FC Bayern s-a razbunat cu varf si indesat pe echipa care i-a produs prima infrangere din sezonul 2010-2011, Kaiserslautern. Campioana Germaniei a castigat cu 5-1 si a urcat pe locul 3 in Bundesliga. (Doar Bayer Leverkusen poate sa o depaseasca, daca bate duminica in deplasare pe Borussia Monchengladbach)

In prima repriza, Bayern a jucat surprinzator de slab. Doar Robben si Muller au incercat sa dea viata atacului bavarez. Mingile nu prea ajungeau insa la ei. Badstuber, in primul rand, Tymoschuck, Pranjic si Luis Gustavo au abuzat de pase in spate si la portar. Insa “aripile” Muller si Robben s-au descurcat singure. Pustiul de 21 de ani i-a dat o senzationala pasa la deschidere olandezului, care a inscris primul sau gol in tricoul lui Bayern din acest sezon. Imediat dupa golul lui Robben, a venit pauza, care le-a fost de folos bavarezilor. La nici 2 minute de la reluare, trio-ul Robben – Schweinsteiger – Gomez a regizat golul 2.

De-atunci, Bayern a inceput sa se distreze. Robben a ratat singur cu portarul, iar cateva minute mai tarziu, Tymo a calcat pe minge si Kaiserslautern a revenit in joc. Nu pentru mult timp. Golgeterul Mario Gomez a inceput sa semene cu celebrul Inzaghi – a inscris de nicaieri 2 goluri cu care si-a mai trecut in cont un hat-trick, al treilea din acest sezon de Bundesliga.

robben

Thomas Muller a inscris si el in prelungiri un gol pe care il merita din plin. Intrat in locul lui Robben, Hamit Altintop a facut super-faza din care Muller a inchis meciul la 5-1.

Voua cum vi s-a parut meciul de azi?

0 0 vote
Article Rating
47 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Peter
Peter
29 January 2011 14:09

@Sorin: Orice om care are respect fata de fotbal, de Bayern si de ceilalti si care poate sa poarte un dialog civilizat, este binevenit aici. Tu ai demonstrat asta, asa ca te asteptam cu pareri despre tot, sunt bucuros cand pot sa discut despre fotbal cu oameni care nu cauta doar sa se lege de celalalt care are parere diferita. Da, este adevarat, Germania si Bayern reprezinta ceva special pentru mine, asa ca nu pot fii foarte obiectiv in legatura cu ei, desi incerc. Si da, m-am nascut in 89, pe data de 11 septembrie, ziua de nastere a Kaiserului Franz Beckenbauer, pe care am avut onoare sa-l cunosc anul trecut la Cluj. Un om de nota zece, daca ma intrebi pe mine.

Sorin
Sorin
28 January 2011 23:42

Peter, tu ești un tip foarte pasional, când vine vorba de Bayern sau Germania (așa se pare). Eu sunt pasional când vine vorba de fotbal, în general, dar îmi păstrez obiectivismul. Am avut și eu momente când îmi doream mult ca echipa X sau Y să câștige meciul respectiv și mai trec prin asemenea ipostaze în prezent, dar asta se întâmplă spontan și rar. Eu privesc fotbalul cu detașare. Pot să vorbesc cu oricine despre asta, atât timp cât există respect.
Sper că nu v-a deranjat intervenția mea pe acest site al fanilor Bayern, chiar dacă sunt neutru. Am venit cu o părere despre Robben, iar apoi discuția a continuat cu altele.
Că tot spuneai de vârstă, eu sunt născut în 1991. Tu ești din 1989, din câte am dedus, deci ești cu 2 ani mai mare decât mine.

gery76
28 January 2011 21:08

Peter eu am reusit ca pe foarte multi prieteni din copilarie sa-i conving si sunt mandru ca eu chiar am reusit,sa devina sustinatori al nemtilor la fotbal si ca filozofie de viata in general.Chiar si pe plan fotbalistic argumentul suprem este ca Germania este din punct de vedere al palmaresului cea mai puternica natiune fotbalistica a Europei cu trei titluri mondiale si trei europene precum si cu aspectul deloc de neglijat ca cele mai frumoase si dramatice meciuri din istoria ”mondialelor”si”europenelor”au ca numitor comun prezenta Germaniei ceea ce denota spiritul si filozofia de viata a acestei natiuni[Ungaria -Germania 2-3finala din ’54 dupa ce ungurii au condus cu 2-0 in min 10 ,echipa Ungariei fiind una din cele mai bune considerate vreodata,Germania -Franta 8-7 dupa penalty-uri in semifinalele mondialului ’82 meci in care la un moment dar Franta conducea cu 3-1 in prelungirile meciului si nemtii au revenit magnific,Italia-Germania 4-3 dupa prelungiri in semifinalele mondialului ’70 sau Germania -Olanda 2-1 in finala ’74 dupa ce Olanda lui Crujff conducea din minutul 1 din penalty si Germania -Olanda 2-1 in optimile ’90… Citeste mai mult

