Cândva un ”derby”, astăzi o simplă formalitate pentru bavarezi.
FC Bayern München s-a impus pe terenul celor de la Schalke 04, scor 2-0, sâmbătă, într-o partidă din etapa a 15-a din Bundesliga.
Golurile bavarezilor au fost marcate de Serge Gnabry (min. 38) și Eric Maxim Choupo-Moting (min. 52).
Statistici Schalke 04 – Bayern:
posesie: 32% – 68%
ocazii de gol: 3-11
șuturi pe poartă: 1-4
șuturi pe lângă poartă: 2-7.
În urma acestui succes, Bayern München se menține pe primul loc, cu 34 de puncte adunate în 15 etape.
De partea cealaltă, Schalke 04 rămâne ultima în clasament, cu doar nouă puncte câștigate în 15 jocuri.
sursa: digisport.ro
Sommer semnează în seara asta cu Bayern un contract valabil până în 2025!
Din punctul meu de vedere, e cel mai bun back-up posibil la Neuer.
Total de acord, in ultimii 3 ani il pun in top 4 cei mai buni portari din lume. Un transfer excelent.
Unde mai pui ca deja stie sa-l blocheze pe Mbappe.
Tendința e că Bayern nu va aduce niciun portar și se va baza pe unul nesigur cum e Ulreich! Nu că Sommer îți garantează o calificare contra Parisului, dar îți dă o siguranță mult mai mare decât Ulreich, care pe lângă faptul că are foarte puține meciuri jucate de-a lungul anilor, e și predispus gafelor, nu ai nicio bază în el.
Bayern se calicește la 3-4 milioane în plus pentru Sommer… Foarte bine, stai cu Ulreich și pierzi mult mai mult.
Zgârcenia celor din conducere mereu a fost o problemă la Bayern, deși nu poți să zici că Bayern nu are bani. Dacă nici Bayern nu are bani, atunci cine?!
Datorită/din cauza zgârceniei celor din conducere, cred că Bayern a pierdut multe CL-uri.
Zgârcenia asta nu mi-a plăcut niciodată la Bayern.
Se pare că au demarat negocierile cu Gladbach, și vor să-l semneze săptămâna asta pe Sommer. Gladbach ține la preț, diferența e de câteva milioane, pentru că vor să investească banii într-un portar din Ligue 1. Cred că până la urmă Bayern va da 6-7 milioane și se va face. Din ce am citit, Bayern oferea 5, ei doreau minim 8.
Și da, Bayern ține foarte strâns de bani.
Deși e cel mai stabil financiar club de fotbal din lume, neavând patron etc.
Cică Daley Blind face astăzi vizita medicală și semnează cu Bayern! ?
Ce transfer ciudat! Este un jucator inteligent dar nu e un inlocuitor bun pentru Davies si Lucas. Nu are aceleasi calitati iar asta inseamna ca trebuie sa-ti ajustezi jocul atunci cand intra el fundas stanga.
Când am citit știrea, eu credeam că are 36 de ani, după felul cum arată. :))) Are 32 și a semnat pentru 6 luni. La nevoie, cred că poate fi folositor. Îl văd peste Stanisic.
Merge ca și back-up la Davies, și în centrul apărării la nevoie.
ce ras, l-au cautat ceva, 32ani, or vrea sa-l bage in locul lu’ Neuer??
nu inteleg de ce se cauta portar, nu avem pe Ulreich, de ce mai e atunci portar de rezerva, de ce l-au pastrat daca nu e bun si n-au incredere in el, de parca din cauza portarului nu am eliminat noi pe Villareal, ete asa anpulea discutii
La multi ani! Sa aveti parte de un an fabulos, cu sanatate si prosperitate. Si cu liniste si pace. Sa ne bucuram de fotbal si de Bayern! Mai ramane valabila intalnirea de Valentine’s Day la Ryan’s Pub in Amzei?:)
Am citit intr-un articol cum ca Real Madrid intentioneaza sa-l inlocuiasca pe Asensio cu Sane. Vrei sa inlocuiesti o eterna rezerva cu vedeta rivalei tale europene?
Iar Bayern nu s-ar opune pentru ca il are pe Mane. Ok, dar Mane nu a confirmat inca. Unde mai pui ca duo-ul Musiala-Sane e singura noastra arma in atac. Un cuplu de top 3 in lume, si o sa fie cel mai bun din lume in 2024.
O să confirme și Mane, e un super jucător. Uită-te cum arată Liverpool fără el.
Mane era în top 3 jucători din Premier League!
Am văzut că Bayern e pe locul 2 în clasamentul UEFA, fiind devansată de City. Mda, la ce grupe are City de obicei, e normal, deși nu-mi amintesc să fi câștigat vreodată vreo grupă cu 18 puncte, în schimb, Bayern a făcut-o de 3 ori, am impresia.
Mă rog, am văzut pe Twitter că un cont afiliat suporterilor Realului, râdeau, pentru că ei se află abia pe 6. Cam asta e cu suporterii de turmă, habar nu au de fotbal. Real Madrid, practic, s-a târât până la trofeu, nu au avut victorii pe linie, ca să facă nu știu ce coeficient.
Să mai amintesc că au furat-o de la Tiraspol, și parcă au pierdut și pe la Gladbach, am impresia.
Ei și atunci când luau Liga an de an, nu câștigau toate meciurile, aveau parte și de eșecuri, chiar destule.
Revenind la Bayern, cred că eliminarea cu Villareal i-a furat locul 1 în clasamentul general al coeficienților.
Nubel o tine drept si tare ca nu vrea sa se intoarca la Bayern fara garantii ca va ramane titular si dupa refacerea lui Neuer.
Bounou ar accepta sa se lupte cu Neuer pentru un loc de titular, era inevitabil sa fie dat printre optiune dupa mondialul pe care l-a avut.
Yann Sommer a rasarit recent drept cel mai probabil inlocuitor. Dpmdv portar de top 5 in lume. Mai are un an de contract. Imi pare rau ca asta ar insemna sa slabim cea mai puternica adversara din Bundesliga (in meciurile directe cu noi).
Oricum ar pleca liber la vară de la ei. Nu pierd nimic dacă-l vând acum cu 5 milioane. 😀
S-a terminat cu norocul pentru Franta!
Merita și Messi să aibă Cupa Mondială în palmares. Ar fi fost nedrept ca Mbappe să aibă două mondiale câștigate la 23 de ani și ăsta niciunul!
Chiar ma intrebam pana cand o sa mearga norocul francezilor avand in vedere ca in 2018 nu prea au avut adversar.
Da, intr-adevar. Merita mai ales ca in 2014 a pierdut!
Vedem in 2026. Am inteles ca va fi un fel de Europa League cu faza de saisprezecimi!
Era cat pe ce sa le scape din mana. Au condus de 2 ori… mai ales ca prima dat au condus cu o diferenta de 2 goluri. Nu prea au invatat din meciul cu Olanda, si acolo au condus cu 2-0, si pe urma s-au calificat doar la penalty-uri.
Pai nici argentinienii nu au echipă mai mult de sferturi. În schimb francezii au de departe cea mai bună națională, dar un selecționer cu niște fixații care acum l-au costat.
Bayern văd că e singurul club mare din Europa care preferă să nu facă niciun antrenament până pe 3 Ianuarie. Toate cluburile se reunesc cumva, până și Dortmund s-a reunit, a jucat câteva meciuri iar apoi a mers în vacanță.
Schlotterbeck după ce a fost eliminat de la Mondial, a fost cu Dortmund și a și jucat într-un amical cu Fiorentina la București.
Bayern joacă un singur amical, în Qatar, abia în ianuarie.
Fabrizio Romano
@FabrizioRomano
·
52 m
Bayern are closing in on Konrad Laimer deal for 2023, confirmed as reported months ago. Verbal agreement almost ready ?? #FCBayern
There’s still nothing signed but verbal deal prepared and intention clear: Laimer wants Bayern, Nagelsmann wants him since 2021.
