Germania a castigat, scor 2-1, intalnirea disputata miercuri seara cu Olanda, in Grupa B a Campionatului European de fotbal din Polonia si Ucraina.

Germania a arătat din primele minute mai matură şi mai echilibrată decît Olanda. Van Bommel l-a servit ideal pe van Persie şi oportunitatea irosită de atacantul lui Arsenal avea să-i coste scump pe batavi. Ozil i-a dat emoţii lui Stekelenburg imediat si de aici nemţii au preluat iniţiativa.

Pasa genială a lui Schweinsteiger i-a dat ocazia lui Mario Gomez să-şi arate clasa(24), 0-1! Acelaşi superatacant al lui Bayern a realizat “dubla” în minutul 38, cu un şut din unghi, în plasa laterală.

Olanda în criză a fost trezită abia în minutul 73. Van Persie l-a învins pe Neuer cu un şut-bombă. 1-2! Olandezii au forţat pe final, dar jucătorii lui Low şi-au păstrat avantajul şi sînt aproape calificaţi, avînd 6 puncte. Olanda rămîne singura din grupă fără nici un punct şi mai are şanse minime decalificare.

0 0 vote
Article Rating
34 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
SG
SG
15 June 2012 20:46

@FanBayern: Aogo e un jucător talentat, din punctul meu de vedere. Nu e nici pe departe word class, însă ideea e că nu există două opțiuni mai bune decât el, în momentul de față, având în vedere forma lui Jansen. Schmelzer și Aogo sunt, la ora actuală, cei mai buni, cei mai în formă fundași stânga de meserie, disponibili pentru naționala Germaniei. Știu că Aogo nu prea a convins la națională și mulți au criticat decizia lui Low de a-l convoca. Sunt de acord cu faptul că Schmelzer merita să joace mai des, pentru că e peste Aogo, însă nu mă aflu printre cei care sunt împotriva convocării germano-nigerianului, din motivele enunțate mai sus. Eu personal nu cunosc în acest moment fundaș stânga veritabil, de origine germană, mai valoros decât Schmelzer și Aogo. Poate Jansen, dar nu cel din ultimele două sezoane. Dacă își revine, e altceva. Sunt curios care ar fi propunerile celor care nu-l doresc sub nici o formă pe Aogo în preajma naționalei. Dacă Lahm ar fi folosit acolo unde dă cel mai bun randament, adică în… Citeste mai mult

FanBayern
15 June 2012 19:13

@SG:
Nu ma konvins nici intr-un meci vazut!

SG
SG
15 June 2012 19:11

@FanBayern: Hai că la Aogo există acoperire. E născut în Germania și e pe jumătate neamț. După cum am scris mai sus, e de așteptat ca el să fie în preajma naționalei, din moment ce, ca valoare, e în primii trei fundași stânga veritabili din această generație a Germaniei, alături de Schmelzer și Jansen. În mod normal, în lotul de 23, ar trebui să existe dublură pentru fiecare post, plus al treilea portar. Însă Low a păstrat doar doi fundași laterali veritabili (Lahm și Schmelzer) în lotul pentru acest turneu final, în condițiile în care Boateng este folosit fundaș dreapta, deși nu prea a convins pe această poziție nici la City, nici la Bayern, el simțindu-se mult mai confortabil în centrul apărării. În cazul în care Low ar fi apelat la doi fundași stânga de meserie, aceștia nu puteau fi decât Schmelzer și Aogo. Singurul care ar putea amenința prezența celor doi în lotul Germaniei ar trebui să fie Jansen, însă accidentările și forma din ultimele două sezoane l-au îndepărtat din preajma naționalei. Având în vedere circumstanțele actuale, decizia lui… Citeste mai mult

FanBayern
15 June 2012 18:36

@SG:
Aogo shi Cacau anume pentru asta shi erau convocati!