Peter
Peter
28 January 2011 18:05

@gery76: Esti un om norocos. Eu in timpul CM 90 aveam aproape un an, in 96 aveam aproape 7. Dar fotbalul nu m-a interesat inca. Eu inca astept ziua sa vad Nationalmannschaftul sa fie campioana, ori europeana sau mondiala. Cred ca nu vreau nimic cu mai multa ardoare cum vreau sa vad asta.Ar insemna triumful filosofiei in care cred si implinirea unui vis din copilarie. Stiu ca pare ciudat, sa am astfel de vise, dar asta simt si sunt mandru pentru asta. Socul finalei din 99 ma urmareste si acum, chiar nu pot sa-mi scot definitiv din minte ultimele momente din aceea finala. Imi amintesc ca taica-meu a ramas treaz sa ma felicite si cand a venit la mine, eu plangeam in hohote si nu ma putea consola nimeni.Desi aveam 9 ani jumatate, eram altfel de majoritatea celor de varsta mea, care vroiau jucarii ca sa fie fericiti. Eu vroiam triumful lui Bayern. A venit apoi in 2000 dezamagirea facuta de Germania la Euro, dupa care momentele magice din 2001, cand Bayern elimina Realul si Manchesterul si castiga finala cu… Citeste mai mult

gery76
28 January 2011 17:39

@Peter Eu am patit acelasi lucru in copilarie cand toti colegii se intrebau de ce sunt asa de infocat cu nemtii mai ales ca eram oltean get-beget ,deci nici o legatura cu Germania si asta se intampla in ultimmi ani ai lui Ceausescu cand era un adevarat afront sa simpatizezi cu dusmanii eterni ai sovieticilor.Eu am ramas un fan pe viata al nemtilor dupa primul meu meci vazut pe viu la Craiova la nici 7 ani si acela spre sansa mea a fost Craiova -Bayern 0-2 cu golurile lui Breitner si Rumenigge din cupa campionilor. Detasarea si calmul ”olimpian”al fotbalistilor lui Bayern m-a marcat profund ca si splendidele costume de strada ceea ce era o raritate pe vremea aceea.Eu in plus fata de altii am prins periada de aur a fotbalului german cu Germania vice campioana mondiala ’86,campioana mondiala ’90 si campioana europeana ’96 precum si Bayernul finalist cu Porto in ’87 dupa ce in semifinale ”calcase in picioare”cu 4-1 la Munchen Realul lui Butrgueno si Michel cu Matthaus si Lerby senzationali.Si mai este ceva unic in lume la Bayern… Citeste mai mult

Peter
Peter
28 January 2011 14:55

Atunci tu nu esti un fan Bayern, ci un iubitor de fotbal. E bine si asta, dar atunci n-o sa intelegi niciodata ce simt eu, si altii ca mine, cand Bayern castiga ceva.E adevarat, este o placere si pentru mine sa urmaresc Barcelona jucand, sau alte echipe care doresc fotbal, si nu altceva.Dar eu din 98 sunt fanul acestei echipe si al nationalei Germaniei, si singurul moment din viata mea cand am plans de bucurie a fost castigarea Ligii in 2001. Sper sa simti si tu odata extazul acela.Pentru mine Bayern inseamna o filozofie, un stil de viata, nu doar o echipa de fotbal. Pentru mine, exemplul lor este ceva fantastic, un fel de poveste in care cersetorul devine rege. Nu uita, acest club s-a nascut din nimic, si a devenit echipa cu cea mai solida baza financiara din lume, si, asta se datoreaza filosofiei bavareze intruchipata de Uli Hoeness. Si sunt foarte mandru ca echipele germane nu au patron, ci reprezinta o comunitate si o filosofie, cu care oamenii se pot identifica. Pot sa spun ca Bayern a jucat… Citeste mai mult