Here we go soon.
E setata Bayern sa cumpere toti jucatorii lui Leipzig, numai de aia care sunt cu adevarat de clasa mondiala nu s-ar lipi: Nkunku si Gvardiol.
Nu-l cumpără pe ăsta, vine gratis, nu are nicio treabă cu Leipzig, la o adică, dar am înțeles ce zici, deși Upamecano avea o cotă mai bună decât Gvardiol, și a venit la Bayern!
Nkunku e jucătorul lui Zahavi, cu care Bayern nu mai face afaceri, după ce le-a făcut ăsta cu Alaba și mai ales Lewandowski. Iar el oricum e înțeles cu Chelsea, Nkunku.
Mă rog, nici nu prea contează asta acum, prioritar e portarul. Iar varianta Nubel, eu nu o văd cu ochi buni.
Se vorbeste si despre varianta Livakovic. Portarul celor de la Dinamo Zagreb are 1.88m, 27 de ani si e cotat la 8.5mil de euro (chiar mai putin decat Nubel). Mai are contract pana in 2024 deci cred ca ar veni pe un pret bun, si in forma mare!
E, să facem acum o comparație între Portugalia și Germania și între Santos și Flick.
Faptul că, Portugalia nu a reușit să se califice în fața Marocului asta este exclus vina lui Santos. A greșit foarte mult alcătuirea echipei… când am văzut primul 11, mi-am pus mâinile în cap. Portugalia în prima repriză aproape n-a jucat nimic. Dacă jucau și în prima repriză precum în ceea a 2-a probabil că se calificau.
Revenind la Flick, a-l învinovăți exclusiv, mi se pare practic a refuza realitatea, adică nivelul actual al echipei. Germania în momentul de față nu are echipă nici de semifinale, d-apoi de a câștiga trofeul.
Cum am mai zis, nu e vina lui Flick că Germania are în momentul de față o echipă slabă. Germania are doar 4 jucători buni: Kimmich, Sane, Goretzka și cât de cât Gnabry – care nu mai este nici el în cea mai bună formă.
Ce poate să facă Flick cu 3-4 jucători buni?? Cei care îl acuză pe Flick, dovedesc că ignoră realitatea.
Ahh… și l-am uitat pe Musiala. Deci, oricum, Germania stă doar în 4-5 jucători.
Nivelul Germaniei e fix nivelul lui Bayern, echipa favorita la UCL.
Iei XI-le Germaniei, adaugi 3 fundasi francezi si Choupo Moting in varf. Wow! Ce valori imposibil de inlocuit! Fara astia 4 straini s-ar destrama Bayern.
Da, practic, naționala Germaniei stă în jucătorii de la Bayern. Dar cum am mai zis, Germania are doar 4-5 jucători buni, și aceia de la Bayern, în rest, varză.
Nu poți câștiga Mondialul sau emite pretenții stând doar în 4-5 jucători.
Da, mai adaugi 3 fundași francezi, plus încă unul marocan, plus încă unul olandez, și îi adaugi și pe Mane și pe Choupo.
Deci, ca să alcătuiești echipa lui Bayern, practic mai trebuie să adaugi 7 jucători.
Deci, n-are cum să fie de nivelul lui Bayern.
Vorbești fără să gândești!
Germania nu are echipă mai mult de sferturi, asta-i realitatea, fie că îți place sau nu, sau accepți sau nu.
Ati vazut ce vedeta si-a cumparat Bayern? 67 mil pe rezerva lui Timber, rezerva nefolosita!
Van Gaal e antrenor bun, l-a simtit la antrenamente cat de petarda e. Nu stie decat sa faca intrari dure. Daca il trimitea pe teren sigur facea cadou un penalti.
Du-te băi de aici… sigur l-a simțit Van Cal, pardon Van Gaal, ce să zic…. :))))))
Mă mir de cum Koeman nu a fost capabil să-l simtă cât de petardă este, când l-a jucat titular în finala Nations League la doar 19 ani.
Și la fel, mă mir de ce Van Gaal l-a mai convocat dacă e atât de slab. :))))
Ce mai argument! A jucat o finala dintr-o competitie amicala ACUM 3 ANI deci inseamna ca e bun si in ziua de azi. E imposibil sa fi regresat in timpul asta, ce sa zic.
Ei uite ca atunci cand a venit competitia adevarata a ramas pe banca.
Da, și tu cu ce argumente vii, că dacă Van Gaal l-a lăsat pe bancă, acum asta înseamnă că e slab?? Pe bune?!
Păi Molina la primul gol al Argentinei, a trecut prin defensiva Olandei precum cuțitul prin unt. Molina a dat gol, fiind înconjurat de 3 fundași. Despre ce vorbim?!
Dacă juca De Ligt, poate că Molina n-ar mai fi dat gol, sau Olanda ar fi trecut mai departe.
Faptul că, Van Gaal nu l-a folosit, asta nu-i un argument solid.
La acest Mondial, foarte mulți antrenori au făcut multe greșeli… tot feluri de experimente înțelese numai de ei.
La fel, Enrique a preferat să-l joace pe Rodri ca fundaș central, deși e mijlocaș defensiv, în loc să-l folosească pe Pau Torres, care cu Villareal a ajuns în semifinalele UCL jucând titular. Nu-mi spune mie că, Rodri ca fundaș central e mai bun ca Pau Torres.
Sau Santos i-a preferat pe Dalot sau Guerrero în fața lui Cancelo.
Păi nu-mi spune mie că, cei 2 sunt mai buni decât Cancelo.
Pe de altă parte, De Ligt nu a jucat titular doar în finala respectivă, ci a jucat titular în tot sezonul respectiv din Nations League.
O să vezi ce fel de jucător este de Ligt, când va juca titular la Bayern, alături de Upamecano, deoarece Hernandez va reveni abia în iulie.
Dar, indiferent ce va face, și cât de bine va juca, tu tot cu aceeași placă vei veni. Pe hateri nu îi poți convinge indiferent ce faci sau cum vei juca.
Haterii tot hateri vor rămâne.
Neuer și-a rupt piciorul în vacanță! Sezon încheiat pentru el! Deci, contra PSG nu vom putea conta pe Neuer, Hernandez și posibil Mane.
Conducerea trebuie sa aduca un portar iarna asta. Neuer nu isi mai revine, pe Ulreich nu te poti baza (ne-a mai distrus un sezon).
Kimmich, Goretzka, Sane, Gnabry, Coman au 27 de ani si sunt in varful carierei, nu poti sa le irosesti un sezon doar pentru ca Neuer s-a accidentat la ski.
Se vede meci de meci la mondialul asta cat de mult conteaza portarii.
Aducem pe naiba, tragem de Nubel ăla care ia goluri în Franța în prostie. Ce să facem cu ăsta contra Parisului? Ne-a aranjat Neuer bine de tot cu prostia lui. Să fii fotbalist și să schiezi, știind că oricând îți poți rupe o mână sau un picior… E o pierdere imensă. Ne-ar fi ajutat mult, e altfel cu el poartă, și ajuta și prin postura lui de “libero”.
Brazilia – unde nu-i cap, vai de picioare! :))) Ce și-au zis la loviturile de departajare, hai să bată Marquinhos pe-asta, că după apară Allison și vine Neymar și egalează situația sau bate altul și Neymar stă și așteptă până ratează croații? Lovitura a patra trebuia executată de Neymar, că aveai nevoie de gol. Dar la câtă minte au ăștia…
Croații l-au trimis pe Modric să execute lovitura nr. 3 și acolo s-a cam rupt totul.
Cât despre joc, acum să fim serioși, expresia “au avut bulan”, e cam definiția naționalei Croației!
Culmea e ca isi dau demisia Tite si Luiz Enrique, selectionerii unor echipe care totusi au aratat ceva la mondialul asta, iar Low si Flick dupa niste turnee de-a dreptul dezastruoase si-au pastrat rolul.