alinnn
15 June 2012 17:34

Danut,am spus destul de clar daca au batut si ei pe portugalia si germania nu inseamna ca gata suntem mare echipa,trebuie sa castigam trofeul si atunci dovedim ca suntem mare echipa la fel si cu bayern degeaba ii scoti pe real madrid si joci finala daca nu castigi trofeul e fix 0,vreu sezonul urmator sa castigam ceva daca liga campionilor nu suntem in stare macar campionatul 2 ani fara trofee e prea mult

Danut
Danut
15 June 2012 16:51

@alinnn:
?

alinnn
15 June 2012 9:30

deci pana nu castiga trofeul nu putem vorbi despre o mare echipa,daca castiga trofeul atunci da,cupa e tot ce conteaza degeaba ajunge in finala si nu o castiga e fix 0 barat ca a jucat finala,trofeul vorbeste,deci pana nu castiga finala ciocu mic nu avem voie sa vorbim

SG
SG
14 June 2012 23:36

@FanBayern: Dacă tot vorbim de perechi, ar mai putea fi Gomez-Podolski, Gomez-Muller sau Gomez-Schurrle, în cazul în care se vrea un sistem cu doi atacanți centrali. Podolski, Muller și Schurrle sunt, de fapt, atacanți secunzi, la origine. Ca dovadă, Podolski și Muller au jucat tot sezonul pe această poziție, la echipa de club. În fine, cred că am ajuns prea departe cu discuția asta. Am săpat prea adânc. Vreau doar să precizez că la Cupa Mondială din 2010 se aflau în lot atât Klose, Gomez sau Cacau, cât și Kiessling. Dacă se dorea, i se făcea loc și lui Kiessling, măcar în lotul lărgit. Lăsând la o parte considerentele tactice, până la urmă vorbim de valoare, iar Cacau stă atât de bine la acest capitol, încât nu prinde primul unsprezece la Stuttgart. E o ironie, desigur. Dacă se dorea un atacant mai cerebral, mai mobil, chiar și Hanke era o soluție mai acceptabilă decât acest Cacau. Însă nu era nevoie de un asemenea jucător, din moment ce există în lot Podolski, Muller, Reus sau Schurrle. Așa că nu înțeleg de… Citeste mai mult

FanBayern
14 June 2012 23:06

@SG:
Kiar daca juca cu un singur virf asta nu inseamna ca pe parcursul meciului nu-l poate introduce pe al doilea! Imi imaginez perechile: Gomez-Klose, Gomez-Cacau, Gomez-Reus insa nu shi Gomez-Kiessling, creativul celui de-al doile cred ca insuficient pentru Super Mario!

SG
SG
14 June 2012 22:04

@FanBayern: Kiessling nu e neapărat de același profil cu Gomez. Poate juca și mai retras, pentru că e un jucător creativ, așa că argumentul conform căruia Cacau e de alt tip nu prea ține. La origine, da, e, însă Kiessling poate juca ceea ce joacă Cacau. Oricum, nu mai joacă aproape nimeni într-un sistem care cuprinde doi atacanți veritabili, așa că atacanții secunzi sunt pe cale de dispariție. Ori ești atacant plin, ori joci în bandă. Pe lângă asta, Kiessling nu avea cum ”să fie al treilea atacant de același plan”, pentru că în lot nu se regăsesc doi atacanți de profil identic. Gomez și Klose sunt foarte diferiți. Mario e un jucător de 16 metri, în timp ce Klose e un fotbalist asemănător cu Lewandowski de la Dortmund. Miro e capabil să facă diferența pe tot frontul de atac al treimii adverse, are o mobilitate fantastică, o inteligență aparte și un joc fără minge de-a dreptul genial. Nu marchează atât de mult precum Gomez, dar o face atunci când trebuie. Klose, deși are o vârstă, se regăsește în portretul… Citeste mai mult

FanBayern
14 June 2012 21:50

@SG:
Aceste diskutii nu au sens! Kiessling era sa fie al 3-lea atacant de acelashi plan! Kakau a fost inclus pt ca este de alt tip, insa nu e in primii 23 pt ca Reus poate juca ca atacant! Daca e sa vorbim de nedreptate atunci trebue sa-l mentionam pe Helmesc care a avut o a doua parte buna dar a fost ales Kakau in lokul sau!