Sorin
Sorin
28 January 2011 3:10

avem*

Sorin
Sorin
28 January 2011 3:09

Întotdeauna vor exista în fotbal personaje dubioase. Peste tot, există și oameni mai puțin exemplari. Nu aveam decât să acceptăm situația așa cum este. Mie personal îmi place fotbalistul Ronaldo. Îmi place ceea ce joacă el pe teren. Îmi place și Robben sau Messi… sau Schweinsteiger. De fapt, eu apreciez orice fotbalist de calitate. Cât despre viața lor personală, caracterul, personalitatea… problema lor. Sigur că există lucruri care nu le privesc pozitiv, cum ar fi gestul de frustrare al lui Ronaldo în meciul Portugalia-Spania, când a marcat un gol, dar a fost anulat pentru că Nani a atins mingea, aflându-se în offside. Ronaldo s-a smiorcăit la Nani de ciudă, după care a aruncat banderola de căpitan. Nu m-a încântat gestul, dar… treaba lui. E un tip capricios, dar joacă fotbal, iar antrenorii trebuie să-i suporte aceste ieșiri, atât timp cât se pregătește exemplar (așa zic toți antrenorii care au lucrat cu el) și dă randamentul dorit pe teren. Pentru mine, e o mare pasiune… fotbalul, nu echipa X sau Y. Tocmai de asta am o mare satisfacție când urmăresc o… Citeste mai mult

Peter
Peter
27 January 2011 19:02

@Sorin: Clar, este adevarat ceea ce zici, ca nu-i putem cunoaste cu adevarat, doar dace ne intalnim cu ei. Si, nici pe mine nu ma intereseaza ce fac in viata lor privata, atata timp cat nu omoara pe nimeni sau nu sunt pericol public. Ca atunci cand omori un om, talharesti pe cineva sau bati pe cineva, sau chiar daca conduci mort de beat, nu mai conteaza ce profesie ai, esti pericol pentru societate si puscaria este locul tau. Dar, fotbalistii, fiind persoane publice, si traind din banii suporterilor(sau sponsorilor care baga bani tot datorita oamenilor) sunt supuse “judecatii” sociale. Si atata timp cat au influenta asupra celorlalti, nu pot sa agreez faptul ca un om sa se creada superior fata de celalalt si sa nu dea dovada de fair play(atat in teren, cat si in declaratiile facute din postura de jucator. Cat despre ura mea fata de real, ea provine din modul cum s-au comportat cu Oliver Kahn, si cu alti jucatori de la Bayern si batandu-si joc de o adevarata echipa. Atunci ce respect sa le port eu?… Citeste mai mult

Sorin
Sorin
27 January 2011 18:32

Am uitat să menționez că e foarte greu ca noi să ne facem o părere exactă despre caracterul persoanelor pe care nu le cunoaștem personal. La urma urmei, noi ne bazăm pe presă și cam atât. Iar presa nu reflectă realitatea în proporție de 100%. De multe ori, oferă informații total distorsionate și răstălmăcește adevărul într-un mod cinic.

Sorin
Sorin
27 January 2011 18:25

Nu cred că cineva trebuie judecat neapărat după ceea ce pretinde el că este. Ronaldo poate a glumit, când a spus asta. În interviurile pe care le-am văzut eu, întotdeauna mi s-a părut diplomat. Cred că presa încearcă să-i formeze o imagine de bad boy, iar pe el nu-l doare prea tare. Nu vom cunoaște niciodată în mod cert criteriile pe baza cărora Ronaldo a fost numit căpitan. Putem doar să presupunem, dar nu să dăm verdicte. Despre faptul că el este un lider în teren, pentru mine este cât se poate de evident. E o constatare venită pe urma evoluțiilor sale din 2006 încoace. Nu mă raportez doar la CM 2010. Și repet, nu mă refer la liderul din vestiar, ci la cel care oferă încredere coechipierilor prin simplul fapt că se află pe teren și oferă un imbold suplimentar. Face diferența de foarte multe ori, mai ales atunci când jocul echipei scârțâie. Cât despre caracterul acestor personaje, consider că nu ar trebui să-i judecăm. Acești oameni au realizat lucruri mari și merită respectați pentru talent și valoare. Fiecare… Citeste mai mult

gery76
27 January 2011 17:54

@Sorin

Chiar daca sunteti mai mici ca varsta ce-mi place la voi este ca incercati sa va aparati argumentat ideile ceea ce este cel mai important desi uneori Peter este mai patimas mai ales in privinta Realului ceea ce pana la urma nu este decat o dovada de atasament pentru culorile lui Bayern.[nici eu nu-i inghit pe Real dar nu sunt asa vehement datorita lui Zidane care chiar a fost un geniu.]