Titel și Enrique oricum aveau contractul până pe 31 decembrie. Deci oricum plecau. Este posibil că dacă câștigau trofeul sau dacă măcar ajungeau în finală să li se propune prelungirea contractului.
Dar, cum am mai zis… contractul lor oricum se termina la sfârșitul lunii.
Și Brazilienii chiar voiau să-l aducă în locul lui Tite pe Guardiola, căruia i se termina contractul peste 6 luni, dar Federația din Brazilia nu putea satisface pretențiile financiare lui Guardiola, astfel catalanul a ales să-și prelungească cu City.
La fel, și Deschamps are contractul tot până pe 31 decembrie.
Însă în cazul lui Flick e cu totul altceva, decât în cazul lui Enrique și Tite, el are contract până pe 31 iulie 2024.
Fix contractul era problema!
Daca ei isi doreau sa ramana, ramaneau.
Aici e chestie de onoare. Nu au ajuns pana in etapa in care si-au propus, au fost eliminati de adversare mai slab cotate, asa ca au facut lucrul onorabil si au lasat loc altora sa incerce.
Da, dar nu prea se poate spune că și-au dat demisia din moment ce oricum plecau, sau din moment ce oricum li se expira contractul. Mai degrabă putem spune că, nu și-au mai dorit să-și prelungească contractul din cauza nereușitelor.
La penalty-uri cea mai mare greșeală a Braziliei mi s-au părut trimiterea lui Rodrigo să execute primul. Când am văzut cine execută primul, am și zis că va rata… și așa a și fost. Mi se pare greșit să trimiți niște puști fără experiență să bată penalty-urile. Pt că nu au experiența necesară de a se stăpâni emoțional, stresul în cazul lor e mai mare decât în cazul unor jucători experimentați, care au până acum zeci de penalty-uri executate. Așa a fost și în cazul Angliei în finala de la Euro cu Saka.
Mi se pare o greșeală fatală trimiterea unor jucători neexperimentați să execute primii. Pe ei îi pui să execute numai după ce toți jucătorii experimentați au executat deja.
Pe de altă parte, dpmdv Brazilia a pierdut calificare în prima repriză. E o rușine pt echipa Braziliei să joace în halul ăla în care au jucat în prima repriză. Dacă jucau precum în a 2-a repriză sau în cele 2 reprize de prelungiri, cred că se calificau.
Am luat Croatia la misto…..
Slaba tare Croatia, nu merita sa treaca de grupe 😀
Mijlocul e cheia, iar Croatia are cel mai bun mijlocas din istorie.
Vad ca astia vor sa transforme CM din 2026 in Europa League. Cu ocazia asta probabil vom vedea si Romania la un mondial!
Il regreta cineva pe Richarlison acum?
ESPANA, UNA MIERDA
Ce umilinta! Faci blat cu Japonia ca sa joci cu Marocul si te scoate Marocul.
HAHAHA
Karma
Sunt 100% convins ca daca juca cu Croatia facea scor cu ei!
Croații au o națională lentă în joc, bătrânicioasă, greu de urmărit meciurile lor. Plus că mă îndoiesc și de valoarea unora dintre jucători. Kramaric e un jucător de Bundesliga mediocru, Stanisic e a treia opțiune în defensiva lui Bayern, iar dacă nu e el, joacă ăla de la Celtic, iar în flancul celălalt au un jucător de la Rangers. :))) Brozovic e un supraevaluat, Kovacic un “tăietor de lemne”, cum era Großkreutz la nemți, iar atacantul vine de la Dinamo Zagreb. Au doar pe Modric și Persic mai răsăriți. Nu mă impresionează nici măcar Gvardiol de la Leipzig, de Lovren nu mai spun…
În mod normal nu au echipă de sferturi de Mondial.
Croatia are echipa buna.
Modric e cel mai bun mijlocas al tuturor timpurilor.
Kramaric livreaza meci de meci.
Kovacic e aproape imposibil de deposedat.
Iar Gvardiol e fundasul pe care avea impresia ca il cumpara Bayern atunci cand a dat 70 de mil. Net superior lui de Ligt.
Total de acord cu tine. Sa fiu sincer ultimul jucator croat de valoare care imi vine in minte e Suker, in rest….Modric sa zicem ca a avut noroc cu Real.
Ca joc Croatia e penibila. Prezenta ei in sferturi se datoreaza numai Spaniei.
Vorbesc unii de Kramaric și de alți jucători croați, de parcă nemții ar avea numai jucători worldclass pe fiecare post. Păi Kramaric ăla este peste orice vârf de la naționala Germaniei la ora actuală.
Brozovic și Kovacic sunt undeva la nivelul lui Goretzka și Gundogan. Sosa s-ar putea să fie puțin peste Raum. Iar Gvardiol mi se pare stâlpul apărării al Croației… iar la vârsta de doar 20 de ani este unul dintre cei mai bun fundași din Europa. Mi se pare peste orice fundaș de la naționala Germaniei. Cu puțină mai multă experiență, va ajunge unul worldclass.
Da, într-adevăr jocul lor este unul lent, dar aici e vina antrenorului, nu a jucătorilor. Ca și jucători stau destul de bine, sunt peste Elveția și Polonia zic eu. Mi se par de nivelul Olandei.
Ăla de la Rangers joacă numai atunci când este accidentat Sosa (Stuttgart). Altfel, Sosa este cel titular.
Da, l-am omis pe Sosa din greșeală. Dar totuși, are 24 de ani, joacă de patru sezoane la Stuttgart, fără să realizeze ceva notabil. Că-i pe lista nu știu cui din Premier League, vreun Wolves, sau nu știu care, nu înseamnă neapărat că e fotbalist de talie mondială.
Și eu nu am spus că Germania are peste tot jucători de clasa, exista pe aici postarea mea despre Kehrer, la o adică, și despre toată defensiva Germaniei. Despre Rudiger spun de ani de zile că-i un mediocru la echipa națională.
Cum e posibil ca niște jugatori sa execute lovituri de la 11m,, la mișto,,? aici ma refer strict la jucătorii Japoniei.
Croația vad ca urmează traseul de la mondialul din 2018
In Brazilia suporterii deja sărbătoresc a 6 a cupa. Sa fie asta un,, semn,,?
Jucatori*
Am citit comentariile despre prestatia Germaniei si despre Flick, ca urmare, postezi si eu un comment referitor la subiect.
Haideti sa fim seriosi, si realisti in acelasi timp. Daca privim in mod real echipa actuala a Germaniei, din punctul meu de vedere nu avem cum sa ne asteptam la mari rezultate. Cel putin eu nu ma asteptam sa ajunga mai sus de sferturi. Bine… nu ma asteptam nici sa nu treaca de grupe, dar… in general nu aveam mari asteptari de la echipa. N-ai cum sa ai mari asteptari cu astfel de jucatori, precum: Muller, Klostermann, Kehrer, Raum, Schlotterbeck, Sule, si Rudiger.
NU E VINA LUI FLICK ca echipa nationala in momentul de fata nu are un nr.9 veritabil. NU E VINA LUI FLICK ca nationala in momentul de fata nu are fundasi laterali buni, si nici ca fundasi centrali nu sta chiar foarte bine.
E usor sa dam vina pe antrenor, fara sa ne uitam mai atent la echipa. ECHIPA REPREZINTA PROBLEMA, NU ANTRENORUL!!!
Iar la nationala, antrenorul e limitat… nu e ca la echipa de club, unde poti transfera jucatorul de care ai nevoie, sau pe care-l vrei tu.
Calificarea a fost pierduta cu Japonia. Acolo trebuia obtinut cel putin 1 pct, si atunci ar fi obtinut calificarea.