SG
SG
14 June 2012 21:27

@Danut: Nu avea șanse, asta e clar. E vorba de principiu, însă. Un loc în lotul lărgit merita Kiessling, în detrimentul lui Cacau. Slavă Domnului, brazilianul n-a fost păstrat în lotul final pentru acest Campionat European. Dacă era și în primii 23, era de-a dreptul strigător la cer. Oricum, și în lotul lărgit e mult prea mult pentru Cacau. E dubios faptul că el a fost acolo, iar Kiessling nu. Dacă nu era niciunul, probabil nu mai aveam discuția asta. Se considera că aleșii sunt Gomez & Klose și la revedere. Kiessling e sub ei ca valoare, nimeni nu contestă asta și toate bune. Însă i s-a dat o șansă lui Cacau, din moment ce a fost în lotul lărgit, dar de Kiessling nici pomeneală… asta e ceea ce deranjează.

Danut
Danut
14 June 2012 21:03

@SG:
AI dreptate, insa cate ocazii ar fi avut de a juca Kiessling la EUro cand in fata lui sunt Gomez, Reus , Poldi etc…

FanBayern
14 June 2012 20:43

Cred ca Gomez nu i-a raspun doar lui Scholl dar shi multsimatei auditorii a acestui sait care la criticat din greu!

SG
SG
14 June 2012 20:11

@Danut: M-am gândit și eu la asta. Dar, totuși, ce caută Cacau în lotul lărgit, în condițiile în care a fost rezervă în returul sezonului trecut? Dacă era rezervă la Bayern sau Barcelona, hai că mai ziceam. Dar dacă o rezervă de la Stuttgart (un club mediocru, în momentul de față) ajunge în lotul Germaniei, înseamnă că e grav. Înseamnă că soluțiile pentru postul ocupat de jucătorul respectiv sunt extrem de reduse. Dar nu prea e cazul. Există Gomez, Klose, Podolski mai poate juca vârf, Kiessling și mai nou Helmes, care a marcat 10 goluri în 10 meciuri, în intervalul etapelor 23-34 (nu a jucat în etapele 30 și 32) ale Bundesligii. Hai că mai e câte unul care are ”o izbucnire de moment”, dar nu se poate aplica la toți. Deci Low avea de ales pentru lotul lărgit între doi atacanți care au dovedit că sunt în formă în retur (Kiessling – 13 goluri, Helmes – 10 goluri), spre deosebire de Cacau, dar el alege tot rezerva de la Stuttgart. E Cacau vreun pui de Maradona și nu știm… Citeste mai mult

Danut
Danut
14 June 2012 19:44

@SG: Intr-adevar o decizie ciudata a lui Low, insa poate a crezu ca evolutia din ultimele meciuri ale lui Kiessling au fost pur si simplu o izbucnire de moment si nu constanta…

SG
SG
14 June 2012 19:37

O întrebare pentru voi, băieți. Nu credeți că Stefan Kiessling merita un loc în acest lot, având în vedere returul excelent pe care l-a reușit? A marcat 13 goluri în ultimele 15 etape de Bundesliga. Doar Huntelaar a reușit să egaleze această performanță, marcând tot de 13 ori în intervalul etapelor 20-34 ale Bundesligii. Comparativ, Gomez a marcat 9 goluri în aceste 15 meciuri, Lewandowski 8, iar Reus 6. Low nici măcar nu l-a nominalizat pentru lotul lărgit. În schimb, n-a uitat de ”marele” Cacau, care a frecat banca la Stuttgart în ultima jumătate de an. Înțeleg faptul că brazilianul a avut evoluții destul de reușite la națională, însă chiar nu contează deloc ceea ce arăți la echipa de club? E evident faptul că, în ultimul sezon, Kiessling a fost peste Cacau. Cifrele o demonstrează. Sunt curios cum și-ar argumenta Low alegerea. Faptul că brazilianul a mai marcat câte un gol pentru Germania nu e un argument, din punctul meu de vedere. Poate dacă lui Kiessling i se acordau aceleași șanse ca și lui Cacau, ar fi reușit să confirme… Citeste mai mult