Peter
Peter
27 January 2011 17:37

@Sorin: Inseamna ca eu sunt si mai mic, ca eu l-am prins numai pe Matthaus si Hagi in momentele lor finale. Cat despre ronaldo,(ii scriu numele cu litere mici intentionat), daca nu are caracter si nu este umil, si zice despre sine ca este nr1, nr2 si nr 3, atunci echipa la care joaca are 13 jucatori si ar trebui sa castige tot. El trebuie judecat dupa ceea ce pretinde ca este. Si oricat de tehnic si rapid ar fi, tot nu castiga toate meciurile, asa ca sa stea in banca lui. Cat despre banderola de capitan, a fost numit la dorinta sefului Federatiei Portugheze de Fotbal, care a avut ca ultima dorinta acest lucru. Nu uita, oricat de bun ai fi in domeniul tau, niciodata nu trebuie sa te dai mare cu asta. Nici sa fii modest, dar nici sa te crezi supraom. Si nu mi se pare un lider, deoarece si in timpul Mondialului, se certa cu coechipierii si cu antrenorul, nu i-a impins din spate. Dar cu asta vreau sa termin discutia despre acest personaj, nu merita… Citeste mai mult

Sorin
Sorin
27 January 2011 16:59

Gery, eu sunt mult mai mic decât tine și nu i-am prins pe Matthaus, Littbarski și ceilalți. Am văzut rezumate cu ei în prim plan, dar e cu totul altceva.

gery76
27 January 2011 16:06

@Sorin Vreau sa mai spun ca eu inteleg pe cei care iubesc jocul colectiv asa am fost si eu la inceput ,chiar si pe Hagi l-am criticat la inceputuri cand erau meciuri ibn care nu dadea trei pase intr-un meci.Eu am deschis ochii in fotbal cu Maradona si Matthaus,iar ultimul a ramas cel mai apreciat fotbalist de catre mine de cand ma uit la fotbal mai ales ca mi-a facut o mare bucurie in ’90 cand a fost artizanul victoriei germane la mondialul din Italia.Calitatile sale erau altruismul,suturile cu ambele picioare si senzationala orientare in teren unica de altfel,iar el pana in ’92 la ruptura de ligamente a fost mult timp cel mai bun conducator de joc din Europa dupa aceea trecand libero unde a jucat cu succes pana la 40 de ani.Cu toate acestea am avut simtul realitatii si am admirat cu aceeasi placere jucatorii fara de care fotbalul nu ar mai fi fost acelasi [Maradona,Littbarski,Romario,M.Laudrup,Hagi,Ronaldo,Zidane,Baggio]jucatori care pe langa valoare aveau si acea doza de fantezie atat de apreciata de public.

Sorin
Sorin
27 January 2011 2:45

Nu mă refeream la liderul din vestiar, ci la cel care trage echipa după el, în momentele dificile. Îți dau ca exemplu meciul cu Villarreal (au mai fost destule meciuri în sezonul 2009-2010). Real Madrid nu a practicat cel mai bun joc al său, dar portughezul a fost într-o zi de grație și a rezolvat problema. Golul trei a fost din offside, corect, dar meritul său rămâne valabil. Ronaldo probabil nu este agreat de toți coechipierii săi, dar cred că toți sunt convinși de calitățile pe care le are și respectă această realitate. Tocmai de asta se bazează toți excesiv de mult pe el și îl caută cu baloane de fiecare dată când jocul nu merge (chiar și atunci când merge). Messi, de exemplu, căruia i s-a construit o imagine imaculată, nu prea trage echipa după el, în momente dificile. Probabil că, dacă Ronaldo ar fi atât de antipatizat printre coechipieri și nu ar avea parte de respectul acestora, nu ar fi fost numit căpitan la naționala Portugaliei. Însă e dubitabil. Ronaldo a fost printre preferații lui Queiroz la Manchester… Citeste mai mult

gery76
27 January 2011 2:06

Sorin
Pentru ca un jucator sa devina un lider are nevoie in primul rand de un caracter aparte,ceea ce la C.Ronaldo nu este cazul.Un lider trebuie sa fie respectat de proprii coechipieri ,iar Ronaldo nu a fost respectat si iubit de nici un vestiar pe unde a jucat ca sa nu mai vorbesc de stilul provocator pe care l-a avut si in Anglia si acum in Spania chiar si in raport cu suporterii echipelor adverse.

Sorin
Sorin
27 January 2011 0:23

Gery, la mondial a fost nul, corect. Și în meciurile cu Barcelona nu a reușit să marcheze, dar asta și pentru că echipa nu a jucat deloc bine în meciurile contra Barcei (Atât Man Utd, cât și Real Madrid). Nu există fotbalist are să fi făcut diferența în toate meciurile decisive. Despre caracterul său, e discutabil, într-adevăr, dar nu mă pronunț (nici nu mă interesează), pentru că nu îl cunosc personal. În orice caz, consider că aroganța (destul de vizibilă) l-a motivat pe Ronaldo să ajungă la acest nivel. Pe lângă viteză, Cristiano Ronaldo mai are următoarele calități: – șut cu ambele picioare; – tehnică de lovire a mingii deosebită; – dribling pe spații largi; – lovituri libere de la distanțe medii/mari foarte bine executate; – forță fizică; – joc aerian eficient; – simț al golului deosebit; – verticalizări decisive excelente; – polivalență (poate evolua pe postul de extremă clasică stânga/dreapta, extremă falsă stânga/dreapta, second striker sau centre forward); – constanță excelentă (nu perfectă) în evoluții; – spirit de lider (trage echipa după el, în momente dificile). Ar mai fi… Citeste mai mult