Referitor la Spania, ei s-au gandit la ei, nu la altii… si nu aveau de ce sa se gandeasca la altii. Au jucat in asa fel cu Japonia, incat sa le fie lor mai bine…
Ei n-au vrut sa castige grupa, pt a evita Croatia. Cu Marocul in optimi au mai multe sanse decat cu Croatia.
Nu vad de ce trebuiesc criticati?! Va ofticati pt pierderea calificarii, si acum dati vina pe oricine, impartiti critici in stanga si in dreapta. Cam r!d!c0l!
In alta ordine de idei, pana acum mi se pare un CM slab, cu multe surprize neasteptate. Nu ma asteptam ca echipe precum: Germania, Belgia, Danemarca, Uruguay si Serbia sa plece acasa, si in locul lor sa mearga mai departe Maroc, Japonia, Coreea de Sud si Australia. Sa nu mai zic de faptul ca, Marocul si Japonia au castigat grupa. Cine se astepta la asa ceva?!
Mondialele mereu au fost pline de surprize si mereu o sa fie. E inevitabil intr-un format cu doar 3 meciuri in faza grupelor.
Intotdeauna in ultimele 2-3 grupe vor pierde echipe intentionat pentru ca au luxul de a sti din prealabil cu ce adversari ar urma sa joace.
In 2018 Anglia si Belgia se chinuiau sa piarda in ultima etapa.
Solutia ar fi o tragere la sorti dupa faza grupelor.
Germania are numar 9 care a dat 2 goluri si un assist in 66 de minute jucate. Muller cate reusite a avut in 3 meciuri ca totular? Deci nu atacantul de careu era problema, ci antrenorul carr nu a stiut sa trimita echipa corecta pe teren.
Are si fundas dreapta de top 5 in lume pe acea pozitie, Kimmich. Raum, Gosens, sunt solutii cel putin comparabile cu Jordi Alba la momentul de fata.
:))))
Hai sa fim seriosi… ce atacant veritabil are Germania, Fullkrug, care a debutat la nationala la varsta de 29 ani, pe bune?? Cu asta vrei sa castigi Mondialul?? Mai lasa-ma!!
Unde a fost acest atacant “world class” cu Japonia, pana la urma a fost folosit si in acel meci, a fost introdus in repriza a 2-a??
Germania nu are un atacant precum Lewa, Benzema, sau Kane. Despre ce vorbim?!
Si lasa tu pe Kimmich… ca de el ai nevoie la mijloc. Mijlocul e praf fara el. Nu poti sta la mijloc cu Goretzka si Gundogan.
Faptul ca, pe el vrei sa-l folosesti ca fundas dreapta, asta denota ca, Germania duce lipsa de fundas dreapta bun.
Si ce te face sa crezi ca Spania va castiga Mondialul cu Jordi Alba la momentul de fata?? Tu nu trebuie sa te compari cu altii, tu trebuie sa castigi trofeul. Iar pt asta trebuie sa fii mai bun decat altii. Degeaba Raum, Gosens sunt la acelasi nivel cu Alba.
Da, ce mai conteaza ca omul si-a facut treaba cu brio pe teren? Degebea daca are 29 de ani si nu e vedeta!
Ce treaba cu brio si-a facut?? Pe bune?!
Golul sau cu Costa Rica este egal cu zero. Tot nu ne-a ajutat sa ne calificam. Cu sau fara golul sau, Germania tot ar fi mers acasa.
Cu Japonia ce a facut?? Nimic! Singurul lui merit a fost ca, a dat gol cu Spania si astfel Gemania a obtinut un punct. Dar, cu un singur gol decisiv nu se face primavara!
Ma intreb si eu, daca era atat de bun, de ce n-a dat si un al 2-lea gol cu Spania, si astfel Germania nu numai ca castiga meciul respectiv, dar se si califica mai departe?!
Mai lasa-ma cu ciurucuri/no-name-uri din astia, te rog frumos!
@Vaida_VDA sunt partial de acord cu ce spui.
“Referitor la Spania, ei s-au gandit la ei, nu la altii… si nu aveau de ce sa se gandeasca la altii. Au jucat in asa fel cu Japonia, incat sa le fie lor mai bine…”
—> Cupa Mondiala 2010, Germania bate Ghana 2-0. IN cazul in care Germania facea ega, s-ar fi calificat de pe locul 2, ar fi intalnit mai departe SUA, apoi Uruguay. Au ‘preferat’ sa castige si sa termine pe 1 (din onoare/barbatie/caracter/frica de fifa, nici nu conteaza) si au dat de Anglia apoi Argentina.
Revin, partial de acord cu ce ai spus, insa la faza cu omenia facuta de Spania, nu sunt de acord. NIMIC nu justifica blatul sinistru facut de ei. Asta a fost, un blat. Prin blatul lor, aparent s-au ajutat dar in acelasi timp au permis si Japoniei sa se califice mai departe, deci oricum ai da-o este BLAT/HOTIE si ar fi trebuit pedepsit ca atare.
Fiecare echipa are strategia lui… si nicio echipa nu seamana cu alta. Daca Germania a procedat intr-un anumit fel in 2010, asta nu inseamna ca, si Spania sau toate echipele acum trebuie sa procedeze la fel.
In al 2-lea rand, nu vad unde ar fi blat/hotie, din moment ce, ei au procedat astfel pt binele lor, nu cu scopul de a ajuta o anumita echipa. Scopul principal al deciziei lor nu a fost acela de a ajuta echipa Japoniei.
Si au toate drepturile sa faca cu isi doresc ei, sau cum considera ei ca le este mai bine, atata timp cat, nu au fost platiti de reprezentantii altor echipe sau de altii pt a proceda astfel. Ce spui tu nu are sens! Spui ceea ce spui pt ca judeci subiectiv.
Indiferent ce decizie ar fi luat Spania, tot ar fi ajutat o echipa. Alegand decizia respectiva au ajutat-o pe Japonia. Daca alegeau sa ia decizia cealalta ajutau Germania. Si atunci nu vad de unde pana unde e vorba de blat/hotie??
Exact asta este blatul/hotia: cand nu iti aperi corect sansele si pierzi INTENTIONAT (cu asta cred ca suntem amandoi de acord, ca Spania a pierdut intentionat).
Nu numai ca e imoral ce au facut, ci e de-a dreptul ilegal. Mai trist e ca unii (culmea, printre care si fani ai Germaniei, cum esti si tu) gasesc diverse justificari Spaniei. Lucrul asta ma scarbeste profund.
:)))))
Lucru ilegal, wtf??
Pai ce lege a incalcat ca sa fie ilegal?? Ca sa fie ceva ilegal, mai intai trebuie sa incalci cel putin o lege.
Si inca o data iti repet, Spania, si orice alta echipa are dreptul sa joace cum vrea ea.
Poate sa nu se prezinta nici la meci, si pierd la masa verde, pt ei tot aia era… ori pierdeau cu 2-1 sau cu 3-0 la masa verde tot acelasi lucru era pt ei.
Tu nu poti intelege ca echipele au dreptul sa faca cum vor ele si ce vor ele, nu cum vrei tu sau ce vrei tu… atata timp cat nu sunt platiti de cineva ca sa faca asta.
In al doilea rand, daca nu e ilegal sa nu te prezinti la meci, si in acest caz esti pedepsit prin a pierde meciul la masa verde cu 3-0, atunci cum poti sa vii si sa spui ca, ce a facut Spania e ilegal?? Ce a facut Spania nu e nici pe departe ilegal!!
Tu habar n-ai pe ce lume traiesti! Esti prea subiectiv ca sa intelegi ceva.
Si eu nu gasesc diverse justificari Spaniei, eu doar incerc sa le explic unora, care acuza Spania in mod deliberat, doar din oftica, fara sa intelega ca ceea ce au facut ei, nu e nimic in neregula. Poate ca nu a fost frumos din partea lor… dar nu e nimic ilegal in asta.
