere jucatori care deja au confirmat, nu tinere sperante!

lordi211
lordi211
6 April 2011 17:18

30 milioane nu e asa de mult ar fi bine sa vina!@Peter: de acord nu cred ca reactia faniilor va fi prea prietenoasa,nici eu nu am nimic cu Neuer dar il prefer pe Kraft e tanar si are potential(pe langa faptul ca este bavarez).

hippy
5 April 2011 22:14

Neuer spune NU !

Peter
Peter
5 April 2011 17:36

Principalul motiv pentru care fanii lui Bayern nu il vor pe Neuer este faptul ca este membru ultras al galeriei, galerie care de-a lungul timpului a batut fani ai lui Bayern, nu doar din nucleul dur, ci si copii si femei. Cum au scris fanii si sambata: Neuer in poarta lui Bayern ar fi precum Daum antrenor si Lemke manager in locul lui Hoeness. Nimeni nu contesta valoarea lui Neuer, nici a lui Daum, dar dorinta fanilor care calatoresc mii de km pentru Bayern trebuie luata in considerare. Eu personal n-am nimic cu Neuer, chiar imi este simpatic, dar Kraft este copil bavarez si produs al lui Bayern, si mi se pare destul de bun, cu potential enorm. Sper sa i se dea credit lui Kraft, caci un bavarez in echipa ar trebui sa fie un motiv de mandrie in plus pentru fiecare suporter al lui Bayern.Daca va veni Neuer la Bayern, s-ar putea sa fie un scandal enorm la Bayern, chiar si violente, ceea ce nu ar fi bine deloc. Nu avem nevoie de asa ceva. Howedes ar putea… Citeste mai mult

hippy
4 April 2011 22:09

motivul meu principal sunt cei 20 milioane pe care ii putem cheltui altfel tinand cont ca nu stam deloc rau la capitolul portari .
istoria o cunosc si eu destul de bine , iubesc Germania si totodata fotbalul .

gery76
4 April 2011 14:58

@hippy Fiind mare fan al fotbalului german ,am citit foarte mult si despre trecutul lui Tony Turek sau Hans Tilkowski,ambii uriasi portari, nu numai despre Neuer,dar ceea ce spui tu este relativ,Lothar Matthaus la 18 ani jura iubire vesnica Borussiei Monchen’gladbach si ulterior a devenit unul din cei mai iubiti jucatori din istoria lui Bayern chiar daca asta a implicat si un intermezzo plin de succes la Inter Milano unde si acolo a devenit un idol,iar inegalabilul Beckenbauer cand s-a intors de la Cosmos ,la Bayern tocmai se afirma ca libero un fotbalist ce a scris si el istorie la Bayern Klaus Augenthaler si astfel pentru a nu fi periclitata tanarului jucator, Kaiserul si-a incheiat senzationala cariera la marea rivala Hamburg ,dar asta nu a insemnat ca Beckenbauer nu va ramane simbolul lui Bayern etern. Pe de alta parte insusi Neuer oricat de mult ar iubi Schalke 04,si-a dat seama ca in ciuda investitiilor uriase de bani si in ciuda iubirii neconditionate a fanaticilor suporteri,Schalke nu poate deveni o mare forta in Europa [sezonul acesta Neuer chiar a facut minuni… Citeste mai mult

hippy
4 April 2011 12:05

nu cred ca cunosti trecutul lui Neuer , este fan Schalke de la varsta de 5 ani .

sper sa aiba curajul de a refuza FCBayern .

il prefer pe modestul Kraft .

gery76
3 April 2011 15:40


Mie mi se pare rezonabila suma care se vehiculeaza de 20 de milioane,pe Neuer,iar despre tinerete poate nu ti-ai dat tu seama dar Neuer este si tanar si foarte valoros si pe deasupra transferul unui portar de asemenea valoare este o investitie pe termen lung ,la cum il vad eu pe Neuer cred ca cel putin zece ani de acum incolo va imbraca tricoul lui Bayern,iar sa dai nici jumatate din cat a costat Buffon pe un portar cotat de marii specialisti cel putin in primii trei din lume,la o varsta frageda pentru un portar de top dar si cu un mondial excelent facut in spate si cu peste 150 de meciuri in Bundesliga,este o afacere de succes.

hippy
3 April 2011 13:42

spre deosebire de voi eu nu sunt de acord cu transferul lui Neuer , il preferam pe Kraft .

Howedes si Coentrao vor aduce un plus defensivei .

cei 20 milioane (Neuer) puteau fi cheltuiti altfel , Kraft va pleca odata cu venirea lui Neuer , e trist ca nu dam credit multor jucatori tineri .

bavarezu13
bavarezu13
3 April 2011 9:27

aducerea lui neuer e imperios necesara!!insa despre valoarea lui howedes trebuie sa recunosc k nu mi se pare deloc ridicata…si pentru ca am vazut discutii cu coentrao..nu-i nici o problema daca nu vine,daca ar fi adus van der wiel sau schmelzer de la dortmund:)

Casian Florin
Casian Florin
2 April 2011 18:49

E foarte bine aducerea celor doi,ar fi benefica pt Bayern Munchen,mai ales Neuer!

Serban
Serban
2 April 2011 17:24

Da Howedes poate fi o solutie pt aparare. Neuer este in top 5 portari din lume, dar Kraft mi se pare un portar bun de asemenea. Cred ca ar fi mai bine sa-l ia pe Coentrao si sa nu-l ia pe Neuer decat invers.

gery76
2 April 2011 16:18

Daca in privinta lui Howedes sunt optimist ca venirea lui la Bayern este un plus pentru aparare si avand in vedere varsta mai poate creste valoric,in ceea ce-l priveste pe Neuer sunt absolut convins ca venirea lui este un moment foarte important pentru Bayern dar si pentru Neuer si cred ca astfel se poate reannoda un viitor sir de succese intinse pe o perioada mai mare de timp.

B3nJY
B3nJY
2 April 2011 15:13

Sper sa vina cei 2 jucatori . Ar fi niste achizitii foarte importante pt. Bayern

Catalin
2 April 2011 14:45

ugu….sa speram sa se realizeze treaba asta.ar fi unul dintre cele mai bune achizitii aducerea lui Neuer

bMw
bMw
2 April 2011 14:27

O veste foarte buna. Sa vina pe Allianz Arena, avem mare nevoie de ei.
Pentru prima data dupa plecarea lui Kahn vom avea un portar adevarat.

Subscribe via Email

Introdu adresa de e-mail pentru a primi notificare pentru orice postare noua adaugata pe site

Urmareste-ne pe Facebook
Parteneri
Help us run this site…
28
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x