gery76
27 January 2011 0:00

In mare sunt de acord cu Sorin in afara de remarca referitoare la Cristiano Ronaldo.Daca mi-arati macar un meci disputat la mondiale in care acesta sa faca altceva in afara de circ ar fi foarte bine.In derby-urile de pana acum cu Barca a fost detasat cel mai slab de pe teren ,toata fiinta sa emana doar falsitate,iar in afara de viteza deosebita sa spui ca este un jucator complet este o blasfemie in raport cu fotbalisti care chiar au fost geniali ca Maradona ,Zidane ,Baggio,Ronaldo brazilianul,Matthaus sau Gullit.

Sorin
Sorin
26 January 2011 21:19

Peter, fără golul lui Robben, nici golurile lui Olic nu făceau doi lei. Fiecare gol din acea dublă manșă s-a dovedit a fi decisiv. Ribery nu mai are explozia pe care o avea acum 3-4 ani. Și-a pierdut mult din incisivitate. Sunt doi jucători diferiți, oricum. Francezul este playmaker-ul lui Bayern, în timp ce Robben e fotbalistul care rupe ritmul. Ești prea drastic cu olandezul. Van Gaal este conștient de egoismul său și totuși îl păstrează în teren, deoarece știe că poate face diferența, la un moment dat. Messi a devenit mult mai altruist, odată cu trecerea anilor. Are 17 assist-uri, în acest sezon. La națională, echipa nu a jucat constant în ultimii ani, iar Messi nu a fost folosit unde trebuie. Sigur că Barca îi ridică mult randamentul, dar și jocul Barcei crește foarte mult în calitate, cu Messi în teren. Când are mingea la picior, își arată valoarea. Cineva trebuie să paseze întotdeauna. Orice fotbalist crește în randament proporțional cu jocul, calitatea echipei. Este normal. Cristiano Ronaldo este cel mai complet fotbalist, din punctul meu de vedere. Este… Citeste mai mult

Peter
Peter
26 January 2011 14:09

@Sorin: De ce zici ca Robben a decis dubla cu Manchester? Fara golurile lui Olic, nu facea doi lei executia lui. Este tehnic si rapid, dar si Ribery joaca acelasi stil, si totusi, el paseaza mai mereu. Oare de ce? Pentru ca vrea sa ajute echipa, nu sa-si vada numele pe tabela sau in ziare. Asta il face un mare jucator, nu doar un egoist care vrea sa fie el omul decisiv, cum a facut si la Madrid, dar Zanetti nu l-a lasat. Si “marele” cristiano ronaldo este la fel, marcheaza mult cu echipele mici, si in meciurile mari vrea sa faca el totul, si nu paseaza deloc. Asa este si Messi, dar are noroc cu Xavi,Iniesta si Villa. Ca la nationala a demonstrat ca fare ei, nu este nici el cel mai mare jucator. Cat despre Gomez, niciodata Bayern nu a avut un jucator ca el, din cate am vazut eu. Bine ca marcheaza, dar la Stuttgart parca era altceva, acolo nu se impiedica de minge, cum face de multe ori la Bayern. N-am nimic cu el, este foarte… Citeste mai mult

Sorin
Sorin
26 January 2011 4:40

”Robben este un jucator constient de valoarea lui. Daca ati fi in locul lui si v-ati cunoaste potentialul ati proceda exact la fel. Cand stii ca esti bun incerci sa faci cat mai multe de unul singur.
In ceea ce-l priveste pe Gomez…nu conteaza ce faci 90 de minute…conteaza de cate ori iti vezi numele inscris pe tabela. Iar Gomez din fericire pentru noi si-l vede destul de des in ultima perioada. Avem alte minti luminate la echipa care sa straluceasca pe parcursul celor 90 de minute. Istoria fotbalului pomeneste intotdeauna numele marilor marcatori si numele echipelor castigatoare…mai putin numele celor care creeaza fazele din care se marcheaza sau numele echipelor care pierd meciuri sau finale. ”
Subscriu la părerea ta, Ciprian.