gery76
14 June 2012 18:02

-Low nu cred ca este contestat de cineva valoric,insa are si el ”slabiciunile”lui,oameni care candva l-au scos prin prestatiile lor si astfel i-au intrat la inima,orice antrenor are favoritii sai.
-Cred ca in ciuda acestei simpatii fata de Poldi,acesta a fost ultimul meci ca titular al lui Podolski la acest Euro.
-Cu Danemarca cred ca va incerca sa-l foloseasca pe Gotze sau pe Schurrle,de ce nu si pe Reus,turneul este unul de uzura!

Danut
Danut
14 June 2012 17:34

Eu tin la acest European cu GErmania, pentru ca Germania = BAyern

george
george
14 June 2012 16:34

Super meci, ce diferenta intre franta-anglia un meci ce te adormea, cu locuri libere si germania-olanda meci alert si cu ocazii plus un stadion pictat in alb si portocaliu.
Foarte multe comentarii anti poldi, cu care sunt de acord, deja a avut 2 sanse de a arata ceva din talentul imens pe care il are insa nu a profitat, e nevoie de altceva pe partea stanga.
Ma asteptam ca robben sa nu miste in fata lui lahm, pai el nu a facut nimik in fata danezilor d-apoi in duelul cu cel mai bun fundas lateral din lume :d.
Ii astept pe spanioli in fazele finale, 2008 si 2010 nu se vor mai repeta.

lizard
14 June 2012 12:53

super super mario e fenomenal germania favorita clar sa castige euro

flo
flo
14 June 2012 12:31

@fcdm, poate ar fi un lucru bun ca Robben sa se accidenteze si sa nu joace la Bayern…

West
14 June 2012 12:16

Esteeeeeeeeeeeeeeee Hai GERMANIA

Danut
Danut
14 June 2012 11:01

Presimt ca Pizzaro o sa fie golgheterul Bundesligii sezonul viitor

Danut
Danut
14 June 2012 9:04

Nu ma asteptam ca Olanda sa fie asa de slaba la acest European… singura echipa , dintre cele care sunt favorite la castigarea titlului , care a aratat ca merita castigarea Europeanului a fost Germania

fcdm3
Moderator
14 June 2012 8:52

Nationala Germaniei a facut un super joc si i-a trimis acasa pe rivalii lor de-o viata, olandezii! In formula de start au fost din nou 7 jucatori de la Bayern si doar 1 de la Dortmund, Low aratand tuturor adevaratele valori ale Germaniei! Notele primite de nemti de specialistii de la BILD: Neuer 2, Boateng 3, Hummels 2, Badstuber 2, Lahm 2, Khedira 2, Schweinsteiger 2, Muller 2, Ozil 3, Podolski 3 (mult prea mare!), Gomez 1. Jucatorii lui Bayern: – Gomez i-a raspuns lui Scholl cu doua super-goluri (ce preluare a facut la primul gol!) la singurele actiuni ale sale pe poarta olandezilor, aratand ca este si in meciurile importante jucator de clasa mondiala. Sa dea Domnu’ sa-l tina forma asta si mai departe… – Schweini a muncit foarte mult la mijlocul terenului si i-a dat lui Gomez doua pase “meisterlich”. – Neuer a dat siguranta apararii si a mai avut vreo doua super-parade. La gol nu a avut ce face. – Badstuber este din ce in ce mai bun. Pacat ca la un duel aerian i-a spart capul… Citeste mai mult

gery76
14 June 2012 1:23

-Eu am mai spus,sunt un simpatizant al nationalei Germaniei neconditionat si acest lucru este pentru mine cel mai important,cum am mentionat si intr-o postare anterioara,oricine contribuie la succesul Germaniei pentru mine este un erou.
-JOS PALARIA MARIO GOMEZ,JOS PALARIA MANUEL NEUER!