Stau si ma intreb, daca Germania se califica si asa… atunci ati mai fi acuzat Spania?? Sigur ca nu! Despre asta e vorba… ca acuzati Spania doar din frustrare.
In loc sa va legati de echipa voastra ca n-a fost capabila sa mearga mai departe… voi acuzati pe altii. Asta nu imi place mie… si tocmai de asta am intervenit.
Eu acuz echipa Germaniei, nu pe altii cum faceti voi. E mai usor sa-i acuzi pe altii, decat pe ai tai.
Asta e diferenta intre mine si voi.
Imi spui ca habar nu am pe ce lume traiesc, in timp ce elucubrezi la modul grotesc si vomiti niste ‘fraze’ halucinante pt un cetatean care pretinde a avea mai multe clase ca un tren.
Pai luand exemplul tau halucinant ca exemplu, DACA Spania nu se prezenta si pierdea cu 3-0, NU s-ar fi calificat deoarece ar fi fost suspendata si din acest turneu si probabil din ORICE alt turneu organizat de FIFA, pe o perioada destul de lunga, poate chiar pe timp indefinit.
Iti las aici cateva citate din limba engleza, citeste-le cu atentie si incearca sa le intelegi, nu gasesc in limba romana o definitie concreta pt cuvantul ‘blat’ (in sens sportiv):
->In organized sports, match fixing is the act of playing or officiating a match with the intention of achieving a pre-determined result, violating the rules of the game and often the law. (practic ce a facut Spania, au vrut ca rezultatul final sa fie infrangerea)
->Match manipulation can be defined as the unlawful influencing or alteration, directly or by an act or omission, of the course, result or any other aspect of a football match or competition. Match manipulation can be committed for various reasons, the most common being (fifa.com)
->Law enforcement agencies and judicial authorities play a critical role in the fight against corruption and, specifically, match manipulation in football; (fifa.com)
Ca sa concluzionam, diferenta dintre noi 2 e ca eu am proprietatea termenilor/subiectelor la care ma refer, iar tu elucubrezi la modul grotesc despre acest subiect, neavand minima decenta sa te documentezi putin inainte de a critica si a folosi aici un ton superior, scarbos. Tu de fapt ai aberat, de aceea a trebuit sa vin si sa iti dau peste bot cu argumente palpabile (nu ca ar fi fost nevoie, in opinia mea blatul a fost vizibil de pe luna).
In alta ordine de idei, Germania a facut 20 de minute slabe cu Japonia si a facut si greseala de a supara pe cine nu trebuie cand au pus mana la gura, platind scump pt asta.
Iti las aici cateva citate din limba engleza, citeste-le cu atentie si incearca sa le intelegi, nu gasesc in limba romana o definitie concreta pt cuvantul ‘blat’ (in sens sportiv):
->In organized sports, match fixing is the act of playing or officiating a match with the intention of achieving a pre-determined result, violating the rules of the game and often the law. (practic ce a facut Spania, au vrut ca rezultatul final sa fie infrangerea)
->Match manipulation can be defined as the unlawful influencing or alteration, directly or by an act or omission, of the course, result or any other aspect of a football match or competition. Match manipulation can be committed for various reasons, the most common being (fifa.com, mai departe se prezinta si motivele, nu le-am copiat aici).
->Law enforcement agencies and judicial authorities play a critical role in the fight against corruption and, specifically, match manipulation in football; (fifa.com-practic spune ca blatul se pedepseste prin LEGE, ceea ce tu nu pari capabil sa-ntelegi).
Ca sa concluzionam, diferenta dintre noi 2 nu e cea despre care elucubrai tu mai jos, ci consta in faptul ca eu am proprietatea termenilor/subiectelor la care ma refer, iar tu nu ai minima decenta sa te documentezi putin inainte de a critica si a folosi aici un ton superior, de-a dreptul scarbos. Tu de fapt ai aberat, dar ti-am prezentat argumente concrete si consider ca vei fi capabil sa le intelegi. De asemenea, data viitoare cand vei raspunde, incearca sa eviti formulari superioare de tipul ‘nu poti intelege, habar n-ai pe ce lume traiesti’.
In alta ordine de idei, Germania a facut 20 de minute slabe cu Japonia si a facut si greseala de a supara pe cine nu trebuie cand au pus mana la gura, platind scump pt asta.
Si ce te face sa crezi ca Spania va castiga Mondialul cu Jordi Alba la momentul de fata?? Tu nu trebuie sa te compari cu altii, tu trebuie sa castigi trofeul. Iar pt asta trebuie sa fii mai bun decat altii. Degeaba Raum, Gosens sunt la acelasi nivel cu Alba. Ne trebuie unul mai bun decat Alba.
oricum, pentru mine ramane un mister cum o tara cu un fotbal dezvoltat asa cum e Germania, nu gasesti un atacant, il aduceam dracu din liga 2,3 poate bubuia la Mondial, pai inseamna ca o s-o ducem si la urmatoarele calificari, preliminarii tot asa, joci cu Muller care de 2ani doar da din maini si alearga ca bezmeticul fara folos, e numa’ bun la Circulatie sa dirijeze traficul, sper sa nu-l mai vad titular, am fost sunt si voi fi fan, dar deja nu-l mai suport, Musiala trebuie sa joace meci de meci cu toti pe langa el, Coman, Gnabry, Sane ca doar de aia le-am prelungit contractele, Mane Muller Chupo in repriza a doua
Fifa a lansat o poza “4k”(lol) care demonstreaza ca mingea nu iesise la golul 2 al Japoniei alaturi de alte 4 poze AI din unghiuri diferite.
Pozele AI nu reprezinta nimic, e o minge ireala plasata de un programator langa o linie alba ireala pe un gazon ireal. Unde mai pui ca linia alba are o latime falsa. Pai cum sa faci tu simulare AI si sa gresesti latimea liniei albe, care e atat de importanta in ecuatie. Lol.
Poza nu reprezinta nici ea nimic, nu e pus freeze-frame-ul la momentul corect. Niciodata nu o sa poti sa demonstrezi un offside sau un out cu o poza, pentru ca din poza lipseste dimensiunea temporala. Chestii de baza deja stiute.
Singura dovada relevanta ar fi un clip video real, nu AI, cu freeze-frame pus chiar pe video.
Mi se pare ingrijorator faptul ca nimeni nu isi pune intrebarile astea iar asta vorbeste volume despre nivelul de inteligenta al microbistilor per ansamblu.
Oricum nu ma deranjeaza golul Japoniei, Spania ar fi fost dispusa sa-si dea si autogol daca era nevoie.
M-a deranjat faptul ca FIFA ne ia de prosti cu “dovezile” astea.
Spui exact ceea ce am punctat si eu dupa meci, zilele trecute. Perfect de acord ca nu conteaza daca mingea aia iesise sau nu, oricum Spania ar fi facut incat sa piarda. Absolut scarbos ce au facut, nu ma asteptam de la Enrique.
La Cupa Lumii 10 in Africa de Sud, in ultima etapa Germania avea cu Ghana si castiga 2-0. Daca ar fi fost si nemtii ‘capre’ si ar fi facut egal in acel meci, ar fi terminat pe 2 si ar fi jucat cu SUA, apoi Uruguay in optimi/sferturi. Ei au preferat sa castige (chestiune fie de onoare, barbatie, fie de frica FIFA, nici nu conteaza) si sa intalneasca mai departe Anglia, apoi Argentina 🙂 si spaniolilor le-a fost frica de Croatia?!
:)))))
Nu e chiar asa cum zici/crezi tu. Nu e dupa programator… nu e vorba de o minge plasata la intamplare de un programator langa o linie alba.
Totul este in timp real. Este vorba despre calculatoare de proces si sisteme de operare in timp real. E in functie de senzorul din minge… exact ca atunci cand vine vorba de tehnologia goal-line. Sau si atunci, in cazul tehnologiei care arata ca a fost gol sau nu, spui la fel ca “e o minge ireala plasata de un programator langa o linie alba ireala pe un gazon ireal”, nu cred. Oare de ce nu contesti si tehnologia asta??