Sorin
Sorin
26 January 2011 4:25

Claudia, faptul că Robben nu a reușit să facă diferența în finala mondialului nu este pe deplin relevant. Robben a demonstrat că poate face diferența în meciuri mari, cum ar fi returul cu Manchester United. Olandezul este extrem de talentat, dar la fel de egoist. Dacă ar fi folosit mai mult în banda stânga, unde a jucat la Chelsea sau la Real Madrid, nu ar mai căuta atât de des finalizarea, pentru că ar avea piciorul de bază pe exterior. Astfel, ar deveni o extremă clasică și ar furniza multe centrări. Momentan, jocul său este de extremă falsă. La orice acțiune, intră pe zona centrală și caută să finalizeze. Dacă nu era Ribery la Bayern, cred că Robben acolo ar fi jucat, în banda stângă. Însă francezul este un playmaker pus să joace în bandă și se simte mult mai bine în stânga. Are mai multe opțiuni din acea zonă a terenului, pentru că este dreptaci la picior. Dacă Ribery ar evolua în dreapta (așa cum a făcut-o des la națională), acțiunile sale s-ar desfășura diferit. Cred că Van Gaal… Citeste mai mult

Peter
Peter
25 January 2011 22:19

@Claudia:Eu sper sa nu-l debarce pe van Gaal, este un antrenor mare, care a demonstrat multe de-a lungul timpului. Eu cred ca daca ramane inca 2-3 ani, trofeul Champions League va veni la Munchen. Cat despre fotbalul de posesie, acesta este si cel jucat de Barcelona si este un fotbal foarte eficient, dar Robben il strica.

Claudia
Claudia
25 January 2011 10:45

Sincer, credeam ca sunt singura care e nemultumita de stilul de joc al lui Robben. Da, fotbalul e un joc colectiv, de echipa, iar eu vreau sa aud spunandu-se : ‘Bayern a jucat bine astazi’, nu ca ‘Robben, jucatorul numarul 1 al echipei’ sau ‘Bayern-ul lui Robben’. Are o doza nemasurata de egoism in el_ca sa nu-i spun vedetism si face asta pentru ca stie ca beneficiaza de sustinerea neconditionata a lui Van Gaal. As fi curioasa sa vad daca in cazul in care Van Gaal va fi debarcat de la carma echipei, noul antrenor va tolera aceeasi stare de fapt.

Claudia
Claudia
25 January 2011 10:26

Da, nu mi-a placut Robben de cand a venit la Bayern. In niciun caz, nu-l consider a fi un jucator care poate decide soarta unui meci, si, in niciun caz, un meci de-al lui Bayern. Daca ar fi fost un astfel de jucator, ar fi decis victoria Olandei in finala Mondialului cu Spania. Acolo a dovedit ca, daca nu are in spate o echipa puternica, nu poate face nimic de unul singur. Faptul ca nu paseaza unui coechipier, clar aflat intr-o pozitie favorabila de a marca, ca si driblingurile exagerate ma scot din sarite. E genul celui care creeaza problema si tot el vine cu solutia.

Aaron
24 January 2011 22:53

@DevilMayCry:

Mesajul iti era destinat tie: tu nu recunosti, dar si tu inca speri 🙂

Aaron
24 January 2011 22:52

@DarkMac:

Tu nu recunosti, dar si tu inca speri. 😉

Peter
Peter
24 January 2011 21:17

@gery76: Jocul de la Torino a fost fara el, scor sec 4-1. Bayern-Manchester 2-1, tot fara Robben. Meciul din cupa cu Schalke a intrat in prelungiri tot datorita egoismului lui Robben. A incarcat programul cu inca 30 de minute. El a rezolvat-o, dar daca nu era egoist era 3-0 fara probleme la finalul celor 90 de minute. Victoria din campionat in deplasare cu Schalke, 1-2 tot fara Robben. Chiar daca el marcheaza acele goluri cu executii fabuloase, fara el Bayern se si apara mai bine, si joaca colectiv mai bine. Rolul mijlocasului este de a crea faze pentru atacanti, nu pentru a suta de n ori pe meci si sa inscrie un singur gol, maxim 2, si de multe ori nici una. Iti zic eu, 11 de jucatori tip Olic sunt mult mai eficienti, decat 11 de tipul lui Robben. Iti zic eu, ca fara el Bayern nu pierdea nici la Florenta si nici la Manchester. Pt ca el ia toate mingile la mijloc, si incearca sa dribleze. Cum a facut in prima repriza cu Lautern, si nu a rezolvat… Citeste mai mult

gery76
24 January 2011 20:28


Din pacate toate rezultatele lui Bayern cat timp Robben a fost accidentat au fost contradictorii si in mare parte negative.Eu te inteleg ca nu simpatizezi un jucator ca Robben dar sa negi evidenta si sa spui ca Bayern juca mai bine fara olandez cand de fapt la Florenta executiile sale ne-au salvat mai ales la3-1 pentru italieni nu legam doua pase este diferenta mare.Cu Schalke a facut diferenta marcand un gol splendid ,iar la Manchester desi aveam om in plus pana la sutul magistral al lui Robben efectiv ne chinuiam.Nu mai vorbesc de rezultatele de la inceputul sezonului trecut si din turul acestui campionat cand fara Robben s-a vazut ce rateuri am dat.Olandezul chiar si in zilele in care sare calul cu egoismul creeaza panica in jocul adversarului si automat tine doi-trei oameni in jurul sau astfel ramanand destule spatii pentru coechipieri.