gery76
14 June 2012 1:16

@Catalin:
-Esti mult prea elegant in discurs,Poldi ne putea costa astazi victoria,prestatia sa a fost o perpetua bataie de joc astazi,eu inteleg ca poti prinde o zi proasta,insa bataia de joc a lui astazi inseamna cu totul altceva si anume ,blazare si autosuficienta!

Catalin
13 June 2012 23:26

O seara minunata,am vazut un meci cu o prestatie foarte buna din aprtea jucatorilor,se vede Disciplina nemteasca , ceea ce doar Germania o are,apropo mia placut mult Shweini,dar pe Podolski l-as skimba cu Marco Reuse sau cu un alt tinar, mi se pare cam epuizat. si maine speram un esec al spaniolilor,ceea ce nu prea se pare ca va fi,dar poate Croatia o va lasa acasa pe Spania cine stie mai vedem

Schweinsteiger_31
Schweinsteiger_31
13 June 2012 23:26

FC BAYERN PROGRAM 2012 :

3 Iulie – Inceprea antrenamentelor (excluzand jucatorii participanti la Euro 2012)

15-20 Iulie – Training camp in Trentino

20 Iulie – Amical la Trentino

31 Iulie – Trofeul Paulaner Cupa-Sudului la Ingolstadt

04 August – ora : 18.35 Ligatotal!Cupa 2012: Bayern v Werder Bremen (la Hamburg)

05 August – Ligatotal!Cupa 2012: Finala & locul 3 play-off (la Hamburg)

08 August – ora : 18.30 Amical : SG Sonnenhof Großaspach v Bayern

12 August – DFL Supercupa 2012: Bayern v Borussia Dortmund

17-20 August – DFB Cupa Primul tur

24-26 August – Bundesliga Etapa 1

26 August 16:00 Traumspiel 2012 (la Selters/Taunus)

sursa: fcbayern.de

ebaltig
ebaltig
13 June 2012 23:25

un meci frumos deschis. nemtii au controlat(atacat mult) prima repriza si la inceputul celei de a doua. dupa ce au primit golul au jucat ff periculos pt ei ( un joc lent ). orice mica greseala putea insemna egalarea, dar au reusit si au stiut cum sa controlze si asa meciu.
sper la o victorie frumoasa si cu Danemarca desi cred ca va fii un meci destul de greu. Danezii vor trage la calificare (pt ca mai au sanse) si mie cel putin mi a placut cum au jucat in primel doua meciuri. Au aratat ca sunt o echipa dificil de invins.

Schweinsteiger_31
Schweinsteiger_31
13 June 2012 23:15

Daca ar fi posibil..dar nu este…sa avem 9 puncte noi iar olanda 6 :P…asa ar fi un adeversar mai bun pt Spania in semifinale.Poate o minune ii tine si pe olandezi in cursa..noi sa batem la scor pe Danemarca sa aratam ca suntem stapanii grupei….si apoi sa defilam pana in finala si sa ne reintalnim cu Olanda si sa o batem la 0 atunci :d.Astept maine o noua gafa a Spaniei..ar fi splendid.

Maine sunt fan Giovanni Trapattoni…fostul nostru antrenor FCB (perioada 1994-1995 si apoi 1996-1998)…HAI IRLANDA.:D:P

MIA SAN MIA.
DEUTSCHLAND UBER ALLES!!!

flo
flo
13 June 2012 22:57

suntem calificati, e bine

Subscribe via Email

Introdu adresa de e-mail pentru a primi notificare pentru orice postare noua adaugata pe site

Urmareste-ne pe Facebook
Parteneri
Help us run this site…
34
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x