Si dpmdv nu conteaza latimea liniei… linia putea sa aiba si 50 cm de grosime. Conteaza marginea exterioara a liniei.
Acum cu tehnologiile noi, se poate demonstra la precizie milimetrica. Si din ce vad, unora nu le convine. Daca era acum un deceniu, golul respectiv se anula. Si asta ii oftica pe multi.
Ma intreb oare de ce a fost introdus VAR-UL?
Penalty clar pentru Germania in meciul cu Spania iar golul de 2-1 al Japoniei a fost clar din OUT. Uitand de blatul facut de Spania din punctul meu de vedere totul a pornit de la acea banderola a lui Neuer, germanii nestiind sa joace diplomat.
Pacat ca in 2022 cu tehnologie video se intampla asemenea greseli,bineinteles voite.
Poi daca Spania era o mare echipa castiga grupa si se duela cu Brazilia si Argentina.
Penibil sa faci blat ca sa joci cu Marocul pentru ca apoi sa intalnesti o echipa incomoda Portugalia apoi Franta/Anglia.
Intrebarea este daca Brazilia va dori sa evite o semifinala cu Argentina terminand voit pe locul 2?
A fost pe aproape și Brazilia să termine pe 2. Mai toate au făcut figurație în ultima etapă. Nu era de ajuns locația, mai avem și meciuri penibile. E cam cel mai slab Mondial pe care-l urmăresc eu. Chiar nu-mi amintesc să fi văzut un meci bun.
Zici că selecționatele astea sunt toate antrenate de Simeone sau Mourinho, atât de puțin fotbal produc.
Meciuri cat de cat frumoase mi s-au parut Anglia – Iran; Portugalia – Ghana; Franta – Australia si Brazilia – Serbia. Cam atat.
Croatia – Belgia a fost cel mai frumos meci de pana acum
Practic doar o singura repriza din acel meci, adica repriza a 2-a. Prima repriza a fost stearsa, chiar plictisitoare. Nu a fost nimic frumos in ea.
Astea sunt marile puteri care aspira la trofeu. Poi daca Germania avea soarta Spaniei din 2010 si cea a Frantei din 2018 probabil avea cel putin 6 trofee.
Germania a facut un singur blat in istorie, la CM 1982 dar nu ca sa aiba traseu facil ci sa mearga impreuna mai departe cu Austria!
Referitor la Mondialul asta presupun ca e dovada cea mai clara a coruptiei care se afla in spatele FIFA!
Qatar, desert, mondial iarna etc. Poi in Brazilia pe timp de vara e mult mai cald ca in Qatar si cu toate astea a organizat doua mondiale!
In Brazilia nu sunt 42°C vara, precum in Qatar. Daca ar fi atat de cald, n-ar mai exista jungla acolo, ci desert. Habar n-ai ce vorbesti!
In Brazilia cand e vara ploua foarte mult, tocmai de aceea nu se inregistreaza temperaturi de peste 40 de grade. La ei vara e sezonul ploios. Vara practic umiditatea e mare.
Iar cand la noi e vara, la ei e iarna. In emisfera sudica anotimpurile sunt invers fata de emisfera nordica. Tu ce scoala ai facut??
Atunci cand a fost Mondialul, la ei era iarna. Iar in timpul iernii, temperaturile maxime sunt in jur de 25°C, ca acum in Qatar.
Nu ai cum sa organizezi Mondialul in Qatar in timpul verii, cu temperaturi de 42-43 de grade.
[In Brazilia nu sunt 42°C vara, precum in Qatar. Daca ar fi atat de cald, n-ar mai exista jungla acolo, ci desert. Habar n-ai ce vorbesti!]
Serios? Vezi ca in Esperantina temperatura sare de 43 Grade si culmea nu e desert!
In Valencia do Piui sare de 42 de asemenea
Ce scoala ai facut amice? Daca te trimit pe harta te pierzi!
Jungla despre care vorbesti tu se afla in partea de NV, stadioanele cupei Mondiale din 2014(cu execeptia celui de la Manaus) aflandu-se in partea de NE a Braziliei fiind zona cu cele mai ridicate temperaturi!
Nu stii nimic amice. Du-te si verifica ca nu prea esti informat!
Iar referitor la astia din Qatar vezi ca au stadioane cu aer conditionat.
Sa nu imi spui ca nu o stiai nici pe asta?
Qatar e unul dintre cele mai corupte state din Orientul Mijlociu alaturi de Israel si Arabia Saudita!
Du-te si intreaba-i pe aia de la FIFA cati bani au primit pe sub masa?
Si pentru creierasul ala mic al tau de gainuta vezi ca Mondialul din 2030 trebuia sa se desfasoare in China dar nu va mai avea loc in motive pur ,,politice,, Iar gurile rele spun ca Ucraina va fii una dintre gazdele CM 2030. Sa nu imi spui ca nici pe asta nu o stiai?
Ti-am raspuns din bun simt si e ultima oara.
Hai pa ca te-am bagat prea mult in seama!
Deja o dai în penibil.
Îmi dai ca exemplu niște orașe care nu au participat la organizarea meciurilor la Mondial.
Eu știu și faptul că, în Brazilia există chiar și dune de nisip. Chiar lângă orașul Natal există astfel de dune.
Dar, în cea mai mare parte a Braziliei, clima este una tropicală, nu aridă precum în Qatar.
În Brazilia în momentul de față este început de vară. Știi tu câte grade sunt în zilele astea în Rio de Janeiro și Sao Paulo, orașe care au organizat meciuri la Mondial??
Hai că îți spun eu: în Rio temperatura se situează între 26-29 de grade, deși e vară. Unde au văzut tu, 42-43 de grade în Rio??
În Sao Paulo temperatura se situează între 24-30 de grade. Unde ai văzut tu, temperaturi de 42-43 de grade în Sao Paulo??
Pe de altă parte, când era Mondialul, în Brazilia era iarnă, nu vară. Chiar dacă la noi era vară.
Știi tu câte grade au fost de exemplu la finala când Germania a câștigat trofeul?? Îți spun eu: 23 de grade în Rio. Nu 42-43 de grade.
Așa că, vorbești ca să nu ad0rmi!
Referitor la țări corupte, nu cred că există țări mai corupte decât țările începând din Mexic până în Argentina.
Nu Israelul, Qatar și Arabia Saudită. Țările din America Latină sunt cele mai corupte din lume.
Eu am urmărit ambele partide. Ce a făcut Spania în repriza a ll-a a fost penibil. O posesie la mișto, cu niște centrări anemice la semiînălțime care loveau intenționat defensiva japoneză. Și așa zisele pătrunderi în flancuri au fost amuzante, cum întorceau mingea înapoi. :))) Iar ocazia lui Olmo din minutul 89 spune totul, cum trage penibil și intenționat fix pe portar. Păi când vrei să scoți ceva și scapi singur cu portarul, dai în minge, nu glumă. A fost o comedie de meci.
Iar la nemți, ce s-a mai dat Musiala în stambă, iarăși, în rest… Eu cred că ăstuia i s-a urcat vedetismul rău la cap cu driblingurile lui care se sfârșesc fără rezultate pe tabelă. Dar oricum Germania nu are cine știe ce echipă. De exemplu Gundogan, care nu cred că ar fi supărat pe nimeni dacă ar fi evoluat pentru turcaleții lui, pentru că nu aduce niciun plus naționalei Germaniei.
Cât despre Rudiger, am scris aici din perioada în care evolua la Roma, că nu e de naționala Germaniei, dar n-ai ce face. Acum joacă la Real, nu-l poți lăsa acasă, deși așa ar fi firesc.
foarte bine, asa cresti, restul aveau picioarele legate, e vedeta noastra si trebuie sa joace meci de meci
De acord in legatura cu Musiala, i s-a urcat la cap. Sper ca nu e prea tarziu si reusesc cei de la club sa-l readuca cu picioarele pe pamant.