Peter
Peter
24 January 2011 17:13

@gery76: Da, sunt sigur ca fara Robben Bayern ar fi jucat mult mai bine si la Manchester si cu Fiorentina. Fara Olic, Bayern nu s-ar fi calificat. Si fara Robben, Bayern s-ar fi calificat mult mai devreme si cu Schalke, dar el vroia sa inscrie si de pe linia de marcaj a terenului. Nu-i contest calitatile tehnice, dar de multe ori nu face nimic, dribleaza pana se termina terenul. Aminteste-ti doar finala cu Inter, cand il facea zob pe Chivu, dar acesta era dublat si Robben iesea de pe teren, la ultima faza chiar in genunchi. Intrebarea mea este, ce rost are acest tip de joc, cand sutezi de 7-8 ori la poarta pe meci si inscrii maximum de 2 ori? Ar putea sa-l faca pe adversarul direct si dupa aceea sa paseze, ca Muller sau Schweini sau Gomez se demarca deseori. Cum a facut si la golul doi cu Kaiserslautern. Dar daca nu avea gol pana atunci, nu pasa nici acolo. Si ce se intampla oare? @CiprianPH: Stii care ar fi reactia mea daca as avea un coleg ca… Citeste mai mult

CiprianPH
CiprianPH
24 January 2011 10:12

Robben este un jucator constient de valoarea lui. Daca ati fi in locul lui si v-ati cunoaste potentialul ati proceda exact la fel. Cand stii ca esti bun incerci sa faci cat mai multe de unul singur.
In ceea ce-l priveste pe Gomez…nu conteaza ce faci 90 de minute…conteaza de cate ori iti vezi numele inscris pe tabela. Iar Gomez din fericire pentru noi si-l vede destul de des in ultima perioada. Avem alte minti luminate la echipa care sa straluceasca pe parcursul celor 90 de minute. Istoria fotbalului pomeneste intotdeauna numele marilor marcatori si numele echipelor castigatoare…mai putin numele celor care creeaza fazele din care se marcheaza sau numele echipelor care pierd meciuri sau finale.

gery76
23 January 2011 23:53


@Claudia
Va respect parerile in legatura cu Robben dar nu voi fi niciodata de acord personal cu ele.As dori sa va intreb prieteneste dar ferm daca aceeasi parere despre Robben o aveati si dupa memorabilele goluri de la Florenta si Manchester goluri de autor nicidecum dupa niste faze colective,goluri ce au renascut un Bayern in mare suferinta in absenta celui mai important din punctul meu de vedere om al sau senzationalul Arien Robben?????

Catalin
23 January 2011 22:43

important sa obtinem un loc la anul in UCL.
Ar fi minunat sa si cistigam campionatul cupa si cit mai departe in UCL

Peter
Peter
23 January 2011 14:43

@Claudia:

Ma bucur ca vezi lucrurile la fel ca si mine. Eu prefer sa nu-l vad pe Robben pe teren, deoarece dauneaza grav jocului colectiv, pana nu reuseste sa inscrie. Dupa aceea, mai paseaza si jocul incepe sa curga. La fel a fost si ieri. Dar daca Robben nu marca, am fi avut un meci infernal. Daca nu intra atat de devreme cu Wolfsburg, castigam si acolo. Diferenta inter el si Ribery este, ca Ribery nu cauta intotdeauna sa finalizeze el, ci mai si centreaza si paseaza. Daca Robben ar pasa la fel de mult, Bayern ar castiga toate meciurile ramase, ar castiga Cupa si ar avea sanse la Champions League. Gomez nu joaca nimic, dar este foarte oportunist, trebuie numai sa-i dai pase si el va marca. De aia zic, ca daca Robben dupa ce trece de 1-2 adversari, ar pasa, Bayern ar castiga tot.

Claudia
Claudia
23 January 2011 11:34

Victoria echipei ma bucura, fara indoiala, ca si locul pe care ne clasam acum. Nu si jocul practicat. In plus, sa tinem cont de faptul ca am jucat impotriva unei umbre a ceea ce era Kaiserslautern odata. Ca de obicei, Bayern a jucat doua reprize total diferite. Robben nu se va dezminti niciodata. Va practica intotdeauna acelasi joc egoist in care prefera, mai degraba, sa rateze in detrimentul echipei decat sa paseze unui coechipier aflat intr-o pozitie favorabila de a marca. In ce-l priveste pe Gomez, faptul ca a marcat un hat-trick nu m-a convins ca ar trebui sa fie mereu titular.
Legat de evolutia ulterioara, nu mai avem voie sa pierdem niciun meci pentru a ne mentine in primele trei. Cu un joc inconstant, nu putem avea pretentia la titlu.