Iar Spania s-a prefacut frumos. In locul lor si eu as fi facut la fel (Mannschaftu-ul nu, eu da). Si-au vazut de interes si in acelasi timp au scapat de o contracandidata la trofeu. O situatie de nerefuzat, un win win pe care si l-au creat singuri cu acel 7-0.
Dar va mai spun ceva. Daca Germania avea 4-0 la pauza nu isi mai permiteau pariul asta.
Sper sa urmeze modelul lui Martinez si sa isi de-a demisia Hansi Flick. A fost sub orice critica nu numai la acest mondial, ci si la meciurile premergatoare turneului final.
Cu tot respectul, elucubrezi la modul sinistru. Sigur, Hansi are si el ‘boala’ sa inceapa toate meciurile cu Muller, si nu inteleg de ce, insa el si-a facut datoria. Nu are nicio vina pt 20′ de prostie cu Japonia, unde s-a pierdut calificarea. De fapt, in toate meciurile Germania a propus un fotbal frumos, curat, ofensiv.
Faptul ca Spania a fost blat azi nu, nu e nicidecum vina lui Flick pt asta. Adaugam si un penalty clar neprimit de Germania cu Spania, respectiv un gol al japonezilor dintr-o minge venita cam din out, si concluzionam ca Germania a suparat pe cine nu trebuie cand a pus mana la gura.
Referitor la meciul de azi, CRC a marcat 2 goluri din 2 intrari in careu, un noroc fabulos. Germania putea lejer sa dea 7 sau mai multe.
In alta ordine de idei, nu voi uita curand mizeria facuta de spanioli. Nu ma asteptam la asa ceva din partea lor si din partea lui Luis Enrique.
Daca tu poti sa spui cu vreo urma de sinceritate ca ai vazut o imbunatatire in jocul Germaniei de cand a venit Flick eu chiar ma bucur pentru tine.
Ia fiecare meci de la Cupa Lumii si uita-te la el, sau uita-te macar la statistici.
Cu Japonia, greseli INDIVIDUALE in aparare si ghinionul cu ratarile ne-au costat (desigur, Germania a dominat categoric Japonia si nu merita sa piarda, confirma statisticile). Cu Spania, meci echilibrat dar Germania a avut un penalty vizibil de pe luna la hands-ul lui Busquets. Nu s-a dat, in schimb azi Japonia a cam dat gol din minge venita din out, cum am zis nu trebuia pusa mana la gura ca cineva s-a suparat.
Azi, meci dominat categoric din nou, cu zeci de ocazii, 2 bare, si 2 goluri primite la singurele lor 2 ocazii/intrari in careu.
In aceste conditii, te intreb: Mai mult de atat, ce dracului putea sa faca Flick?! Daca imi spui de Muller, da, de acord ca nu trebuia titularizat. In afara de asta, nu stiu ce i se poate reprosa.
Greseli individuale facute cu Japonia de Schloterbeck care a jucat prost tot sezonul la Dortmund si Sule care a jucat pe un post cu care nu e obisnuit.
A cui e treaba sa nu ii trimita pe teren sau sa ii puna pe posturile corecte? Ding fing ding!
Asta-i defensiva. Cum s-a comportat atacul cu Japonia? Gol din penalti, in rest o singura ocazie tot meciul. A cui e treaba sa vina cu o tactica de atac? Din ding ding!
Avem standarde diferite. Tu zici ca Germania jucat ok aseara. Eu zic ca o germanie cu un selectioner capabil batea Costa Rica cu 8-0 si se califica. ALA trebuie sa fie nivelul Germaniei. Lotul e capabil de un 8-0 cu Costa Rica. Antrenorul lasa de dorit.
Consulta statisticile ca n-a fost o singura ocazie tot meciul cu Japonia, au fost vreo 5-6. Aia au 3 suturi pe poarta, dintre care 2 la faza la care au dat si primul gol (dupa ce a respins Neuer). Cu Spania la fel, mult mai multe ocazii, plus gol anulat (corect, ofsaid milimetric) plus penalty nedat la hands-ul lui Busquets.
Sule ESTE obisnuit cu postul de fundas dreapta, nu e pozitia sa de baza dar si la noi a jucat multe meciuri acolo, si la Dortmund joaca acolo destul de des. Il acuzi pe Hansi ca a jucat cu Schloterbeck, ce/cate alte optiuni avea? Cand a jucat cu Sule central, a jucat Kehrer dreapta care s-a vazut ca e catastrofal. Unii se plangeau ca nu l-a luat pe Hummels care gafa si acum 4 ani, dar acum cand are vreo 36 de ani (un fundas superb in tinerete, dar caruia i-a trecut vremea), sau pe Gosens care e rezerva lui DiMarco.
Am spus cand Bayern a pierdut cu Villareal ca am fost catastrofali si n-aveam ce cauta mai departe. Nu e cazul acum cu Germania, nemtii au jucat fotbal si au fost eliminati de un cumul de factori, ghinion (la toate cele 3 meciuri!), ostilitatea FIFA (reflectata in deciziile arbitrilor, nu le mai enumar) si ‘omenia’ facuta de Spania.
Ocaziile alea 5 din statistici nu au existat si pe teren.
Iar Spanioii ne-au dominat total pana la intrarea lui Sane.
Deci in primele 2 meciuri am avut o prestatie nedemna de o echipa cu aspiratii la semifinale.
Iar in ultimul meci trebuia sa avem 4-0 la pauza ca sa fortam mana Spaniei, despre ce vorbim?
E de neconceput sa iei gol de la Costa Rica in situatia Germaniei, daramite 2! Asta pentru ca in ultimul meci Germania avea calificarea in propriile maini si nu au facut destule pe teren.
Victorie cu 8-0 si egal la Japonia – ne calificam
Victoroe cu 8-0 si castiga Japonia – ne calificam
Victorie cu 8-0 si castiga spania – ne calificam
Deci 3 meciuri din 3 prestatia a fost sub asteptari.
Vorbesti de un scor 8-0 de parca ar fi ceva usor de realizat, la-ndemana oricui. Nu e chiar asa, in fine. Contrazici si statisticile din meciul cu Japonia, iarasi e clar ca nu suntem pe aceeasi lungime de unda.
Spania n-a dominat pe nimeni, au plimbat mai mult mingea in prima repriza mai ales dar atat, tot Germania a avut per total mai multe ocazii. Sigur, poate au jucat ceva mai prudent si nu s-au aruncat in atac precum in meciul cu CRC, dar e si normal, Spania e totusi o forta, acum 1 an au fost la un pas de finala EURO.
In ultimul meci chiar puteam avea 4-0 la pauza, nu e vina lui Flick ca s-a ratat mult, ca s-a dat bara, ca a facut minuni Navas. Nici slabiciunile aratate de Neuer sau Rudiger nu sunt din cauza lui Hansi.
Nicidecum prestatia n-a fost sub asteptari, nici cu CRC si nici cu Spania. Ia in calcul un arbitraj corect si vei vedea ca am fi castigat cu Spania.
BRAVO si eu raman la ceeasi parere, Ribery ca de fiecare data urmareste meciurile pe flashscore, ori e sub acoperire, ce e clar, daca vrem Ch League Thomas Muller, tre’ sa ramana rezerva.
Konrad Laimer e pe punctul de-a semna cu Bayern din postura de jucător liber de contract. Bineînțeles, semnează acum, vine la vară. 😀
Cum s-a schimbat jocul Germaniei dupa intrarea lui Sane.
Am vazut 4 ocazii pentru Germania tot meciul, si au fost astea:
Sane il lasa pe Musiala 1-1 cu portarul, sansa enorma dar pustiul rateaza.
Sane dribleaza in careu si aproape ca obtine un penalti la hentul lui Busquets.
Sane ii lasa pe Musiala si Fulkrug singuri cu portarul, gol.
Sane primeste pasa in spatele fundasilor si e drept, nu inscrie, dar altii dc nu sunt la fel de activi?
Ceilalti atacanti nu au facut nici un sfert din ce a facut Sane si au avut de 5 ori mai multe minute jucate.
Doar pentru Sane mi-ar fi parut rau daca ne elimina Spania, pentru ca el ar fi fost eliminat fara ca macar sa aiba ocazia sa arate ce poate. Restul ar fi meritat sa plece acasa. Kimmich cel putin se ascundea pe teren, nu are spirit de capitan.
Da, si eu am remarcat asta… s-a vazut ca s-a schimbat jocul dupa intrarea lui Sane. Practic nici nu stiu de ce n-a fost titular din prima. Trebuia sa fie titular.
Dacă nu-i Schlotterbeck, e Kehrer. Eu cred că asta-i lipsește cel mai mult Germaniei, fundași laterali de valoare, siguri pe pasă și care să fie ofensivi, cum se întâmplă la Bayern. Păi, Raum e un mediocru, iar pe Kehrer nici nu-l pot numi fotbalist…
Probabil cu Costa Rica îl va juca pe Ginter, și mă va face să-l uit pe Kehrer, deși mi-e greu sa cred că poate careva să joace mai slab decât ăsta. Două lucruri m-au șocat sezonul ăsta în fotbal. Prestația lui Bochum cu Bayern, când n-am mai văzut o echipă atât de slabă, și jocul lui Kehrer ăsta aseară. A fost groaznic.
Asta ma gandeam si eu aseara, cum de joaca Germania cu fundasii astia laterali cand ar putea sa joace cu Gosens pe stanga si Kimmich pe dreapta.
Raum nu are ce sa caute la nationala, e complet depasit.
Gosens in sus, Gosens in jos… numai Gosens aud de la voi.
Mai lasati-ma cu Gosens asta… e rezerva lui Dimarco la Inter. Despre ce vorbim?!
Si nu mi se pare mai bun decat Raum. Intr-adevar, este bun pe faza ofensiva, dar… defensiv e praf.
Îi lansează Sule o diagonală lui Raum prin prima repriză, săracul nici nu era bine poziționat, n-a avut nicio șansă la minge! Păi să fie fost mingea aia la Bayern, ce atac ar fi dezvoltat Davies acolo, pfff…
Fabrizio Romano scrie că Bayern își dorește în continuare să-i prelungească contractul lui Lucas Hernandez. Discuțiile dintre părți vor continua.
Iar Pavard e foarte probabil să plece la vară.
Asta primesc daca am ras de Argentina.
Prima repriza 1-0 chinuit cu gol din penalti (Raum habar nu avea ce sa faca cu mingea la faza aia, a cazut norocul peste el la propriu – portarul), repriza a 2-a 0-2 si ocazie mare pentru Japonia, sutul ala scos cu bratul de Neuer.
N-am vazut nici o tactica concreta de atac. Iar pe final de meci i se tot dadea mingea lui Sule pe flanc, ca sa dribleze 2 adversari directi si sa centreze. Genial antrenor, ce sa mai!
In tot timpul asta Sane statea pe banca.
Lotul asta e mai mult decat capabil sa castige mondialul. Selectionerul lasa de dorit.
La cum joaca Spania cred ca o sa stearga pe jos cu noi, iar Japon obtine macar un punct cu Costa Rica si cam asta a fost
Germania a jucat perfect. Din păcate fotbalul se joaca pe goluri iar Japonia a marcat practic la singurele ocazii pe care le a avut.
Germania a avut nu știu câte ocazii de gol plus bara
Referitor la Spania joaca cu Costa Rica o echipa de nulități. Normal ca îți iese jocul.
Germania va bate Spania. Dacă exista o singura echipa din lume care știe cum sa gestioneze situația sub presiune aceea este Germania
Nu am vazut nici o ocazie clara dupa golul de 2-1. Doar un joc haotic.
Unde mai pui ca l-a lasat acasa pe Gosens, exact genul de jucator de care ai nevoie in meciurile astea.
Sane e accidentat. 🙂 Mă mir că nu zici nimic de mediocrul Sule, care a dat doar pase de un metru, a fost în plus pe teren. De fapt toată defensiva e praf, dar Sule și Schlotterbeck sunt prea de tot.
Nici Musiala nu a jucat nimic, în afara de faptul că s-a dat în stambă cu un dribling prin careu, din care nu a ieșit nimic. Dar și așa, nu l-aș fi schimbat cu Gotze, care a atins mingea o singură dată, când a scăpat-o in aut.
Lui Mario Gotze nu ai ce sa ii reprosezi indiferent de situatie. Golul marcat de Gotze in 2014 face cat toate golurile marcate de Messi si Ronaldo la un loc!
Nu stiam ca Sane e accidentat, iar Sule a jucat fundas dreapta! Nu am ce sa ii reprosez, eu il recomand pentru postul de fundas central.
Nu cred ca ar fi dat Takuma Assano gol cu Sule in spinare, asa cum a facut cu Schloterbeck.
Pai ce fundas central esti tu, sa tratezi faza aia cu atata nonsalanta? Nici Messi la 26 de ani nu reusea preluarea aia, atat de fina, atat de bine directionata catre poarta. Poezie in miscare, arta fluida. Nu ti se aprind beculetele din bord, “baiatul asta stie fotbal, hai sa nu-l subestimez”?
asa e cand vezi meciul pe flashscore
Mda, Lucas Hernandez mai joacă prin mai, probabil. Uite așa am pierdut un jucător important. Începuse foarte bine sezonul.
Bayern nu crede că-i nevoie momentan să-i propună o prelungire lui Musiala. Are contract până în 2026, cu o creștere salarială substanțială, iar jucătorul oricum nu vrea să plece de la Bayern și nici nu e de vânzare!
Cam asta spun cei de la Sky Germania.
Nu m-as risca.
I-as pune o cota de reziliere a contractului tip Pedri, de 1mld de euro.
Și atunci clubul timp de 5 ani îi e dator jucătorului cu un miliard în acte. El poate să bată mingea de pomană, că nu te poți atinge de contractul lui, trebuie să-i plătești salariul indiferent ce face, altfel trebuie să-i dai un miliard. Mă rog, ar trebui să accepte și el clauza, și așa mai departe.
Dar Bayern nu-i va pune clauză.
Cred că-i vor propune un nou contract la vară, probabil până în 2028.
Poate reusim tripleta visurilor mele si scapam de Pavard, Muller si Coman intr-o singura vara.
eu zic sa-ti iei gandul, Muller daca n-a plecat pana acum, nici nu va pleca, Pavard si Coman poate doar daca vor ei, altfelnu vad de ce sa-i dai, Coman si-a prelungit recent contractul, e un jucator foarte bun, Pavard la fel, il motivat la fiecare meci, inseamna ca n-ai vazut prin Anglia ce ciurucuri se vand pe la 20-30mil, vai de steaua lor
Pavard pleacă sută la sută. Coman dacă face meciuri ok, exclus așa ceva. Iar dacă nu joacă nimic, nu dă nimeni pe el cât vrea Bayern, deci rămâne. Iar Muller se retrage în 2024, și oricum nu va mai fi titular. 😀
Cică Pavard vrea să se transfere în iarnă la Barcelona. Mă rog, cine n-ar vrea, nu? Farmecul Europa League e un vis pentru orice jucător care evoluează în Liga Campionilor. :)))
Mă rog, e o aiureală, și chiar de ar fi așa, nu-l va vinde Bayern în iarnă. La vară, da, sunt sigur că va pleca, după ce a lăsat de înțeles că dorește să schimbe campionatul dacă găsește un “proiect interesant”.
Eu îl văd la Chelsea din sezonul viitor.