DarkMac
DarkMac
23 January 2011 10:45

@Aaron:
Vise… no way Jose…

lordi211
lordi211
23 January 2011 10:13

da e adevarat a facut egal cu vfb inca mai putem spera la titlu daca nu pierdem meciudi de acum incolo si daca mai pierde si dortmund(si sunt sigur de asta nu o sa aiba acelasi noroc ca si in tur):)FC BAYERN

DevilMayCry
Admin
23 January 2011 9:31

@Aaron: E posibil ca Dortmund sa piarda chiar mai mult de 4 meciuri. Nu cred ca in retur vor avea norocul din tur sau din meicul cu Leverkusen, si sa inscrie goluri numai din greselile adversarilor. Bayern trebuie sa castige cat mai multe sau daca nu, toate emciurile ramase din acest campionat si la sfarsit vedem pe ce loc ne clasam.

Aaron
23 January 2011 1:38

Ce-ar fi? Oare ce-ar fi?… Daca echipa merge asa, merita sa ne intrebam. Sunt multe 14 puncte? 11, dupa meciul direct. Poate Dortmund sa piarda si alte 4 meciuri?

Catalin
23 January 2011 0:01

prima repriza enervanta si plictisitoare.multe passe innapoi,Robben invidualist dar foarte tehnic si rapid.noroc de pasa lui Muller care a deskis caile catre poarta.
in fine important ca am cistigat un meci important,B.D. a remizat cu St. la fel e un plus 🙂

bavarezuta
bavarezuta
22 January 2011 23:41

Meci frumos mai ales repriza secunda,chiar am spus intr-un comentariu ca castigam lejer si robben v-a marca.

DevilMayCry
Admin
22 January 2011 21:45

Este o victorie importanta tinand cont ca au pierdut Mainz si Hannover, am urcat pe locul 3 si ne-am apropiat la un punct de locul 2

gery76
22 January 2011 20:25

Arieeeeen Rroooobben!
S-a adeverit ca Robben este talismanul lui Bayern si jucatorul ce printr-o executie magistrala poate decide soarta unui meci,iar Thomas Muller este acelasi jucator altruist ,muncitor si cu o foarte buna orientare in teren.Felicitari lui Gomez pentru golul trei al sau caci primele doua au fost facute cadou de excelenta masina de pase a lui Bayern.Aseara chiar am prezis ca Gomez va marca asa cum face de obicei in meciurile mai usoare desi eu speram sa joace si Klose,insa eu il astept sa explodeze si intr-un meci capital cum este dubla de foc cu Inter.
La capitolul minusuri nu pot sa nu remarc din pacate gaurile din aparare ,iar singura solutie cred ca ramane aducerea din vara a uni fundas cu certa valoare si aici ma refer din nou la Hummels,Howedes sau chiar Mertesacker.

lordi211
lordi211
22 January 2011 19:39

Minunat e putin spus,a fost superb,revenirea lui Arjen Robben s-a facut remarcata,pacat ca a ratat dar nu-i poti reprosa nimic,Gomez e incredibil cat noroc poate sa aiba,dar al treilea gol a fost unul munci,Altintop si el a jucat bine,Tymoscuk pacat ca a gresit(sper sa ramana titular)T.Muller ma bucur ca a marcat a meritat-o,Kraft inca o data a jucat bine a avut niste interventii decisive(v-am spus ca este un portar bun,poate mai sunt sperante si la titlu avand in vedere ca borussia a facut egal su VFb,din pacate nu am putut vedea meciul live asta e singura parte care m-a deranjat,cei de la eurospor au ales meciul cu liderul chiar daca nu a fost la fel de spectaculos ca acesta.FOARTE BINE SUNTEM PE DRUMUL CEL BUN.:)

Peter
Peter
22 January 2011 19:38

Mie mi-a placut mai mult a doua repriza, cand Robben a inceput sa mai si paseze. In prima repriza m-a disperat cu individualismul lui, care ma face sa nu-l simpatizez. E rapid si tehnic, dar pana nu inscrie, joaca numai pt el. Tot dribla pana se termina terenul. Bine ca Muller i-a dat o pasa geniala si a marcat, altfel ne manca si in a doua repriza.
Ar trebui sa joace la fel de la inceput, si Bayern ar castiga tot pana la sfarsit.

Subscribe via Email

Introdu adresa de e-mail pentru a primi notificare pentru orice postare noua adaugata pe site

Urmareste-ne pe Facebook
Parteneri
Help us run this site…
47
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x